Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1906
Hei.

Jeg har et problem men èn av mine epostkontoer tilknyttet domene mitt. Jeg har prøvd flere ulike webmail lesere uten hell.
Jeg satte opp en ny som jeg kom inn på uten problemer. Jeg har også prøvd å nullstille passordet, men jeg kommer fortsatt ikke inn. Alt jeg får opp er "Login failed"

Jeg bruker for øyeblikket 000webhost sin gratis hosting. Jeg har kjøpt ny host, og kommer til å flytte det over så snart jeg får tilgang til mailen. Navnetjenerene skal peke mot 000webhost sine servere.
Å lage ny mail er ikke en mulighet da jeg trenger tilgang til inboksen på mailen.
Har kontaktet 000webhost i håp om hjelp, men de skjønner ikke helt problemet mitt.
Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å komme meg inn?

Tusen takk på forhånd
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Vi skjønner ikkje heilt problemet ditt heller. Kor er e-posten hosta? Og webmaillesere? Det gir ikkje meining.