Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3775
Hei, noen som har erfaring med injeksjon av DMT? Har lest mye om at det skal være en bra inntaksmetode, som gir deg en clean high. Har misbrukt flere forskjellige rusmidler, og har ikke nødvendigvis så positive følelser knyttet til sprøyter. Noen som har noen tanker om det da kan påvirke trippen på en negativ måte? Eller om det bare vil forsvinne med en gang jeg forsvinner?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Det var det de brukte i Rick Strassman's eksperimenter så i medisinske laboratorier så det går jo. Byr meg veldig imot å anbefale noen å sette sprøyter. Men er det rene varer, rene sprøyter, og klare hoder så er det kanskje den beste ruten
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Det var det de brukte i Rick Strassman's eksperimenter så i medisinske laboratorier så det går jo. Byr meg veldig imot å anbefale noen å sette sprøyter. Men er det rene varer, rene sprøyter, og klare hoder så er det kanskje den beste ruten
Vis hele sitatet...
DMTen de injiserte i Rick Strassman's eksperimenter var syntesert på lab og kvalitetssikret til å være veldig ren. Har man DMT ekstrahert på kjøkkenet fra en plante, så bør man la være å skyte det!
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kjipt Vis innlegg
Hei, noen som har erfaring med injeksjon av DMT? Har lest mye om at det skal være en bra inntaksmetode, som gir deg en clean high. Har misbrukt flere forskjellige rusmidler, og har ikke nødvendigvis så positive følelser knyttet til sprøyter. Noen som har noen tanker om det da kan påvirke trippen på en negativ måte? Eller om det bare vil forsvinne med en gang jeg forsvinner?
Vis hele sitatet...

Wtf
Ikke finn på!!! Aldri hørt om. Røyk det eller drikk ay.
Men med mangel på kunnskap som jeg tror du har etter å i det hele tatt spørre burde du holde deg langt unna slik utvidende psykedelisk reise inntil videre .. Det kan skape redsel og mangel på forståelse av reisen og ødelegge for fremtidig syn på dette magiske middelet
Trådstarter
36 6
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Wtf
Ikke finn på!!! Aldri hørt om. Røyk det eller drikk ay.
Men med mangel på kunnskap som jeg tror du har etter å i det hele tatt spørre burde du holde deg langt unna slik utvidende psykedelisk reise inntil videre .. Det kan skape redsel og mangel på forståelse av reisen og ødelegge for fremtidig syn på dette magiske middelet
Vis hele sitatet...
Det er jo det de har gjort i de forskjellige eksperimentene som er utført, også en del mennesker (utenfor Norge vell og merke) som syns det er den beste inntaksmåten (selvfølgelig ikke vanlige DMT krystaller).
Du påstår at jeg er uvitende, men du har aldri hørt om det? Spesielt.
Har ikke hørt om noen som nødvendigvis har fått en negativ opplevelse på grunn inntaksmåten, men har heller ikke hørt om at noen med min type historikk har injisert det, derfor jeg prøvde meg her

Syns du leste veldig mye ut av spørsmålet mitt, med tanke på at jeg skrev så lite. Hvorvidt jeg burde begi meg ut på denne reisen er vell ikke noe du kan bedømme etter 4 setninger med lesning? Syns du virker litt kjapp til å dømme, noe å se på kanskje?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av kjipt Vis innlegg
Det er jo det de har gjort i de forskjellige eksperimentene som er utført, også en del mennesker (utenfor Norge vell og merke) som syns det er den beste inntaksmåten (selvfølgelig ikke vanlige DMT krystaller).
Du påstår at jeg er uvitende, men du har aldri hørt om det? Spesielt.
Har ikke hørt om noen som nødvendigvis har fått en negativ opplevelse på grunn inntaksmåten, men har heller ikke hørt om at noen med min type historikk har injisert det, derfor jeg prøvde meg her

Syns du leste veldig mye ut av spørsmålet mitt, med tanke på at jeg skrev så lite. Hvorvidt jeg burde begi meg ut på denne reisen er vell ikke noe du kan bedømme etter 4 setninger med lesning? Syns du virker litt kjapp til å dømme, noe å se på kanskje?
Vis hele sitatet...
Poenget er at intravenøs inntaksmetode innebærer mye mer risiko enn å røyke eller innta oralt (med MAO-hemmer). Første steg er at du har helt ren n,n-DMT: Altså krystaller som er løst opp i en injeksonsvæske.
Har du tilgang på slikt eller tenker du å blande sammen dette selv?
Bare i dette steget risikerer du å pådra deg en infeksjon.

