Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 882
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nylig fått meg Pax3, og ser at den har mange moduser mpt. temperatur osv.

Så jeg lurer på: Er det stor forskjell på å bruke modusen "Standard" og "Boost"? Jeg har brukt "Boost" nå da jeg tenkte jeg ble mer fjern av den, men merket ikke så mye forskjell på den og "Standard" egentlig.

Jeg røyker ikke så ofte, så jeg blir nok fjern uansett, hehe.

Har noen erfaringer å dele rundt disse innstillingene?
Har hatt pax 3 siden 2017 og har bare brukt standard modusen. Begynner ofte med lav-mid temperatur før jeg setter den på max. Men ofte kjører jeg bare max hele veien, hvertfall når jeg trekker gjennom bonge. Fins munnstykker som gjør at man kan sette den på en vannbonge. Tar du en oljete bruning inn i kammeret til konsentrat vil nok du får litt mer effekt av boost, men har funket konge med standard på max for meg. Står vel på appen at med boost stiger temperaturen mens du trekker før den roer seg litt når du ikke trekker. Tror jeg så at temperatur stiger litt mer over max med boost funksjonen også. Men jeg holder meg til standard.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hageslangenn Vis innlegg
Har hatt pax 3 siden 2017 og har bare brukt standard modusen. Begynner ofte med lav-mid temperatur før jeg setter den på max. Men ofte kjører jeg bare max hele veien, hvertfall når jeg trekker gjennom bonge. Fins munnstykker som gjør at man kan sette den på en vannbonge. Tar du en oljete bruning inn i kammeret til konsentrat vil nok du får litt mer effekt av boost, men har funket konge med standard på max for meg. Står vel på appen at med boost stiger temperaturen mens du trekker før den roer seg litt når du ikke trekker. Tror jeg så at temperatur stiger litt mer over max med boost funksjonen også. Men jeg holder meg til standard.
Vis hele sitatet...
Takk for svar!

Her blir det bare å vape vanlig grønt i første omgang. Men må man sette opp temperaturen underveis på "Standard", eller er det bare noe du gjør selv? Vil helst unngå å surre for mye med appen mens jeg vaper, men det var kanskje en mulighet til å gjøre dette direkte på Pax'en? Husker den hadde noen kortkommandoer, men ikke akkurat hva man trykker og hva som skjer
Yup.. Mest bortkasta og overprisa kjøpet jeg noensinne har gjort.
Funker dårlig med grønt (gir god smak, thats it)
Funker dårlig med brunt, olje, wax, destillat og shatter.

Gå for en Stormy eller mighty isteden.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Yup.. Mest bortkasta og overprisa kjøpet jeg noensinne har gjort.
Funker dårlig med grønt (gir god smak, thats it)
Funker dårlig med brunt, olje, wax, destillat og shatter.

Gå for en Stormy eller mighty isteden.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg mighty og volcano(også dynavap) og såklart er volcanoen best da man kan fylle svære ballonger. Men mightyen har en dårligere smak enn pax pluss at den er lite portabel, hvertfall den som ikke er mini.
Hvis du røyker feite joints til vanlig med tobakk får ikke samme rus som med en vape, jeg har værtfall aldri ikke blitt fornøyd av å bruke paxen. Kansje du heller ikke har brukt paxen riktig. Fyller du en fylling som du max klarer å presse 0.3g med grønt inni og setter den på max og trekker i fem minutter vil du bli høyere enn en joint med 0.3 i.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for svar!

Her blir det bare å vape vanlig grønt i første omgang. Men må man sette opp temperaturen underveis på "Standard", eller er det bare noe du gjør selv? Vil helst unngå å surre for mye med appen mens jeg vaper, men det var kanskje en mulighet til å gjøre dette direkte på Pax'en? Husker den hadde noen kortkommandoer, men ikke akkurat hva man trykker og hva som skjer
Vis hele sitatet...
Holder du inne av/på knappen kan du velge temperatur fra 1 til 4 og har du appen på samtidig kan du se hva temperatur det blir på hvert nivå. Det er noe du bruker gjerne bruker samme hva modus. Jeg bruker aldri appen egentlig, bare for å bytte farge på lyset egentlig eller sjekke at den er oppdatert.
Anonym bruker
"Snakkende Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan ikke ta 3 trekk å bli balle som med joint.

Med vaporizere, må man ta seg tid, sette seg ned en session på 15-30 min eller mer, da kan man oppnå en helt amazing high uten nikotin. Hold draget lenge inne, det hjelper betraktelig. Samt vedlikehold/rengjøring av utstyr er veldig viktig.

Har aldri blitt så parkert som med volcanoen. Tar den frem en sjelden gang og bruker Pax 3 til små sessions.