Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1952
Hei, idet siste har jeg slitt litt med generell angst, spise forstyrrelser og panikk anfall. jeg har hatt en ganske tøff tid deale med dette, men heldig vis har det dempet seg, det som står igjen nå har jeg lært og leve med.

men det er en ting jeg vill ha tilbake, og beherske rus. verken alkohol eller hasj takler jeg ikke lenger. ikke at jeg er avhengig av dette. men hadde satt pris på ihvertfall hatt en rus jeg hadde behersket. ok ikke sittet der som den ''kleine'' fyren som gjemmer seg bak mobilen på fest. noen som har noen rus som er ganske mild og fin? selv om hasj og alkohol er de så og si svakeste! takker for alle svar!

- gamenerd3n
Sitat av gamenerd3n Vis innlegg
Hei, idet siste har jeg slitt litt med generell angst, spise forstyrrelser og panikk anfall. jeg har hatt en ganske tøff tid deale med dette, men heldig vis har det dempet seg, det som står igjen nå har jeg lært og leve med.

men det er en ting jeg vill ha tilbake, og beherske rus. verken alkohol eller hasj takler jeg ikke lenger. ikke at jeg er avhengig av dette. men hadde satt pris på ihvertfall hatt en rus jeg hadde behersket. ok ikke sittet der som den ''kleine'' fyren som gjemmer seg bak mobilen på fest. noen som har noen rus som er ganske mild og fin? selv om hasj og alkohol er de så og si svakeste! takker for alle svar!

- gamenerd3n
Vis hele sitatet...
Få rusopplevelser jeg har hatt som er mer heftige enn de på alkohol, å påstå det er en av de svakeste blir feil i mine øyne hvertfall =)

Hvilken rus som er anbefalt for deg blir vanskelig og si, må nesten bare google soft-drugs å ta derfra, les om de forskjellige stoffene å se om du finner noe som kunne passet deg og heller komme med spørsmål derfra.
Benzo eller opium er vell det du burde teste ut... Storts avhengighetspotensiale på de stoffene da. Kanskje kratom?
Du burde vel begynne med å beherske det du sliter med. Rus vil bare gjøre vondt verre.
Hvis du sliter psykisk, ville jeg nok holdt meg unna rusmidler generelt.
Hasj er sløvende, og det er lett å bli "klein", fordi hjernen din ikke er helt med.
Alkohol er alkohol, og det er ikke så mye å si om det annet enn at det er svært uforutsigbart :P
Andre rusmidler er nok litt mer intense.. Speed ville selvsagt gitt deg boosten du trenger på fest, men det er virkelig et rusmiddel du ikke har lyst til å kødde med.
MDMA er herlig, men du vil nok bare virke dopa og jævlig på fest, og folk kan lett bli "redd" for deg.

Men som Yalla så godt sier..
Du burde vel begynne med å beherske det du sliter med. Rus vil bare gjøre vondt verre.
Vis hele sitatet...
Så lenge du behersker deg selv og ditt liv, så vet du hvor mye og hva slags rus du behersker selv. Det er jo en indikasjon at du ikke behersker deg selv når du ikke behersker rusen som du skriver... Løsning: Hold deg unna til du har kommet deg skikkelig på beina.
Hva med bare lese filosfi ?
(ider/sjoltilt/nye mater å gjøre ting på )
Gjør kansje samme nytta om du ikke er ute etter vill fetsing
Drikke veldig mye redbull ?8 stk plei man fa sikkilig energi av
Vet ikke om mye ikke-beroligende koffein kombinert med angst er en god løsning på fest. Som sagt burde TS heller jobbe med å få løst problemene sine.
Sitat av Yalla Vis innlegg
Du burde vel begynne med å beherske det du sliter med. Rus vil bare gjøre vondt verre.
Vis hele sitatet...
^ This

Kanskje det er noen du kan snakke med?
Litt OT: Jeg sleit med å beherske peakene på hasj(når jeg kommer til det steget at alt bare snurrer og det er rett før jeg spyr) og fikk ganske noia. Etter hvert så tenkte jeg; det er bare rusen. Er man med på leken, så må man tåle steken.

Etter min erfaring, så handler alt om innstilling, og hvordan du er innstilt før du inntar en form for rusmiddel.
Konklusjonen min er det samme som flere har nevnt; problemet ditt er at du ikke behersker deg selv (problemene dine) som er grunnen til at du ikke behersker rus. (No offence)
Følelsene, tankene, dagsformen båre fysisk og psykisk. Alt dette påvirker hvordan rusen blir, og spesielt på psykedeliske stoffer.
Det er ikke verdt å ruse seg, hvis det kun blir ukomfortabelt. Ville heller jobbet mot å takle hverdagen ordentlig, og muligens bli kvitt panikk anfall og angst istedenfor. Røyker du for eksempel, kan dette komme tilbake enda sterkere.
Hvorfor du gjemmer deg bak mobilen på fest i edru tilstand vet jeg ikke. Men dette kan du forandre på ved å skifte mind settet ditt. Hvis du er på en fest, hvor det drikkes mengder med alkohol, så vil mest sannsynlig ingen av de som har drukket seg full merke noe særlig til at du er edru. Og jeg respekterer hvertfall folk som er edru på byen eller fest, har vært det en del ganger selv og man får se fantastisk mye merkelige ting som utarter seg.
Sitat av gamenerd3n Vis innlegg
selv om hasj og alkohol er de så og si svakeste!

- gamenerd3n
Vis hele sitatet...
Her er det veldig mange som har missforstått.