Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1878
Om du blir lett trigget av prat om nåler eller amf burde du kanskje ikke lese resten(:


Var vell for rundt 3 uker siden jeg fant ut at jeg skulle skyte amf. Jeg er desverre sånn at når jeg har bestemt meg for en ting SKAL det gjøres, i 9/10 tilfeller har det ingenting å si hvor dumt det er. Jeg skal gjøre det.
«Aldri finn på å skyt» eller «å starte å skyte er noe av det dummeste du kan gjøre» er forsåvidt sant. Men hjelper dette å skrive til noen som er kommet så langt at de faktisk spørr hvordan man kan sette skudd på seg selv? NEI.
Kunne ikke gitt meg mere faen i de med korte spydige svar her på forumet.
Men er evig taknemmelig for gode veiledninger og svar jeg har fått. Er også taknemmelig for de som prøvde få meg av tanken på å skyte, de som skrev til meg med forståelse og andre sine eller sine egne erfaringer. Men uansett hva noen hadde sagt til meg hadde jeg nokk gjort det.

Mitt inntak av amf har vært ganske stort i det siste. Hatt ett parr pauser, men har aldri før brukt så mye amf som jeg har siste måneden. Er nokk derfor jeg ikke er rusa lenge etter inntak. Første dose om dagen er jeg i godt humør i rundt 2-3 timer, om jeg redoserer(som jeg sjeldent gjør) er jeg i godt humør max 45 min. Etter dette er jeg veldig tom, ikke glad. Men fortsatt fysisk rusa med raske bevegelser og klarer ikke sitte i ro neste 12 timene uten å bevege på noe.


Idag fikk jeg tak i alt av brukerutstyr en trenger til å skyte. Dro hjem, tok meg en linje og var i godt humør ca 2 timer. Etter det fant jeg ut jeg skulle sette skudd. Jeg er veldig gla jeg har lest meg godt opp på dette og hørt med andre hvordan dette skulle gjøres. Hvis ikke hadde jeg sikkert endt med å sprøyte masse luft inn i en muskel eller noe sånnt. Dette er første skuddet jeg noen gang har satt. Gjorde alt riktig, men måtte stikke to ganger for å få blodsvar. Tok 5 sekunder fra jeg trakk ut sprøyta til jeg begynnte kjenne noe rus. Etter de 5 sekundene gikk rusen til topp på under 10 sekunder. Dette var en rus jeg aldri kunne målt med sniffing eller dropping. Synes selv denne var veldig annerledes. Mens jeg var rusa tenkte jeg at dette var den beste amf rusen jeg noen gang har hatt men selvom dette var den beste skulle jeg ikke gå over til nåla.

Nå 3,5 timer etter mitt første skudd, er jeg tilbake til å være «tom» igjen.
Er ikke slik at jeg tenker på nåla, men om jeg først tenker på den får jeg syke tanker. Ser for meg den i saktefilm.

Tankene mine om den nå:
«Nåla føles så mye tryggere nå. Det er nesten sånn at den venter på meg. Føler kjærlighet til nåla. Føler meg faktisk glad i den. Har opplevd mye i oppveksten min og på skolen, den kan hjelpe meg. Det har ingenting for meg å si hva den er fylt med, nåla kan gi meg den kjærligheten jeg alltids har lengtet etter.»

Dette er noe jeg absolutt ikke tenkte kom til å skje bare etter EN gang. Jeg har så mye å fortelle om den at det er skummelt. Har rett og slett begynt å romantisert nåla.
Jeg skjønner meg på det som bare skal «teste» nåla men ender med å ikke klare legge den fra seg.

Hadde mye mere å si ista, men har faktisk glemt av halvparten av det viktige jeg skulle fortelle haha
Så jeg hopper bare rett til en konklusjon om jah mye forskjellig

Konklusjon
Jeg tror at folk med traumer ubevisst tiltrekkes fortere av nåler enn andre. For meg føltes det ut som at nåla var noe jeg fant som jeg har letet etter i flere år.
Men uansett om du har traumer eller ikke tenker jeg fortsatt det er veldig individuelt hvordan man reagerer. De fleste møter nåla og bare fortsetter, men noen få møter nåla å klarer å holde den på avstand. Men ikke finn på å prøv nåla bare fordi du kanskje kan være en av de få som klarer holde den på avstand etter. Det er ingen garanti for dette.
Jeg klarer og skal holde den på avstand. Men det er ganske sykt synes jeg, at ett møte med nåla kan bli til noe så komplisert. Er ikke avhengig av denne ene gangen og føler heller ikke på noe sug mot nåla. Tenker mer på dette som en «obsession» av nåla.

Oi, hvor ble det av det av resten av konklusjonene mine? Er så trøtt, husker dem ikke så aner ikke hva mer jeg skal skrive haha. Har en følelse på at kmt som «hva forventet du?» kommer til å komme. Jeg skriver ikke dette innlegget for å syte over noe selvvalgt som andre advarte meg mot. Tenker bare skrive dette slik at andre kan komme inn å lese og kanskje heller la vær å ta den sprøyta og slik at andre kan dele sine historier om de vil i kmt feltet.

