Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3694
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei,

Har tenkt å prøve ut 3-MeO-PCP. Vil gjerne høre andres erfaringer med dette stoffet. Har bare erfaring med methoxetamine (MXE) når det kommer til dissosiativer. Er 3-MeO-PCP kjent for å indusere mani eller psykoser slik som PCP, eller er det mer beroligende og anti-depressiv som MXE?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hei,

Har tenkt å prøve ut 3-MeO-PCP. Vil gjerne høre andres erfaringer med dette stoffet. Har bare erfaring med methoxetamine (MXE) når det kommer til dissosiativer. Er 3-MeO-PCP kjent for å indusere mani eller psykoser slik som PCP, eller er det mer beroligende og anti-depressiv som MXE?
Vis hele sitatet...
Har ikke testa det selv, men utifra erfaringer på andre forum og triprapporter virker det som det er en smule mer manisk enn MXE, men fortsatt ikke like jævlig som PCP.
Virker som folk har en større tendens til å "blacke ut" og snuble rundt og gjøre dumme ting i timesvis uten å huske det etterpå. Kan hende det har litt å gjøre med hvor potent det er og at folk overdoserer, men alt i alt virker det hakket mer risikabelt enn mxe. Rapporter tilbake hvis du får testa a
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Takk for svar
Ingen flere som har erfaring med dette stoffet? Får det kanskje i løpet av neste uke.
Jeg velger 3-meo-pcp fremfor mxe uten tvil. Har prøvd begge typene og 3-meo-pcp er mye roligere på en måte, mxe er mer kaos. Vanskelig og forklare egentlig, men som han over her skriver så er 3-meo-pcp mye mer potent enn mxe så man bør starte med meget lav dosering og selvfølgelig bruke en vekt med 3 desimaler. (0.001)

Start så lavt som mulig 1-2 mg, og la det gå 1-2 timer mellom hver justering. Finn den doseringen du føler deg komfortabel med, og les deg opp om stoffet. Det står mye på bl.a bluelight.

Mxe er et godt alternativ det også, men personlig setter jeg 3-meo-pcp øverst på listen og 4-meo-pcp får en svak andreplass, mxe får en sterk 3 plass.

Synes det er vanskelig og beskrive forskjellen, men 3-meo-pcp og 4-meo-pcp har ikke den "kaos" delen som mxe har. Jeg kan f.eks aldri se eller nyte en film påvirket av mxe, men de 2 andre er stikk motsatt.

Men alle reagerer forkjellig og man vet aldri hva som kan skje. Start rolig, bruk tid og pass på dosering. Og aldri kombinere med andre stoffer.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Har ikke testa det selv, men utifra erfaringer på andre forum og triprapporter virker det som det er en smule mer manisk enn MXE, men fortsatt ikke like jævlig som PCP.
Virker som folk har en større tendens til å "blacke ut" og snuble rundt og gjøre dumme ting i timesvis uten å huske det etterpå. Kan hende det har litt å gjøre med hvor potent det er og at folk overdoserer, men alt i alt virker det hakket mer risikabelt enn mxe. Rapporter tilbake hvis du får testa a
Vis hele sitatet...

Tor det har MYE og gjøre med at folk ikke vet hva eller hvor mye de pakker i seg. Det er ikke stoffet sin feil at folk er dumme, uforsiktige eller bare gir fae*n.
Sier ikke det er et trygt stoff, men det finnes mange utrygge personer der ute også :P
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vicious
...
Vis hele sitatet...
Takk for svar

Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Jeg kan f.eks aldri se eller nyte en film påvirket av mxe, men de 2 andre er stikk motsatt.
Vis hele sitatet...
Jeg synes "Pulse" konserten til Pink Floyd var helt fantastisk på MXE. Det gjorde meg utrolig glad i den musikken