Det er også mye lettere å feildosere med dødelig utfall da n,n,-DMT doseres milligram og rusen er så intens at du kan ende opp med å være totalt utilregnelig før du rekker å trekke nåla ut av armen og pådra deg fysiske skader av at du treffer noe når du faller pga manglende muskelkontroll.

Det er bare mange faktorer som gjør dette til en særdeles risikofylt plan når du ikke er i en klinisk setting slik som i eksperimentene til Rick Strassman: Der hadde de flere medisinske personell til stede, doseringen ble gitt via perifirert venekateter. I flere tilfeller måtte de fysisk holde pasienten ved å feste de til sengen med reimer fordi de begynte å slå rundt seg i panikk når stoffet begynte å virke.
Sist endret av Dodecha; 31. mai 2020 kl. 13:10.
Her har du en svenske som ikke er redd for å dra på!
Dos: 170mg DPT, 60mg 4-aco-DMT, 25g svamp.
DPT og 4-aco-dmt IV
https://www.flashback.org/t3145055
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av MultiPlokk Vis innlegg
Her har du en svenske som ikke er redd for å dra på!
Dos: 170mg DPT, 60mg 4-aco-DMT, 25g svamp.
DPT og 4-aco-dmt IV
https://www.flashback.org/t3145055
Vis hele sitatet...
Føler for å poengtere denne delen av den rapporten (som forøvrig er tilnærmet ren galskap):
Testa inte detta hemma ifall ni inte har stor kunskap om psykadelika eller ett klokare förstånd än mig.
Vis hele sitatet...
Han sier altså i klartekst at dette er en dårlig idé og at man aldri må finne på dette om man ikke har god kunnskap om hva man driver med.


Til trådstarter:
Hvorfor du har lyst å risikere livet ditt på denne måten er forbi meg, du har flere her som advarer deg om hvor farlig dette er, så vi kan vel konkludere med at du har fått advarsler fra flere hold nå, jeg håper bare du ikke ender opp som enda en overskrift om ungdom som dør pga bruk av "hjemmelaget" dop, slik uvitende journalister ofte fremstiller slike saker i mediene.

Men for diskusjonene skyld: Kan du gre ut om akkurat hvordan du tenker å gå frem med det praktiske? Du virker svært uforberedt på hele prosjektet.
Sist endret av Dodecha; 31. mai 2020 kl. 15:04.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ironien her er jo at det første som står i den posten du linker til er følgende:

Han her tar jo ikke DMT intravenøst, han sier DPT kommer trwgere og varer lengre og velger derfor DPT i stedet.

Han sier altså i klartekst at dette er en dårlig idé og at man aldri må finne på dette om man ikke har god kunnskap om hva man driver med.

Hvorfor du har lyst å risikere livet ditt på denne måten er forbi meg, du har flere her som advarer deg om hvor farlig dette er, så vi kan vel konkludere med at du har fått advarsler fra flere hold nå, jeg håper bare du ikke ender opp som enda en overskrift om ungdom som dør pga bruk av "hjemmelaget" dop, slik uvitende journalister ofte fremstiller slike saker i mediene.

Men for diskusjonene skyld: Kan du gre ut om akkurat hvordan du tenker å gå frem med det praktiske? Hvordan tenker du å lage injeksonsvæske av n,n-DMT, du unngikk å svare på det her i det forrige innlegget ditt og du virker svært uforberedt på hele prosjektet.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke TS!
Jeg har lest rapporten. Og han injeserer jo 4-aco-dmt. Ikke det samme som N,N-DMT, i know.
Og det var ikke en oppfordring til TS om å fikse DMT og løpe på apoteket
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av MultiPlokk Vis innlegg
Jeg er ikke TS!
Jeg har lest rapporten. Og han injeserer jo 4-aco-dmt. Ikke det samme som N,N-DMT, i know.
Og det var ikke en oppfordring til TS om å fikse DMT og løpe på apoteket
Vis hele sitatet...
Beklager missforståelsen!
Sitat av MultiPlokk Vis innlegg
Jeg er ikke TS!
Jeg har lest rapporten. Og han injeserer jo 4-aco-dmt. Ikke det samme som N,N-DMT, i know.
Og det var ikke en oppfordring til TS om å fikse DMT og løpe på apoteket
Vis hele sitatet...
Det å injisere 4-aco-dmt er det samme som å injisere psilocybin. Begge to er prodrugs til psilocin (som klarer å krysse blod-hjerne barriere og har psykoaktiv virkning). Hvis min resonnement er korrekt, så må 4-aco-dmt følge blodbanen til levra først (der den blir metabolisert til 4-ho-dmt, altså psilocin), for så å reise opp til hjernen derfra. Det kommer til å ta ei lita stund, så man rekker å injisere, ta ut sprøyta og legge seg ned. Har ikke prøvd å injisere psilocin (eller noe annet), så jeg har ikke peiling på om det kan slå en like hardt og raskt som nn-DMT.

