Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2208
Hei, testet nettopp en form for mdma i amster. Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å identifisere, eller gjøre det slik at jeg kommer nærmere inn på hvilken type mdma det var? Alt jeg husker at fyr'n sa, var at det var en "ny" variant av mdma (slik som syntetisk cannabis kommer i "nye" former hele tiden) som hadde noe kjemisk navn med tallet 5 nevnt? Bitten var en grålig krystallsak som ble knust og droppet. Rusen var eufori, som en evig opptur på flein uten dropp i rusfeeling. Vet det er lite å gå på, men unnskylder meg med at jeg var overdrevent skakk under hele oppholdet Andre spørsmålet mitt er hvordan mdma påvirker inntak av psilocybin dagen etter. Det er fordi jeg har rimelig god erfaring med fleinsopp, spist flere titalls ganger, alt fra 150 til 30.
Min erfaring med flein er at jeg kan få like sterk rus av f.eks 30 som av 80. Og alltid får jeg endel synsforstyrrelser (ser tråder og mønster i treverk etc... ikke direkte hallusinasjoner). I amster spiste jeg ca 27g Red Dragon trøffler, var det nest sterkeste de hadde der hvor jeg handlet. Men rusfeelingen uteble endel i forhold til tidligere fleinerfaringer. Har ikke hadd så svak sopptripp ever. Mistenker at det har noe med at jeg spiste mdma dagen før? Har ikke noe tidligere erfaring med mdma, så vet ikke helt. Skal legge til at jeg var ute å spiste sopp, det var kaldt og jeg frøs, rusfeelingen steg betraktelig bår jeg kom meg innendørs, fikk varme og slappet av. Hva tror dere?
Sist endret av raggabast; 30. mars 2013 kl. 18:32. Grunn: Posta for tidlig!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Når det kommer til identifisering av stoffet så kan jeg ikke bidra noe desverre.
Men mdma er et fenethylamin og psilocybin er et tryptamin, de har ikke krysstoleranse, men jeg ser folk anbefaler å la det gå litt tid, i det minste et døgn før man har i seg sopp etter mdma (kilder er shroomery og bluelight).
Husk at du tiden etter mdma vil ha reduserte mengder med serotonin og generelt sliten hjerne, noe som kan føre til en mindre koselig trip.
Sitat av raggabast Vis innlegg
I amster spiste jeg ca 27g Red Dragon trøffler, var det nest sterkeste de hadde der hvor jeg handlet. Men rusfeelingen uteble endel i forhold til tidligere fleinerfaringer.
Vis hele sitatet...
Forklaringen kan nok være at "trøfler" (eg. sklerotier) som dyrkes
og selges, ofte er fra soppartene Psilocybe tampanensis og Psilocybe
mexicana, som er regnet som moderat i styrke.

I tillegg er disse sklerotiene ikke like potent som selve soppfruktene hos
disse artene. Sammenlignet er spiss fleinsopp mye sterkere.

Hvis du tidligere har inntatt så mye som 150 stykker av spiss fleinsopp
vil jeg også anta du har en relativt høy terskel for psilocybin.

Ble det opplyst hva slags soppart du kjøpte?
Sist endret av PVestlandia; 30. mars 2013 kl. 19:29.
Trådstarter
2 0
Dragons Dynamite (psilocybe pajaritos) het soppen.
http://www.4planets.com/images/Dragonslabel.jpg

Tenker at funken av soppen er pågrunn av svak styrke i forhold til flein og muligens lav serotonin-nivå i hodet.

Takker for svar
Sitat av raggabast Vis innlegg
Hei, testet nettopp en form for mdma i amster. Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å identifisere, eller gjøre det slik at jeg kommer nærmere inn på hvilken type mdma det var? Alt jeg husker at fyr'n sa, var at det var en "ny" variant av mdma (slik som syntetisk cannabis kommer i "nye" former hele tiden) som hadde noe kjemisk navn med tallet 5 nevnt?
Vis hele sitatet...
Høres ut 5-APB, ellers inneholder jo de fleste methoxyRC 5.

5-IT
5-MeO-AET
5-MeO-AMT
5-MeO-DALT
5-MeO-DET
5-MeO-DiPT
5-MeO-DMT
5-MeO-DPT
5-MeO-MIPT
5-Methyl-MDA

Alle de ovennevnte er mulige, men mener at 5-APB og 6-APB minner mer om MDMA ettersom de fleste over her er veldig trippy.
5-APB er bortkastet penger og rus i forholdt til 6-APB, den slår alt av rc etterligninger av mdma jeg har testet ut.
Sitat av raggabast Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har søkt litt og mener det dreier seg om Psilocybe tampanensis.
"Psilocybe Pajateros" er vel bare et "merkenavn" for markedsføring.
Mener strengt tatt at de burde gitt korrekt innholdsdeklarasjon og
såvidt mulig også angitt omtrentlig styrke (milligram virkestoff).