Er ikke værdt å sette det skuddet, men om du så absolutt skal vær så snill les deg så godt opp på dette som mulig og ha noen som kan være med deg samtidig.
Les deg opp på
dosering, brukerutstyr, renslighet, hva du ikke må gjøre og hva du må gjøre.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Har du forsøkt med "plugging"? Har aldri rørt noe IV, men plugging er jeg godt kjent med etter hvert, og det slår både drop og sniffing for min del

Sliter selv med traumer, men selvskading i form av nåler ?
"Whatever float's your boat"

Er også enig med at det er nok veldig individuelt hva som appelerer.
Sist endret av Mr.Septik; 15. februar 2023 kl. 03:47.
Fin konklusjon, men det er en grunn til at sprøytenarkomane jakter etter sitt første skudd. For den følelsen kommer aldri til å skje. Fikk noen til å sette skudd på meg, da var jeg 15 år gammel. Har jaga den følelsen siden. Ellers fin tråd, og håper du gir deg nå mens du har muligheten - du sier tankene går i slow-mo ved tanken på nytt skudd. Da er det allerede ett faresignal
Er det bare jeg som syntes op høres ut som en skolestil fra videregående, inspirert av bloodshoteyes?
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Er det bare jeg som syntes op høres ut som en skolestil fra videregående, inspirert av bloodshoteyes?
Vis hele sitatet...
Ja når du sier det så.
Kanskje TS overjusterte og ble en slags menneskelig chatbot ? Er fort gjort på fart..
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Er det bare jeg som syntes op høres ut som en skolestil fra videregående, inspirert av bloodshoteyes?
Vis hele sitatet...
Er ikke så gammel nei, men aner ikka hva bloodshoteyes er hehe.

Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Har du forsøkt med "plugging"? Har aldri rørt noe IV, men plugging er jeg godt kjent med etter hvert, og det slår både drop og sniffing for min del

Sliter selv med traumer, men selvskading i form av nåler ?
"Whatever float's your boat"

Er også enig med at det er nok veldig individuelt hva som appelerer.
Vis hele sitatet...
Har hørt mye om plugging men tror ikke helt det er noe for meg(;

Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Ja når du sier det så.
Kanskje TS overjusterte og ble en slags menneskelig chatbot ? Er fort gjort på fart..
Vis hele sitatet...

Blanda ikke ut så mye, litt under halve lengden av den korteste siden på bankkortet(:
Men blir veldig sånn av amf føler jeg, ialefall når jeg skriver haha
Sist endret av Avenged2022; 15. februar 2023 kl. 13:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Avenged2022 Vis innlegg
Er ikke så gammel nei, men aner ikka hva bloodshoteyes er hehe.



Har hørt mye om plugging men tror ikke helt det er noe for meg(;




Blanda ikke ut så mye, litt under halve lengden av den korteste siden på bankkortet(:
Men blir veldig sånn av amf føler jeg, ialefall når jeg skriver haha
Vis hele sitatet...
Plugging er ikke for noen før det er prøvt ut! Har alltid tenkt at stjerna kun er for ting som skal ut, men etter å ha prøvd ett par ganger, foretrekker jeg å innta justeringen bakveien. Kjappere funk enn en drop, og varer veldig lenge kontra sniffing

Sikkert ikke så lurt å gjøre det for ofte, mener å ha hørt om at en person måtte få utlagt tarm som følge av plugging, men tror du skal overdrive en smule før det skjer, men nok om det!

Ønsker deg lykke til videre på ferden, amfetamin kan være ordentlig overtalende og skikkelig vondt å bli kvitt!
Takktakk!
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Plugging er ikke for noen før det er prøvt ut! Har alltid tenkt at stjerna kun er for ting som skal ut, men etter å ha prøvd ett par ganger, foretrekker jeg å innta justeringen bakveien. Kjappere funk enn en drop, og varer veldig lenge kontra sniffing

Sikkert ikke så lurt å gjøre det for ofte, mener å ha hørt om at en person måtte få utlagt tarm som følge av plugging, men tror du skal overdrive en smule før det skjer, men nok om det!

Ønsker deg lykke til videre på ferden, amfetamin kan være ordentlig overtalende og skikkelig vondt å bli kvitt!
Vis hele sitatet...
Plugging er helt nydelig. Alt med måte alikevel!
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kam skrive under på at plugging er veien å gå for best effekt utenom skudd. det høres jo nasty ut men det er gjort på 10 sekund. Ganske morsomt når andre sliter med å sette en smell i en halvtime+ for litt ekstra effekt mens det kicker
Du bør definitivt lese bloodshoteyes sin tråd, selv om den er trist lesning, og ikke 100% relevant, men fortsatt. Den bør leses fra start til slutt.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Dette handler dog om første skudd heroin. Den ender med at moren hans skriver at han har gått bort.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Du bør definitivt lese bloodshoteyes sin tråd, selv om den er trist lesning, og ikke 100% relevant, men fortsatt. Den bør leses fra start til slutt.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409

Dette handler dog om første skudd heroin. Den ender med at moren hans skriver at han har gått bort.
Vis hele sitatet...
Jeg satte meg ned og leste den jeg. Fy fader, så sterkt det der var å lese. Så utrolig mange triste sjebner det er rundt om.
Bloodshot burde vært skolepensum. Får fram ganske godt hvordan man lurer seg selv. Selv gjennom tekst, så skjønte alle at han var avhengig, lenge før han selv innså det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jah, fuck det jeg sa om at jeg ikke følte noe trang. En «kompis» kom plutselig med masse nåler, klarte ikke holde meg unna så ble skyting av xanax, speed og ecstasy i flere dager. Skal ty til behandling, kan ikke holde på sånn.