Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1366
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla, fått tilbud om en plate, den er lys og bilde av en rød caps som sier dolce&gabbana… noen testet denne og kvaliteten?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av HeavyMacro Vis innlegg
Godis
Vis hele sitatet...
hvordab var funken? En plate man blir fornøyd med?🙈
Ikke smakt den i år, men om du kommer over Hulken eller Starbucks, de er helt nyyyyydelige.
merke har ikke en dritt å si.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hulken var nydelig.
Er det ingen som forstår at det kan være helt forskjellige varer selv om det er samme klistremerke? Jeg har mange ganger sett samme klistremerke på masse forskjellige kvaliteter,så latterlig å kjøpe utifra en beskrivelse av klistremerke.... Men nei jeg har ikke sett det klistremerket,men jeg har iallefall sett flere ganger hos de et par hakk høyere opp i næringskjeden som har mixet ulike kvaliteter med samme klistremerke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvordab var funken? En plate man blir fornøyd med?🙈
Vis hele sitatet...
Veldig fin den altså, hverftfall hvis du snakker om den som har florert i oslo
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har printet noen av disse selv.
Festet på forskjellig typer hasj.

Drit i merkingen. Det har ikke noe å si.

Ta heller en testjoint før du kjøper, så lenge det er snakk om mer enn noen få gram.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har printet noen av disse selv.
Festet på forskjellig typer hasj.

Drit i merkingen. Det har ikke noe å si.

Ta heller en testjoint før du kjøper, så lenge det er snakk om mer enn noen få gram.
Vis hele sitatet...
Endelig en som forstår virkeligheten! Det finnes ikke
100% ærlige folk i undergrunnen med mindre det er bestevennenen din, men som du sier alltid ta testings.... Så på viktig å smake,lukte og kjenne på varene, kjøp gjerne et lite mikroskop på wish som man kan putte i lomma, så kan man se hvor mye krystaller det er i hasj eller weed, det har jeg gjort mange ganger, og dermed har jeg alltid en topp med de beste varene, og sagt nei til mange tilbud etter test og sjekk... Ikke ta noe utifra klistremerker folkens