Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1188
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går ikke på normalt sett men har hørt om flere i vennegruppen som har fått funk med ta flere antiseprwsive på engang så
ville enkelte seretonin som hinder seretonin reuptake. Funket for å få super effekt på speed why and why not? får ikke konkret svar på google å håper noen hær har noen bra rusexpertiser for å gjøre noen gode valg
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var ikke meningene med emoji som avbrøytt settninga håper du skjønner hva som står
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, ta ett rusmiddel om gangen.
Har eksperimentert med cannabis, molly, div opiater, benzo, cola og for det meste speed i snart 20 år uten å bli avhengig eller skakkjøre mitt eget liv, jeg velger å tro att jeg kan takke erfarne rusbrukere på freak for dette med att jeg fulgte det mest nevnte tipset på dette forumet: IKKE BLAND RUSMIDLER!
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Amfetamin å anti depresive kombo, dårlige ide?
Vis hele sitatet...
Ja
Google "serotonergt syndrom"

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, ta ett rusmiddel om gangen.
Har eksperimentert med cannabis, molly, div opiater, benzo, cola og for det meste speed i
snart 20 år uten å bli avhengig eller skakkjøre mitt eget liv, jeg velger å tro att jeg
kan takke erfarne rusbrukere på freak for dette med att jeg fulgte det mest nevnte
tipset på dette forumet: IKKE BLAND RUSMIDLER!
Vis hele sitatet...
Dette er nok det stedet i Norge man kan lete opp best info om narkotika generelt, men æren for å ikke ha blitt avhengig etter 20år med rusbruk tror jeg du må ta selv, freak utfører ikke mirakler.
Sist endret av vindaloo; 26. juni 2022 kl. 09:42.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går ikke på normalt sett men har hørt om flere i vennegruppen som har fått funk med ta flere antiseprwsive på engang så
ville enkelte seretonin som hinder seretonin reuptake. Funket for å få super effekt på speed why and why not?
Vis hele sitatet...
Nei. Men du kan risikere å få varige skader av det. De som innbiller seg dette kan umulig være oppegående, evt prøver de å få deg til å gjøre noe skikkelig dumt med vilje.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har hørt om flere i vennegruppen som har fått funk med ta flere antiseprwsive på engang så
Vis hele sitatet...
Du blir ikke rusa på antidepressiva hvis det er det de påstår
Anonym bruker
"Arg Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei.