Sitat av
Flaffersen
Yup.. Mest bortkasta og overprisa kjøpet jeg noensinne har gjort.
Funker dårlig med grønt (gir god smak, thats it)
Funker dårlig med brunt, olje, wax, destillat og shatter.
Gå for en Stormy eller mighty isteden.
Nå har jeg mighty og volcano(også dynavap) og såklart er volcanoen best da man kan fylle svære ballonger. Men mightyen har en dårligere smak enn pax pluss at den er lite portabel, hvertfall den som ikke er mini.
Hvis du røyker feite joints til vanlig med tobakk får ikke samme rus som med en vape, jeg har værtfall aldri ikke blitt fornøyd av å bruke paxen. Kansje du heller ikke har brukt paxen riktig. Fyller du en fylling som du max klarer å presse 0.3g med grønt inni og setter den på max og trekker i fem minutter vil du bli høyere enn en joint med 0.3 i.
Sitat av
Anonym bruker
Takk for svar!
Her blir det bare å vape vanlig grønt i første omgang. Men må man sette opp temperaturen underveis på "Standard", eller er det bare noe du gjør selv? Vil helst unngå å surre for mye med appen mens jeg vaper, men det var kanskje en mulighet til å gjøre dette direkte på Pax'en? Husker den hadde noen kortkommandoer, men ikke akkurat hva man trykker og hva som skjer

Holder du inne av/på knappen kan du velge temperatur fra 1 til 4 og har du appen på samtidig kan du se hva temperatur det blir på hvert nivå. Det er noe du bruker gjerne bruker samme hva modus. Jeg bruker aldri appen egentlig, bare for å bytte farge på lyset egentlig eller sjekke at den er oppdatert.