Jeg har litt vanskelig for å tro på svensken. Han skriver at han spiste sopp tilsvarende 25 tørket gram. Hvordan presterte han å injisere noe som helst i den tilstand? Har ikke lest mer enn noen biter av teksten, får vondt i hodet av å lese svensk.
Sist endret av Stray Wanderer; 31. mai 2020 kl. 15:08.
Det var tripsitter som injiserte, hvorvidt han skrøner eller ei er en annen sak.
25 g. sopp høres vilt ut men med høy toleranse så skal jeg ikke avskrive det.
Jeg har selv snorta 5g. god mdma på ett døgn og toleransen du kan få diverse psykadelika er helt latterlig.
Så anser 25 g. flein som plausibelt.
Vil si det er moderat til høy risiko forbundet med dette. Spørs litt hvor gal du er da. Har du injisert ting før? Gir du allerede faen i risikoen for infeksjon, blodforgifting osv, slik som andre sprøytenarkomane?

Eneste psykadelika jeg har injisert intravenøst er ketamin. Og jeg falt om på gulvet omgående og la meg i forsterstilling. Hvordan det blir å skyte DMT aner jeg ikke, men vil tro det haster ganske mye å få ut den nåla egentlig. Tenk hvis du begynner å miste bevisstheten når du har fått inn bare halvparten av væsken? Hva gjør du da? Ser for meg at det potensielt kan bli en del griseri.

Hvis du skal gjennomføre dette, så synes du burde ha en annen person til stede for å passe på deg i det minste. Er interessert i å høre hvordan det går!
Trådstarter
36 6
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Vil si det er moderat til høy risiko forbundet med dette. Spørs litt hvor gal du er da. Har du injisert ting før? Gir du allerede faen i risikoen for infeksjon, blodforgifting osv, slik som andre sprøytenarkomane?

Eneste psykadelika jeg har injisert intravenøst er ketamin. Og jeg falt om på gulvet omgående og la meg i forsterstilling. Hvordan det blir å skyte DMT aner jeg ikke, men vil tro det haster ganske mye å få ut den nåla egentlig. Tenk hvis du begynner å miste bevisstheten når du har fått inn bare halvparten av væsken? Hva gjør du da? Ser for meg at det potensielt kan bli en del griseri.

Hvis du skal gjennomføre dette, så synes du burde ha en annen person til stede for å passe på deg i det minste. Er interessert i å høre hvordan det går!
Vis hele sitatet...
Ja jeg gir faen i risikoen for infeksjon, blodforgiftning, etc. Er jo en erfaren bruker sånn sett, så den frykt forsvinner jo etter eks. antall år som sprøytenarkoman. Var jo i utgangspunktet derfor jeg stilte spørsmålet, for å høre om min fortid kanskje gjør at jeg burde holde meg unna, da jeg har sluttet å skyte og bruke andre rusmidler enn psykedelika og cannabis. Om jeg velger å gjøre det slik skal jeg komme med en update!
Skal selvfølgelig ikke gjøre det alene, og min samboer er også erfaren med injeksjon, så det tekniske ved det er ikke noe som bekymrer meg.

Så mitt spørsmål var jo om noen hadde erfaring med å injisere dette og om det hadde en påvirkning på opplevelsen i seg selv (også i frykt for at jeg ville få negative assosiasjoner med sprøyter, og derfor kanskje kunne få en ubehagelig/negativ opplevelse som følge av det.

