Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3441
Har nå prøvd ut noen rc, mest synth, men det er ganske langt fra "the real deal" imo, så lurer på om dere vet om andre rc`s, ikke nødvendigvis synth, men som IKKE gir mye psykadeliske eller speeda effekter? Mitt intrykk er at det meste av RC skal være replacement for psykadelika og speed/cola...

Syns 2cb, sopp og salvia blir litt mye psykadelisk, og speed gir vel mye negative effekter og våkne netter...

Kan f. eks Etizolam og Pyrozolam være noe å slappe av på? Eventuelt andre ting?
Hva mener du med "synth"?
Ja, Etizolam og Pyrazolam kan man selvfølgelig slappe av på, det er jo tross alt benzodiazepiner.
Er du glad i cannabis, kan du vel slappe av på flere av rc cannabinoidene også.
Sist endret av Lysskyen; 17. januar 2013 kl. 00:25.
Sitat av Saviorself Vis innlegg
Hva mener du med "synth"?
Ja, Etizolam og Pyrazolam kan man selvfølgelig slappe av på, det er jo tross alt benzodiazepiner.
Er du glad i cannabis, kan du vel slappe av på flere av rc cannabinoidene også.
Vis hele sitatet...
Synth er syntetisk cannabis ja Hvordan er det å bestille Etizolam eller Pyrazolam? Ulovlig?

andre alternativer?
Kratom burde man vel kunne slappe av på.
Ikke testet det enda, men gleder meg til jeg får meg til å bestille noe, å det høres veldig chill ut
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Kratom burde man vel kunne slappe av på.
Ikke testet det enda, men gleder meg til jeg får meg til å bestille noe, å det høres veldig chill ut
Vis hele sitatet...
Testet kratom en gang. Masse og da mener jeg MASSE blader og ekstrakt på en gang... ingen funk... forferdelig å spise så mye skog for så lite effekt.
pyrazolam funker greit syns jeg, hvis du overhodet ikke sliter med angst tror jeg ikke effekten blir så stor da.

To pyrazolam på morran hjelper meg godt gjennom en stressa arbeidsdag.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hva med methylone? er ikke det nesten som mephedrone? methylone er vel ikke ulovlig?
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
hva med methylone? er ikke det nesten som mephedrone? methylone er vel ikke ulovlig?
Vis hele sitatet...
Det er vell ikke akkurat mellow for å si det sånn.
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Det er vell ikke akkurat mellow for å si det sånn.
Vis hele sitatet...
Det har veldig med set&setting å gjøre.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Det har veldig med set&setting å gjøre.
Vis hele sitatet...
Tror Nick O' Teen siktet til at det er et stimulerende stoff. Det ligner på MDMA. Det passer ikke spesielt bra hvis man skal slappe av.

Etizolam/pyrazolam er jo selvsagt avslappende, som nevnt. Ved rekreasjonell bruk kan det fort bli litt "rotete", når jeg tar 5-6mg+ husker jeg ganske lite i ettertid. Du kan også bli litt "for likegyldig". Om du holder deg til normale doser burde det gå fint.

O-desmethyltramadol er noe annet som virker passende for det du er ute etter, men det har så å si forsvunnet fra RC-markedet. Det er ikke spesielt mye opioider på RC-markedet.

Av syntetiske cannabinoider har jeg hatt gode resultater med ur-144. Vil fraråde AM-* (og MAM-2201) da jeg syntes disse er mer avhengighetsdannende siden jeg har merket tydelige abstinenser når jeg har brukt mye i en periode og så stoppet.
Har brukt en del ur-144 med jevne mellomrom (alltid ta pauser) siden i sommer, og selv om det er mentalt avhengighetsdannende i ca. samme grad som andre cannabinoider, har jeg aldri merket noe spesielt ubehag når jeg tar pause fra det.
Sist endret av lex123; 24. januar 2013 kl. 17:47.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Tror Nick O' Teen siktet til at det er et stimulerende stoff. Det ligner på MDMA. Det passer ikke spesielt bra hvis man skal slappe av.
Vis hele sitatet...
Da jeg var i Tyskland klarte jeg fint å slappe av.

