Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1192
Jeg fikk nylig brett med 600mg neurontin. Fikk høre dette er godt å blande med benzos. Jeg har aldri tatt noe som neurontin før, men benzos har jeg grei toleranse på. Så hvor forsiktig burde jeg begynne? Jeg har ikke lyst å hive i meg noe nytt og bli helt gone. Hvor mye sterkere gjør det en benzo følelse? Har veldig lyst å få den avslappende følelsen som når man ikke har toleranse men ikke noe sykt
Har hørt eller lest at hjernen ikke greier å absorbere mer enn 1500 mg i slengen.Det vil nok holde med to tabletter først.Vanligvis når det gies av lege må man kjøres inn på medisinene da man lett kan ble svimmel.Det er vanlig å begynne med 3 x 300 mg daglig første uke,deretter 3 x 600 mg.
Funker det å blande benzo neruntin?
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri hørt om den mixen. Men jeg har av medisinske grunner gått på Naurontin i mange år og er på max dose. Fra starten av og til nå har jeg aldri følt en buzz eller opplevd noe rus effekt av Naurontin.
Har også måtte vært på div andre opiater samtidig og andre smertestillende (oxzy, ket og fent) samtidig med Naurontin og det har verken merkes mer eller mindre til Naurontin. Tenker at siden du har en grei toleranse på benz så kommer du ikke til å mekre store greiene.
Men! Man skal alltid være forsiktig å mixe forskjellige ting, da vi alle kan reagere forskjellig.
Min daglige er Naurontin 200x3 x3 om dagen, og nobligan 100 2x om dagen. Men det er meg.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tester dette idag skal si ifra hva jeg tenker tar 2x300mg nerontin
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det funker som faen
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette funker fjell men forvent benzo at effekten blir voldsomt forsterket, ville selv prøvd begge deler alene før jeg mikset dem
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tik 3 pils i tilleg
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tik 3 pils i tilleg
Vis hele sitatet...
Merkbart på dine 3 ord.. bare pass på er sånn folk dør, virker ikke som du trenger mer
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dør ikke av 3 pils og 600 mg Neurontin.

Vent 3 dager til neste gang du tar Neurontin. Spis en energibar 30 minutt før du tar 600 mg Neurontin på en gang. Vent 2 timer før du eventuelt tar 300 mg til. Det er sikkert nok.

Unngå å ta benzo sammen med Neurontin. Ikke fordi det er så veldig farlig i seg selv, men du risikerer å gjøre dumme ting, som du ikke husker noen ting av når du våkner neste dag. Brus og mat med mye proteiner og fett øker biotilgjengeligheten til gabapentin. Energibar er det enkleste, og gir merkbar effekt.
Hold deg for guds skyld unna rattet på neurotin. Var vitne til en som kjørte en stor lastebil rett gjennom muren til naboen. Jeg prøvde å gjemme nøklene, men han fikk tak i dem. Hadde hele kontrollen sa han. Ble utvist fra Norge og sendt til Russland etterpå. Han var fra Tsjetsjenia. Eneste stoffet man får tak i der er Lyrica sa han.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Hold deg for guds skyld unna rattet på neurotin. Var vitne til en som kjørte en stor lastebil rett gjennom muren til naboen. Jeg prøvde å gjemme nøklene, men han fikk tak i dem. Hadde hele kontrollen sa han. Ble utvist fra Norge og sendt til Russland etterpå. Han var fra Tsjetsjenia. Eneste stoffet man får tak i der er Lyrica sa han.
Vis hele sitatet...
Neurontin er ikke lyrica. Neurontin gjør omtrent ingenting alene. Har tatt 2g dagen og kjørt daglig i flere år, er ingen grunn til at man ikke skal gjøre det.
Anonym bruker
"Varsom Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dør ikke av 3 pils og 600 mg Neurontin.

Vent 3 dager til neste gang du tar Neurontin. Spis en energibar 30 minutt før du tar 600 mg Neurontin på en gang. Vent 2 timer før du eventuelt tar 300 mg til. Det er sikkert nok.

Unngå å ta benzo sammen med Neurontin. Ikke fordi det er så veldig farlig i seg selv, men du risikerer å gjøre dumme ting, som du ikke husker noen ting av når du våkner neste dag. Brus og mat med mye proteiner og fett øker biotilgjengeligheten til gabapentin. Energibar er det enkleste, og gir merkbar effekt.
Vis hele sitatet...
Hæ? Funker dette? Har aldri hørt om matvarer booster lege/rusmidler, bortsett fra grapefrukt-juice og johannesurt, du kan kalle det mat
Anonym bruker
"Varsom Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dør ikke av 3 pils og 600 mg Neurontin.