Så når det er klart, så er jeg og min samboer veldig erfarne med injeksjon, aspektet med infeksjon og blodforgiftning skremmer meg ikke, så å få det til rent praktisk er ikke noe problem! Mitt spørsmål handler om hvorvidt det påvirker opplevelsen, også om noen hadde tanker om at det kunne påvirke min opplevelse (på grunn av min historikk med injeksjonsmisbruk).
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av kjipt Vis innlegg
Så mitt spørsmål var jo om noen hadde erfaring med å injisere dette og om det hadde en påvirkning på opplevelsen i seg selv (også i frykt for at jeg ville få negative assosiasjoner med sprøyter, og derfor kanskje kunne få en ubehagelig/negativ opplevelse som følge av det.
Vis hele sitatet...
Så du tenker heller på om at om du får en kjip opplevelse så vil du assosiere dette med selve injiseringen og/eller sprøyter i seg selv?

Helt ærlig er vel et slikt scenario det siste du trenger å bekymre deg, det du derimot bør bekymre det for er om samboeren din klarer å holde deg fast når du er så borte at du er overbevist om at mekaniske alver voldtar deg med analprober før reptilene tar over, du kan muligens utagere såpass at du kan skade både deg og samboeren din.

Og jeg tuller ikke, ene deltageren i eksperimentet trodde oppriktig at to krokodiller sto på brystet hans slik at han ikke fikk puste mens han ble voldtatt:

DMT crocodile rape
Sist endret av Dodecha; 1. juni 2020 kl. 13:07.
En badtrip vil ikke bli mer intens avhengig inntaksmetode.
Det vil være individuelt fra gang fra gang. Du bare fjerner onset som kan bygge en trip i seg selv. Og det gir 100% biotilgjenglighet med de fleste stoffer.
Potensialet for rus blir liksom mengde x bio, så styrer set og setting hvordan trippen føles. Du får ikke 10 ganger kraftigere rus ved injisering vs andre inntaksmetoder
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Så du tenker heller på om at om du får en kjip opplevelse så vil du assosiere dette med selve injiseringen og/eller sprøyter i seg selv?

Helt ærlig er vel et slikt scenario det siste du trenger å bekymre deg, det du derimot bør bekymre det for er om samboeren din klarer å holde deg fast når du er så borte at du er overbevist om at mekaniske alver voldtar deg med analprober før reptilene tar over, du kan muligens utagere såpass at du kan skade både deg og samboeren din.

Og jeg tuller ikke, ene deltageren i eksperimentet trodde oppriktig at to krokodiller sto på brystet hans slik at han ikke fikk puste mens han ble voldtatt:

DMT crocodile rape
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er rart at folk klarer å bevege på seg og til og med utagere på DMT. Ved høye nok doser blir jo kroppen paralysert, det er ihvertfall min erfaring.

Det var spennende lesing! Jeg tenker at opplevelsen skyldtes motstand fra deltagerens side. Det er når man utviser motstand på en høy dose at opplevelsen fort kan utarte seg på det viset. Jeg har også erfart at det går an å be entiteter om å ro ned hvis det som foregår begynner å uroe en. Det føles som de ikke kjenner dine grenser og bare pøser på med budskap av enorm kompleksitet som til tider føles usunn og direkte skadelig å ha for et lite menneske. Da det ble for mye for meg og jeg sa fra, så reagerte de med noe ala "åja! åja! beklager!" (ikke på norsk selvsagt) og strømmet kjærlighet og ro i min retning.

Jeg er nærmest overbevist om at DMT ikke kommer til å servere deg noe som kommer til å skade deg. Skaden kan komme hvis man trekker feile konklusjoner og ikke forsøker å integrere opplevelsen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hovedfrykten med DMT virker for mange å være å slippe å bli voldtatt.

Her skulle jeg si noe om hvor teit denne frykten er,

men jeg også fikk en "USB kabel" påkoblet rompa av aliens, under en breakthrough dose dmt (30-50mg).

Hele greia varte i 20 minutter, jeg skjønte ingenting.
Sist endret av meaculpaUIO; 1. juni 2020 kl. 14:32.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Hovedfrykten med DMT virker for mange å være å slippe å bli voldtatt.

Her skulle jeg si noe om hvor teit denne frykten er,

men jeg også fikk en "USB kabel" påkoblet rompa av aliens, under en breakthrough dose dmt (30-50mg).

