Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2796
Hei folkens.
Jeg ble jævlig full på lørdag, og gikk tydeligvis med på å sette litt amf intravenøst. Jeg har helseangst osv, og nå sitter jeg her med ekstremt noia. Kan noen med litt erfaringer si litt om dette? Jeg føler meg ikke særlig bra, svetter og får heteslag 24/7. Jeg sliter også litt med å fokusere øynene og lese på skjerm. Jeg er veldig redd for at jeg har gjort permanent skade eller fått infeksjon eller noe.
Nåla var ny og det var en kompis med mye erfaring som satt det på meg. Noen andre som sliter med "comedown" flere dager etterpå, et det kanskje normalt?
Setter pris på alle svar!
Sist endret av aaaaaaaaaaa; 20. juni 2021 kl. 20:56.
Anonym bruker
"Begeistret Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lørdag som igår eller lørdag forrige helg?
Trådstarter
7 3
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lørdag som igår eller lørdag forrige helg?
Vis hele sitatet...
Oops, blandet dagene litt. Mente på fredagl, 2 dager siden.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du gjorde dette lørdag natt så er jo ikke det spesielt lenge siden. Litt avhengig av toleranse så vil du nok være påvirket en god stund til. Du mangler i tillegg søvn, har sikkert ikke spist noe særlig samt at du er fyllesyk.
Øynene dine er også slitne grunnet overnevnte, men også overfokusering på skjerm o.l vil gjøre dem slitne. Det er ikke unormalt å oppfatte skjermlys som ekstra slitsomt (skru på nattmodus, hjelper litt). Speedloking er tøft for øynene.

Du er fyllesyk og har nedtur. Masturber, dusj, spis og prøv å sov. Drikk masse vann.
Ikke skyt neste gang, det holder fint med nesa. Dette går nok helt fint
Faren for infeksjon er tilstede uansett om nåla var ny. At vedkommende hadde erfaring er vel også egentlig uinteressant. Har man gjort det mange ganger før, og er i en situasjon hvor man er full og skal gjøre det på noen andre er det sikkert lett å gjøre feil.

Med det sagt hadde du merket potensielle livstruende eller vedvarende alvorlige skader nå. Angsten og noian er på sin plass, men du blir nok helt fin igjen relativt fort. Regner med, og håper for din del, dette er en lærepenge.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oops, blandet dagene litt. Mente på fredagl, 2 dager siden.
Vis hele sitatet...
Det er fremdeles ikke kjempelenge siden. Halvannet døgn. Hvis du tok IV for første gang og det var gode greier så er ikke det bekymringsverdig lang tid.
Trådstarter
7 3
Sitat av ThyArtIsMurder Vis innlegg
Med det sagt hadde du merket potensielle livstruende eller vedvarende alvorlige skader nå. Angsten og noian er på sin plass, men du blir nok helt fin igjen relativt fort. Regner med, og håper for din del, dette er en lærepenge.
Vis hele sitatet...
Ja, selvfølgelig. Er ikke noe jeg kommer til å gjøre igjen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du gjorde dette lørdag natt så er jo ikke det spesielt lenge siden. Litt avhengig av toleranse så vil du nok være påvirket en god stund til. Du mangler i tillegg søvn, har sikkert ikke spist noe særlig samt at du er fyllesyk.
Øynene dine er også slitne grunnet overnevnte, men også overfokusering på skjerm o.l vil gjøre dem slitne. Det er ikke unormalt å oppfatte skjermlys som ekstra slitsomt (skru på nattmodus, hjelper litt). Speedloking er tøft for øynene.

Du er fyllesyk og har nedtur. Masturber, dusj, spis og prøv å sov. Drikk masse vann.
Ikke skyt neste gang, det holder fint med nesa. Dette går nok helt fint
Vis hele sitatet...
Setter veldig pris på svar! Da skal jeg prøve å roe meg ned med denne infoen. Spiser og drikker litt nå.

