Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4323
Noen som har prøvd dette? Kan det sammenliknes med MDA?
Kan noen forklare om likhetene mellom 6-apb og mda?
Takk på forhånd.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har ivertfall hørt at 6apB er som mdma med en psydelisk touch.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har brukt begge en del ganger, og merker selv ingen forskjell mellom 6-APB og MDA.
Råder deg til å lese begge disse trådene...

Dødsfall fra 6-APB
"Smart" bruk av stoffer
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Bestilte 5g 6-apb og fikk det i posten uka etter. Noe av det sykeste jeg har prøvd. Kan sammenlignes med MDA, men hadde mye mer kontroll på denne.. på mda går alt så sykt fort og får blackouts.. på 6-apb hadde jeg full kontroll og var 100% sober og klar i hue hele tiden uansett hvor mye jeg fylte på. Prøvde det denne fredagen og lørdagen.

Fredag: Droppa først 120mg.. fikk den kalde følelsen og kjente at det var noe men visste ikke helt hva, droppa 60mg til..begynte å kjenne litt eufori og musikk ble ganske digg.. droppa enda 100mg, nå begynte eurforien å komme for fullt.. droppa enda 70mg.. nå var alt syyykt chill og satt å digga etter musikken..dansa litt med henda osv.. det var nå det ble sykt.. skulle filme meg selv for fun..med led lyset på.. Det led lyset var SYKT! Det hang igjen i flere sekunder og kunne skrive og tegne på øyet.. når lyset forsvant ble mønsteret jeg hadde tegnet blåaktig svakt hengene igjen.. og lyset fra tvn fylte igjen disse "patterne".. herfra ble hallissene bare sykere og sykere.. satt plutselig på en stooor gammeldags togstasjon i min egen stua..så inn i veggen der tvn sto, og der var det et stor vindu og det sto tog osv utenfor.. var fortsatt helt klar i huet og skjønte at alt bare var illusjon.. så bort til lysene ved kjøkkenbenken og de så ut som store solsikker.. så de helt klart og tydelig med stilk og greier.. men så plutselig fikk jeg for meg at jeg hang i en betongbjelke langt oppe i lufta og tok tak så hardt jeg kunne i sofaen..tok bare et halvt sekund før jeg skjønte at det ikke var sant.. hørte konstant stemmer og så skygger av folk hele tiden.. morro greier..

Lørdag: droppa bare 250mg denne gangen.. euforien og alt kom mye fortere i dag, i og med jeg sikkert doserte større med en gang.. nå ble det bare sånn at lyset hang igjen og alt var bare jævlig digg! fortsatt 100% klar i huet.. kunne "grave" ut lyd av høytaleren osv.. ansiktene på folkene i rommet ble også ganske morpha etter en runde med litt sterkt lys i øynene.. lyder gikk også ganske "i ett".. en kamerat satt og spilte gitar og fucka opp sangene så de ble i helt andre toner osv..haha

litt rotete skrivd, men kom bare på i farta.. noe av det morsomste jeg har vært borti.. man kunne leke seg veldig med dette.. tenke seg ting og det kom fram osv.. blir nok til å bestille mer!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette stoffet er meget farlig over tid. anbefaler å la det være
▼ ... noen uker senere ... ▼
nei dette er ikke i nærheten av mdma eller mda. Hvis du tror det har du aldri prøvd ekte varer. 6-mapb er hakket bedre, men vil du ha mdma følelse så er BK-mdma/m1/methylone veien å gå. Du kommer ikke helt opp som på mdma, og det er positivt da det er mer kontrollerbart synes jeg. Mdma i riktig setting er uansett det beste som finnes.
Sist endret av freerida; 22. juni 2013 kl. 11:46.
Vil gjerne skyte inn at Methiopropamine minner godt om MDMA. Sensitiv hud, babystemme osv. Bestilte 5g fra en kjemisk serviceside (de som kjenner til siden vet hvilket nettsted jeg mener). Grei funk på 200mg
Methiopropamine minte ikke i det hele tatt om MDMA, mer som vanlig amfetamin bare noe svakere.
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Methiopropamine minte ikke i det hele tatt om MDMA, mer som vanlig amfetamin bare noe svakere.
Vis hele sitatet...
Oh, nevnte jeg ikke at jeg blandet med 900mg Lyrica?
Sitat av Typpie Vis innlegg
Dette stoffet er meget farlig over tid. anbefaler å la det være
Vis hele sitatet...
Dette baserer du på hva?