Hele greia varte i 20 minutter, jeg skjønte ingenting.
Vis hele sitatet...
Hahaha, kan det være en ubevisst rompe-fetish? Høres ut som enkelte DMT-vesener behøver kursing i MeToo.
Sitat av kjipt Vis innlegg
Ja jeg gir faen i risikoen for infeksjon, blodforgiftning, etc. Er jo en erfaren bruker sånn sett, så den frykt forsvinner jo etter eks. antall år som sprøytenarkoman. Var jo i utgangspunktet derfor jeg stilte spørsmålet, for å høre om min fortid kanskje gjør at jeg burde holde meg unna, da jeg har sluttet å skyte og bruke andre rusmidler enn psykedelika og cannabis. Om jeg velger å gjøre det slik skal jeg komme med en update!
Skal selvfølgelig ikke gjøre det alene, og min samboer er også erfaren med injeksjon, så det tekniske ved det er ikke noe som bekymrer meg.

Så mitt spørsmål var jo om noen hadde erfaring med å injisere dette og om det hadde en påvirkning på opplevelsen i seg selv (også i frykt for at jeg ville få negative assosiasjoner med sprøyter, og derfor kanskje kunne få en ubehagelig/negativ opplevelse som følge av det.

Så når det er klart, så er jeg og min samboer veldig erfarne med injeksjon, aspektet med infeksjon og blodforgiftning skremmer meg ikke, så å få det til rent praktisk er ikke noe problem! Mitt spørsmål handler om hvorvidt det påvirker opplevelsen, også om noen hadde tanker om at det kunne påvirke min opplevelse (på grunn av min historikk med injeksjonsmisbruk).
Vis hele sitatet...
Ok, ja jeg skjønner hva du mener. Tror dette går hus forbi folk som ikke har vært der selv.
Vanskelig å si hvordan det blir for deg å bruke nåla, og den uforutsigbarheten er vel litt av problemet da.
Er du sikker på at det er nødvendig å skyte DMTen da...? Kan det være underbevisstheten din som prøver å lokke deg til å gjøre noe dumt? Er du mest keen på DMTen eller nåla egentlig? Ikke frekt ment...

Rusmessig tror jeg det er helt ok å injisere DMT. Jeg har kun røyket det, og det smeller ganske kraftig likevel, men blir sikkert enda mer intenst da. Jeg er ikke sikker.

Jeg og mange andre føler sterkt ubehag i forbindelse med noe så simpelt som en blodprøve. Hjernen føler seg da kraftig lurt, og hvert fiber i hele kroppen min insisterer på at det eneste som gjelder nå, det er å skaffe noe greier å skyte. Hvordan du vil reagere på å injisere deg selv med DMT er dessverre umulig å spå, men jeg mener at det er potensielt litt problematisk mtp. needle fixation og tilbakefall.

Tror forøvrig ikke det kommer til å påvirke selve trippen negativt.
Sist endret av TrippyKing; 1. juni 2020 kl. 15:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Får håpe trippen du oppnår ved skyting forteller deg at det der var aller siste gang du noensinne inntar et rusmiddel via skudd Og at du deretter aldri skyter igjen.

Det er jo i så fall nesten poetisk.
Sist endret av krystallkongen; 1. juni 2020 kl. 16:33.
Sitat av kjipt Vis innlegg
Hei, noen som har erfaring med injeksjon av DMT? Har lest mye om at det skal være en bra inntaksmetode, som gir deg en clean high. Har misbrukt flere forskjellige rusmidler, og har ikke nødvendigvis så positive følelser knyttet til sprøyter. Noen som har noen tanker om det da kan påvirke trippen på en negativ måte? Eller om det bare vil forsvinne med en gang jeg forsvinner?
Vis hele sitatet...
Sikker på at du ikke skal sjekke ut Iboga først? DMT er ikke noe man burde ta for rusen sin del, så kvitt deg med det aspektet først.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=122976

https://psychonautwiki.org/wiki/Iboga

>>>

https://www.reddit.com/r/DMT/comment...b/34mg_iv_dmt/

https://www.reddit.com/r/DMT/comment...d_went_to_the/


DMT kommer til å lære deg akkurat det du trenger om du misbruker det uansett.

Lykke til.
Anonym bruker
"Hylende Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Iboga er rimelig hard kost og varer i ett par dager, vapourized DMT er veien å gå i den situasjon. Enig i at DMT ikke burde tas for rusens skyld alene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Iboga er rimelig hard kost og varer i ett par dager, vapourized DMT er veien å gå i den situasjon. Enig i at DMT ikke burde tas for rusens skyld alene.
Vis hele sitatet...


