Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2885
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Fikk en grammer med det her, ikke vanlig pulver, mer som kokos ellernoe, dere ser på bildet. Er det krystallisert amf/methamf?

Tja, nå er jeg på tynt vann men jeg tror meth oftere kommer i slik form enn amf.
Kan være meth/mdma? Men jeg har aldri fått hverken meth eller mdma i krystaller som på bildet der.
Ser ut som rein asbest.
Knuser det lett? Minner om glassfiber haha
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Knuser det lett? Minner om glassfiber haha
Vis hele sitatet...
Ja! Er ikke pulver er mer «glassfiber» er litt glassete når jeg knuser det. Ingen som har vert borti dette? Hahaha ouf
Hvordan lukter det?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvordan lukter det?
Vis hele sitatet...
Lukter som speed skal, den kjemiske sterke lab-dunsten
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lukter som speed skal, den kjemiske sterke lab-dunsten
Vis hele sitatet...
Hadde vært forsiktig å sniffa det der, ser ut som du kan få flis.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Tja, nå er jeg på tynt vann men jeg tror meth oftere kommer i slik form enn amf.
Vis hele sitatet...
Paste samlet i muffins-papir etter det ble produsert blir den formen der.


Hvorfor "amfetaminen" er krystall vet jeg ikke, men har sett meta-krystaller nøyaktig slik før. Om jeg skulle gjettet ville jeg sagt det der er metamfetamin, men det kan ikke sies sikkert. Beste alternativ er å teste med test-kit, andre beste alternativ er å dra en linje
New generation
colakork's Avatar
Det så veldig rent ut
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Fikk en grammer med det her, ikke vanlig pulver, mer som kokos ellernoe, dere ser på bildet. Er det krystallisert amf/methamf?

Vis hele sitatet...
Ser faen meg ut som havsalt
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som rester etter en større renseprosess. Det som ble igjen etter rensen da løsemiddelet hadde fordampet.
Anonym bruker
"Hatsk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av colakork Vis innlegg
Det så veldig rent ut
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser ut som rester etter en større renseprosess. Det som ble igjen etter rensen da løsemiddelet hadde fordampet.
Vis hele sitatet...
Det er iallefall rekrystallisert. Men om det er rene amf-krystaller, eller koffeinkrystaller (rester fra rens), er vanskelig å vite.
Syns det er merkelig at ikke dealer sa ifra om dette, eller bare pulveriserte produktet for å slippe spørsmål.
Lukter fart i følge TS, og er krystaller?

Vil gjette på metamfetamin jeg, crystal meth.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er iallefall rekrystallisert. Men om det er rene amf-krystaller, eller koffeinkrystaller (rester fra rens), er vanskelig å vite.
Syns det er merkelig at ikke dealer sa ifra om dette, eller bare pulveriserte produktet for å slippe spørsmål.
Vis hele sitatet...
Begge deler hvis det er renset med aceton som har trukket vann. Det vil lukte normalt og være like potent som det som ble renset.
Hvordan gikk det min venn