Sliter med panikklidelse og generell angst så hjelper ikke så veldig på situasjonen, sitter og overtenker alt.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aaaaaaaaaaa Vis innlegg
Hei folkens.
Jeg ble jævlig full på lørdag, og gikk tydeligvis med på å sette litt amf intravenøst. Jeg har helseangst osv, og nå sitter jeg her med ekstremt noia. Kan noen med litt erfaringer si litt om dette? Jeg føler meg ikke særlig bra, svetter og får heteslag 24/7. Jeg sliter også litt med å fokusere øynene og lese på skjerm. Jeg er veldig redd for at jeg har gjort permanent skade eller fått infeksjon eller noe.
Nåla var ny og det var en kompis med mye erfaring som satt det på meg. Noen andre som sliter med "comedown" flere dager etterpå, et det kanskje normalt?
Setter pris på alle svar!
Vis hele sitatet...
Har helseangst selv. Hvordan går du gjennom dagene? Bruker du noe rus?
Trådstarter
7 3
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har helseangst selv. Hvordan går du gjennom dagene? Bruker du noe rus?
Vis hele sitatet...
Selvmedisinerte med benzo for noen år tilbake - som du sikkert kan tenke deg gikk det veldig dårlig, haha. Så det har jeg sluttet med.
Nå i det siste har det blitt litt for mye alkohol, men prøver å trappe ned litt der. Sliter en del daglig, mye angst og panikkanfall. Jævlig kjipe greier.
Hva med deg?
Jepp, en føler seg dritt etter en har tatt speed. Snakker av erfaring. Vær lur å dropp det i fremtiden
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av aaaaaaaaaaa Vis innlegg
Selvmedisinerte med benzo for noen år tilbake - som du sikkert kan tenke deg gikk det veldig dårlig, haha. Så det har jeg sluttet med.
Nå i det siste har det blitt litt for mye alkohol, men prøver å trappe ned litt der. Sliter en del daglig, mye angst og panikkanfall. Jævlig kjipe greier.
Hva med deg?
Vis hele sitatet...
Samme. Alkohol føler jeg hjelper på, får tankene på helt andre tanker.

Psykolog og slik funker dessverre ikke, ren scam.

Men er ganske jævlig ja, en går rundt og bekymrer seg for småting HELE tiden.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tror du føler deg så dårlig pga. angsten, noe som både fyllesjuke og speed kan forsterke. kan være lett å tenke seg selv syk når man har litt noia.
Anonym bruker
"Øm Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har det slik du beskriver etter jeg har inntatt alkohol, med det sagt så er amfetamin kjent for å kjøre en langt ned i kjelleren på nedturer.
For min del har jeg aldri nedtur av pepper, men om jeg drikker og inntar pepper så har jeg ei uke med helvete og angst og det som værre er.
Skal dog sies at jeg får angst og blir skam dårlig av 3-4 enheter med alkohol alene også da.
Aldri hatt noe angst eller depresjoner i hverdagen ellers i livet.
Så den komboen der er nok mest sannsynlig roten til angsten og hva du gjennomgår nå. Men det går over ! Det er sikkert
▼ ... over en måned senere ... ▼
Update: Jeg lever gutta.
Anonym bruker
"Hatsk Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du gjort det igjen da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du gjort det igjen da?
Vis hele sitatet...
Haha, nei, det har jeg ikke. Bare kom tilfeldigvis over denne tråden igjen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er ofte sliten ett par dager dersom jeg har vært oppe ett par dager uten søvn. Prøver å holde meg på 24 timer maks før jeg slenger i meg en seroquel (Av-knapp for sentralstimulerende) og får meg noen timer søvn, som regel første søvn er kanskje på 3-4 timer før jeg sovner for godt på kvelden dagen etterpå og får normal søvnsyklus. Pupillene mine kan være utvidede hvertfall første dagen etter funken har gått ut tidvis to. Og med fult utvidede pupiller kan jeg oppleve noe tåkesyn/nedsatt synsevne. Det merker jeg lett for har 20/20 syn til vanlig (helt perfekt langsynt). Blandet du med alkohol også er jo kroppen litt ekstra sliten som gjør at nedturen kan henge en dag eller 2 ekstra, ikke uvanlig. Spis sunt, få i deg masse karbohydrater og fett som kroppen kan putre på og ta magnesium og gjerne multivitamin, da man pisser ut veldig mye mer vitaminer og mineraler enn vanlig under amfetaminrus og det er jo også vannlatende.

Hvordan er formen blitt?