Tenkte mer på Iboga for å kanskje jobbe med avhengiheten av rus, før man eventuelt lurer på hva DMT er.

DMT vil uansett lære deg mer en det vil glede deg.

Så om det er en jakt etter rus, som følge av frykt, så er ikke DMT helt rette gata å rulse ned med det samme.

Trådstarter
36 6
Sitat av revo85 Vis innlegg
Tenkte mer på Iboga for å kanskje jobbe med avhengiheten av rus, før man eventuelt lurer på hva DMT er.

DMT vil uansett lære deg mer en det vil glede deg.

Så om det er en jakt etter rus, som følge av frykt, så er ikke DMT helt rette gata å rulse ned med det samme.

Vis hele sitatet...
Vil ikke si det er jakt etter rus som følge av frykt. Innstillingen min er vell heller at jeg ikke forstår hva som vil komme, og det som skjer skjer så får jeg ta det derifra. Dog mange som skriver om tap av russug etter DMT også! (Har ikke hørt om Iboga men skal sjekke det ut!)

Føler kanskje mange mener jeg ikke burde prøve grunnet hovedspørsmålet i tråden. Jeg vil klargjøre at jeg absolutt ikke MÅ skyte det, jeg prøver bare å finne ut den beste måten for meg å gjøre dette på.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av kjipt Vis innlegg
Vil ikke si det er jakt etter rus som følge av frykt. Innstillingen min er vell heller at jeg ikke forstår hva som vil komme, og det som skjer skjer så får jeg ta det derifra. Dog mange som skriver om tap av russug etter DMT også! (Har ikke hørt om Iboga men skal sjekke det ut!)

Føler kanskje mange mener jeg ikke burde prøve grunnet hovedspørsmålet i tråden. Jeg vil klargjøre at jeg absolutt ikke MÅ skyte det, jeg prøver bare å finne ut den beste måten for meg å gjøre dette på.
Vis hele sitatet...
Den beste måten å gjøre det på er å røyke det, med en sitter som passer på. Rusen treffer veldig fort og man kan ende langt borte før man rekker å legge fra seg pipen.
Hvis du plages med å få til å fordampe DMT enkelt og effektivt, så vil jeg anbefale min setup:



Har prøvd ett par forskjellige metoder før jeg settled med denne. Det er en latterlig enkel og effektiv måte å røyke freebase DMT på. Jeg bestilte Black Leaf Astronauts Mercury-bong fra en forhandler innenlands (200 kr ish). Kan sikkert bruke andre typer også, men jeg har kun erfaring med den og synes at dimensjoner, spesielt avstanden fra starten av den øverste bowlen til ristene er akkurat perfekt for å benytte seg av en GS 1 lighter (den som er avbildet i Paint-kunstverket mitt) på full guffe. Stoffet blir ikke brent fordi flammen når ikke helt til ristene, og det er varmestrømmen fra flammen som får DMTen til å forsvinne nedi ristene umiddelbart (uten å rene ut på andre siden pga antallet rister). Det er kun ristene som varmes opp og fordamper DMT.

Det er en one-hitter, så du får hele dosen i et stort trekk istedenfor å plages med å de berømte 3 tokes. Du tar altså en rolig og langsom innpust, rekker å sette fra deg bongen og kan konsentrere deg om å holde pusten så lenge du orker. Metoden ligner på Vapour Genie, men koster 1/8 del.

Glemte å nevne at man skal tilføre flamme gjennom hele innpusten. Og grunn til at jeg kan hevde at metoden er effektiv er fordi 30 mg er som regel nok for en breakthrough. Mange må opp i 50-60 mg for å oppnå samme resultat med andre metoder.
Sist endret av Stray Wanderer; 5. juni 2020 kl. 13:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Løs DMT i injeksjonsvæske og filtrer deretter trekk opp og fyr løs. MAOI bør tas oralt en time før hvis aktuelt. Når det er sagt er dette en ganske hardcore måte å ta DMT på, det bør ta deg til nye høyder for å si det sånn.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av PsuedoVitenskap Vis innlegg
Løs DMT i injeksjonsvæske og filtrer deretter trekk opp og fyr løs. MAOI bør tas oralt en time før hvis aktuelt. Når det er sagt er dette en ganske hardcore måte å ta DMT på, det bør ta deg til nye høyder for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Trådstarter har aldri prøvd DMT før og virker heller ikke til å ha noe erfaring med hallusinogener.
Intensjonen virker å bruke DMT som en reset-knapp, som skal hjelpe h*n ut av rusmisbruk.
H*n har lest seg til en overbevisning om at injisering er den "reneste trippfølelsen" uten å ha noe erfaring med stoffet eller hvor intenst det er, jeg tror vi kan konkludere om at det beste er å fraråde injisering av DMT.
Sist endret av Dodecha; 5. juni 2020 kl. 14:56.
Trådstarter
36 6
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Trådstarter har aldri prøvd DMT før og virker heller ikke til å ha noe erfaring med hallusinogener.
Intensjonen virker å bruke DMT som en reset-knapp, som skal hjelpe h*n ut av rusmisbruk.
H*n har lest seg til en overbevisning om at injisering er den "reneste trippfølelsen" uten å ha noe erfaring med stoffet eller hvor intenst det er, jeg tror vi kan konkludere om at det beste er å fraråde injisering av DMT.
Vis hele sitatet...