Helt alene med dimmet lys og favorittmusikken din så er det en veldig avslappende og ekstatisk opplevelse.

Sammen med folk så snakker du gjerne hull i hodet på dem.

På rave er det bare helt sykt.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Tror Nick O' Teen siktet til at det er et stimulerende stoff. Det ligner på MDMA. Det passer ikke spesielt bra hvis man skal slappe av.

Etizolam/pyrazolam er jo selvsagt avslappende, som nevnt. Ved rekreasjonell bruk kan det fort bli litt "rotete", når jeg tar 5-6mg+ husker jeg ganske lite i ettertid. Du kan også bli litt "for likegyldig". Om du holder deg til normale doser burde det gå fint.

O-desmethyltramadol er noe annet som virker passende for det du er ute etter, men det har så å si forsvunnet fra RC-markedet. Det er ikke spesielt mye opioider på RC-markedet.

Av syntetiske cannabinoider har jeg hatt gode resultater med ur-144. Vil fraråde AM-* (og MAM-2201) da jeg syntes disse er mer avhengighetsdannende siden jeg har merket tydelige abstinenser når jeg har brukt mye i en periode og så stoppet.
Har brukt en del ur-144 med jevne mellomrom (alltid ta pauser) siden i sommer, og selv om det er mentalt avhengighetsdannende i ca. samme grad som andre cannabinoider, har jeg aldri merket noe spesielt ubehag når jeg tar pause fra det.
Vis hele sitatet...
Ja, vet meth er stimulant, lurte mest på lovligheten...
MAM syns jeg ble for drøyt. Hjertebank til tusen... samme med F-UR144, og litt på AKB48. UR144 er definitivt best av dem....
Synth-opioder syns jeg virker for skummelt rett og slett :P

Må man ta så mange etizolam som 6 for å kjenne det? Tenkte kanskje en eller to var nok jeg?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av cannaslutt Vis innlegg
Ja, vet meth er stimulant, lurte mest på lovligheten...
MAM syns jeg ble for drøyt. Hjertebank til tusen... samme med F-UR144, og litt på AKB48. UR144 er definitivt best av dem....
Synth-opioder syns jeg virker for skummelt rett og slett :P

Må man ta så mange etizolam som 6 for å kjenne det? Tenkte kanskje en eller to var nok jeg?
Vis hele sitatet...
Nei du trenger absolutt ikke 6 mg for å kjenne det(er bare jeg som tar litt mye de få gangene jeg bruker det ), men om du er ute etter en rus-effekt, som jeg antar du er ute etter, må du nok ta 2-3mg+. Flere jeg kjenner som har prøvd seg på dette for å få rus, samt meg selv, merker veldig lite eller ingen "rus" av 1-2mg.
Sist endret av lex123; 25. januar 2013 kl. 22:30.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Methoxetamine, gjerne med litt god røyk (ikke syntetisk). Man bare ligger og svever.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Muradi Vis innlegg
Methoxetamine, gjerne med litt god røyk (ikke syntetisk). Man bare ligger og svever.
Vis hele sitatet...
Må si meg veldig enig i denne. MXE er fantastisk, som ett magisk teppe som surrer seg rundt deg og gjør det glad og god. Større doser har fått meg til å føle meg som en galehuspasient, men det er nå så.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Subuxone eller subutex, noen få korn og du er så mellow du bare kan bli. Ikke et rc, men avslappende
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Glemte å nevne 4-MEC. Veldig sederende stimulant. Meget godt kombinert med god tjall.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
jeg ville gått for en de syntetiske benzoene. bare ikke for mange, og ikke over for langt tid som Muradi sier, så er MXE også sikkert fint (snakker ikke av erfaring) til formålet, men da i lave doser, med mindre du vil trippe balle.