Vent 3 dager til neste gang du tar Neurontin. Spis en energibar 30 minutt før du tar 600 mg Neurontin på en gang. Vent 2 timer før du eventuelt tar 300 mg til. Det er sikkert nok.

Unngå å ta benzo sammen med Neurontin. Ikke fordi det er så veldig farlig i seg selv, men du risikerer å gjøre dumme ting, som du ikke husker noen ting av når du våkner neste dag. Brus og mat med mye proteiner og fett øker biotilgjengeligheten til gabapentin. Energibar er det enkleste, og gir merkbar effekt.
Vis hele sitatet...
Hæ? Funker dette? Har aldri hørt om matvarer booster lege/rusmidler, bortsett fra grapefrukt-juice og johannesurt, om du kan kalle det mat
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dør ikke av 3 pils og 600 mg Neurontin.

Vent 3 dager til neste gang du tar Neurontin. Spis en energibar 30 minutt før du tar 600 mg Neurontin på en gang. Vent 2 timer før du eventuelt tar 300 mg til. Det er sikkert nok.

Unngå å ta benzo sammen med Neurontin. Ikke fordi det er så veldig farlig i seg selv, men du risikerer å gjøre dumme ting, som du ikke husker noen ting av når du våkner neste dag. Brus og mat med mye proteiner og fett øker biotilgjengeligheten til gabapentin. Energibar er det enkleste, og gir merkbar effekt.
Vis hele sitatet...
Han sier selv han har tatt benzo + neurontin + 3 pils, trenger ikke være farlig men hadde ikke vært første person som har feil reaksjon på blandingen, og om det er benzo eller ikke er umulig å vite uten resept eller testkits
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ? Funker dette? Har aldri hørt om matvarer booster lege/rusmidler, bortsett fra grapefrukt-juice og johannesurt, du kan kalle det mat
Vis hele sitatet...
Maten i seg selv booster ikke gabapentin. Det er pga kroppen sliter med å ta opp gabapentin og på måten kroppen tar det opp som gjør at du kan høyne biotilgjengliheten med ca 10% ved å ha en del mat i magen når man tar dem.

Sitat av En deling Vis innlegg
Neurontin er ikke lyrica. Neurontin gjør omtrent ingenting alene. Har tatt 2g dagen og kjørt daglig i flere år, er ingen grunn til at man ikke skal gjøre det.
Vis hele sitatet...
Bruker du 2g om dagen av dette så skjønner jeg at du ikke klarer å få noe spesiell rus ut av det. Neurontin har omtrent samme toleranse kurven som sopp eller syre. Med andre ord: Etter å ha ruset deg på dem en dag, så trenger du dobbelt på dag to for å oppnå samme rus. På dag 3 er det nesten bare å drite i det. Toleransen går tho fort ned igjen, samme som med psykedelika. Vel ihvertfall for sporadiske brukere....

Rusen er omtrent helt den samme som fra lyrica. Problemet er at gabapentin sin biotilgjengelighet er dose basert. Jo større dose du tar på en gang jo lavere tilgjengelighet. For å maksimere rus potensialet fra disse så må du ta dem uten toleranse og du burde spe ut dosen. 300mg hver halvtime til man har tatt ønsket dose ser ut til å være the way to go. Og man burde ta det med mat, noe som øker tilgjengeligheten 10%. Tar timesvis før rusen peaker, men det funker!

Lyrica har ikke dose basert tilgjengelighet og de er ca fem ganger så sterke som neurontin. Derfor er det mye lettere for folk å ruse seg på dem for man kan ta hele dosen på en gang. Å btw, de booster benzo i samme grad som lyrica, forskjellen er at man som regel er en del høyere på lyrica pga alt jeg har skrevet over. Uten toleranse så skal man være forsiktig, veldig lett å blacke ut i kombinasjon med benz.
Sist endret av Alge; 6. februar 2024 kl. 05:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liten update vdr benzo og nerountin og pils komboen igår jeg husker ingen verdens ting men tror jeg koste meg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tester dette idag skal si ifra hva jeg tenker tar 2x300mg nerontin
Vis hele sitatet...
Mikset du med benzo? Eller uten? Hadde selve nerotin noen virkning?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tik 3 pils i tilleg
Vis hele sitatet...
Jah eh nei som sagt jeg vil ikke bli fucket opp og blande alt mulig. Bare vil ha den avslappende effekten så jeg ikke trenger ha så mye angst
Sist endret av SnakkerOmSola; 6. februar 2024 kl. 15:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av SnakkerOmSola Vis innlegg
Mikset du med benzo? Eller uten? Hadde selve nerotin noen virkning?



Jah eh nei som sagt jeg vil ikke bli fucket opp og blande alt mulig. Bare vil ha den avslappende effekten så jeg ikke trenger ha så mye angst
Vis hele sitatet...


Neurontin og benzo funket veldig bra