Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2886
Hei, tenker på ny Tv ettersom den jeg har er blitt alt for liten!

Har enten lyst på 55'' LCD eller 60'' Plasma. Har vært å sett litt på butikker osv, å fant noen Samsung Tv'er jeg likte. Spessielt den han sa vant i 2013, men husker ikke hvordan det var.

Har dere noen gode tips jeg kan få en tv til 9-12 k så hadde det vært fint!

så litt på denne som var på tilbud, men aner ikke hvor bra den faktisk er:

https://www.komplett.no/samsung-55-3...55f6505/777083
Sitat av Andyz0ers Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Jeg har den Samsung TVen du linker til. Jeg kjøpte den ifjor når den kostet 10.000. Det var 20% rabatt på TVen den gang..

Det er bare å kjøre på med denne. Sykt bra bilde og lyd. Anbefaler jo selvfølgelig et stereoanlegg hvis du skal se film osv.

Det er jo en smart-tv så du kan se netflix, youtube osv på TVen. Jeg har personlig kun brukt TVen til film via HDMI og playstation. Har hørt at smartfunksjonen har vært litt treig men det vet jeg ingenting om siden jeg aldri har brukt den.

Følger med 3D-briller også.


Pga. bildekvaliteten så anbefaler jeg denne Samsung-TVen. Ingenting negativt å si enkelt å greit. Absolutt verdt penga.
Trådstarter
28 0
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Jeg har den Samsung TVen du linker til. Jeg kjøpte den ifjor når den kostet 10.000. Det var 20% rabatt på TVen den gang..

Det er bare å kjøre på med denne. Sykt bra bilde og lyd. Anbefaler jo selvfølgelig et stereoanlegg hvis du skal se film osv.

Det er jo en smart-tv så du kan se netflix, youtube osv på TVen. Jeg har personlig kun brukt TVen til film via HDMI og playstation. Har hørt at smartfunksjonen har vært litt treig men det vet jeg ingenting om siden jeg aldri har brukt den.

Følger med 3D-briller også.


Pga. bildekvaliteten så anbefaler jeg denne Samsung-TVen. Ingenting negativt å si enkelt å greit. Absolutt verdt penga.
Vis hele sitatet...
Hærlig, fin pris på den også, så blir vell den jeg går for
Sitat av Andyz0ers Vis innlegg
Hærlig, fin pris på den også, så blir vell den jeg går for
Vis hele sitatet...
Du blir ikke å angre.
Tror du også får med gratis TV2 Sumo om jeg ikke tar feil.
Trådstarter
28 0
Sitat av Trezpazr Vis innlegg
Du blir ikke å angre.
Tror du også får med gratis TV2 Sumo om jeg ikke tar feil.
Vis hele sitatet...
Aha Btw! lurte på om jeg får kjørt tvn på full hd om jeg kobler den til pc? Tvn jeg har nå får jeg bare kjørt i 720p though
Sitat av Andyz0ers Vis innlegg
Aha Btw! lurte på om jeg får kjørt tvn på full hd om jeg kobler den til pc? Tvn jeg har nå får jeg bare kjørt i 720p though
Vis hele sitatet...
Spør du virkelig om en TV til 10k klarer full HD?

Står "Skjermformat 1080p (FullHD)" og "FullHD" rett under navnet, så ja.
Trådstarter
28 0
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Spør du virkelig om en TV til 10k klarer full HD?

Står "Skjermformat 1080p (FullHD)" og "FullHD" rett under navnet, så ja.
Vis hele sitatet...
er full hd den jeg har nå også, hadde orginal pris på 7 k, men jeg kjøpte demon for 4,5 k for 1,5 år sia elns og det er 40'' med full hd den også, men støtter ikke på pc
Skal man virkelig betale for litt ekstra for 3D funksjoner?