Sitat av ViciousDelicios
Og aldri kombinere med andre stoffer.
Vis hele sitatet...
Hva med cannabis og pilocybin/psilocin? Cannabis kombinert med MXE og/eller psilocybin/psilocin var helt fantastisk og passet helt ypperlig, noe ingen andre stoffer ikke gjorde. Har prøvd omtrent alt kombinert med MXE (cannabis, benzodiazepiner, alkohol, opioider, tryptaminer, fenetylaminer), og kun cannabis og sopp passet sammen.
Sist endret av Mexxy; 23. mars 2013 kl. 08:08.
Jeg skrev det mest pga. jeg vil ikke oppfordre folk til og blande stoffer, vi akke reagerer forskjellig.
Men sier meg enig i at cannabis + methoxetamine er en vinner, også ur-144 syntes jeg passet ypperlig sammen med methoxetamine. 4-HO-MET + methoxetamine var også en vinner personlig og jeg har hatt et par vellykkende turer med den komboen, men kompisen min likte ikke den kombinasjonen og fikk ikke akkurat en hyggelig kveld første gang. Men tror ikke psykedelika er noe for han, men kun methoxetamine fungerte fint for han og valgte og ikke innta andre substanser samtidig i senere tid. Men lærer fort hva man tåler eller liker og da er det lurt og holde seg til det man føler seg trygg på
Sist endret av ViciousDelicios; 24. mars 2013 kl. 10:39.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Jeg skrev det mest pga. jeg vil ikke oppfordre folk til og blande stoffer, vi akke reagerer forskjellig.
Men sier meg enig i at cannabis + methoxetamine er en vinner, også ur-144 syntes jeg passet ypperlig sammen med methoxetamine. 4-HO-MET + methoxetamine var også en vinner personlig og jeg har hatt et par vellykkende turer med den komboen, men kompisen min likte ikke den kombinasjonen og fikk ikke akkurat en hyggelig kveld første gang. Men tror ikke psykedelika er noe for han, men kun methoxetamine fungerte fint for han og valgte og ikke innta andre substanser samtidig i senere tid. Men lærer fort hva man tåler eller liker og da er det lurt og holde seg til det man føler seg trygg på
Vis hele sitatet...
og hvis du leser din egen post, så frister ikke tanken.......?:P hehe
selv prøvd mxe+cannabis, og vil si det er mer intenst, men ellers rimelig som forventa..

Ang 3-meo-pcp har jeg vært gjennom 100mg tilsammen(22år,180cm,50kg),
i doser fra 5-25mg, og finner det MYE mindre manisk enn MXE, selv med blandinger.
Sweet-Spot'en min ligger på ~10-15mg, og 25mg synes jeg nesten var kjedelig i forhold:/
Viktig å holde dosene lave her for de beste opplevelsene for min del, og vær klar over at det varer veldig lenge... og kan ta 2-4 timer før platå..

Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Jeg velger 3-meo-pcp fremfor mxe uten tvil. Har prøvd begge typene og 3-meo-pcp er mye roligere på en måte, mxe er mer kaos. Vanskelig og forklare egentlig, men som han over her skriver så er 3-meo-pcp mye mer potent enn mxe så man bør starte med meget lav dosering og selvfølgelig bruke en vekt med 3 desimaler. (0.001)

Start så lavt som mulig 1-2 mg, og la det gå 1-2 timer mellom hver justering. Finn den doseringen du føler deg komfortabel med, og les deg opp om stoffet. Det står mye på bl.a bluelight.

Mxe er et godt alternativ det også, men personlig setter jeg 3-meo-pcp øverst på listen og 4-meo-pcp får en svak andreplass, mxe får en sterk 3 plass.

Synes det er vanskelig og beskrive forskjellen, men 3-meo-pcp og 4-meo-pcp har ikke den "kaos" delen som mxe har. Jeg kan f.eks aldri se eller nyte en film påvirket av mxe, men de 2 andre er stikk motsatt.

Men alle reagerer forkjellig og man vet aldri hva som kan skje. Start rolig, bruk tid og pass på dosering. Og aldri kombinere med andre stoffer.




Tor det har MYE og gjøre med at folk ikke vet hva eller hvor mye de pakker i seg. Det er ikke stoffet sin feil at folk er dumme, uforsiktige eller bare gir fae*n.
Sier ikke det er et trygt stoff, men det finnes mange utrygge personer der ute også :P
Vis hele sitatet...
Genialt skrivi! alt her stemmer ganske så bra utifra mine erfaringer!
(dog ikke prøvd 4-meo-pcp)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Har prøvd 3-MeO-PCP sammen med en kompis. Vi tok 100mg tilsammen i løpet av 12 timer. Var ikke så visuelt som MXE. Var mer en stimulerende følelse enn hallusinogen.

Vi ble ganske beruset begge to, men vi la ikke så mye merke til det. Ble oppservert i sentrum pga jeg gikk som en robot inn på butikken, men trodde selv jeg var så si nykter.

Det var helt O.K stoff, men jeg likte MXE bedre.