Oh my god, hvor Henter dere alle disse antagelsene om meg? Jeg sier jo at jeg ikke skal skyte det, jeg bare forhører meg! Jeg heller ikke aktiv rusavhengig, og bruker kun cannabis og psykedelika PR dags dato. Jeg ser flere fraråder meg å injisere det, og jeg tror jeg konkluderer med at i første omgang blir det nok ikke injeksjon.

Men dere er virkelig kjappe til å dømme folk, og skape bilder som absolutt ikke stemmer med virkeligheten. Burde kanskje tenke seg om en ekstra gang før en kommer med slike påstander om andre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av kjipt Vis innlegg
Oh my god, hvor Henter dere alle disse antagelsene om meg? Jeg sier jo at jeg ikke skal skyte det, jeg bare forhører meg! Jeg heller ikke aktiv rusavhengig, og bruker kun cannabis og psykedelika PR dags dato. Jeg ser flere fraråder meg å injisere det, og jeg tror jeg konkluderer med at i første omgang blir det nok ikke injeksjon.

Men dere er virkelig kjappe til å dømme folk, og skape bilder som absolutt ikke stemmer med virkeligheten. Burde kanskje tenke seg om en ekstra gang før en kommer med slike påstander om andre.
Vis hele sitatet...
Jeg henter antagelsene mine fra omtrent 18 år her på forumet, vi har hatt noen kjipe hendelser over tiden og med den lille informasjonen du har kommet med samt at du i første post nevner at du har misbrukt forskjellige rusmidler så var det ikke lange steget å ta.

Dette koblet med at du bagateliserte infeksjoner som følge av injisering og en generelt gi faen holdning så fryktet jeg det værste.

Det er mye informasjon om DMT på nettet og i bøker, jeg kan ikke komme på noen troverdige kilder har påstått at dette er noe lur idè å injisere på eget initiativ når det er en såpass kraftig opplevelse med andre inntaksmetoder, som oralt i ayahuasca og røyking.
Sist endret av Dodecha; 6. juni 2020 kl. 00:44.
Trådstarter
36 6
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg henter antagelsene mine fra omtrent 18 år her på forumet, vi har hatt noen kjipe hendelser over tiden og med den lille informasjonen du har kommet med, og at du første post nevner at du har misbrukt forskjellige rusmidler så var det ikke lange steget å ta.

Dette koblet med at du bagateliserte infeksjoner som følge av injisering og en generelt gi faen holdning så fryktet jeg det værste.

Det er mye informasjon om DMT på nettet og i bøker, og jeg kan ikke komme på noen troverdige kilder har påstått at dette er noe lur idè å injisere på eget initiativ når det er en såpass kraftig opplevelse med andre inntaksmetoder, som oralt i ayahuasca og røyking.
Vis hele sitatet...
Sitter også igjen med en opplevelse av at røyking, eller i ayahuasca er ett bedre alternativ for meg. Injeksjon har jeg bare lest om fra enkeltpersoner inne på forskjellige forumer og Facebookgrupper, som dog sier at det er en veldig fin inntaksmåte! Men ser at det nok er lurest å ta det i en annen form, iallefall til en kjenner til effekten av det så er det jo eventuelt mulig å ta en ny vurdering, om jeg skulle ønske det. Takker for tips uansett, selv om det irriterte meg litt at det ble trukket så mange konklusjoner, men kan vel skylde meg selv for det da jeg ikke la til tilstrekkelig med informasjon!