Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3669
Anonym bruker
"Syk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet noe om disse pillene, hvor de kommer fra. Finner ingenting på nett om de.
Du må gjerne ta bilder også.
Anonym bruker
"Syk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Rip 8-4-23
De er legit 200mg ir tramadol,de var labtestet for ikke så lenge siden oh inneholder riktig virkestoff,Dem er ikke depot. Tho dem er trykket opp i det kriminelle miljøet. Du får ikke 200mg ir fra apotek.
Sist endret av Sæd; 13. juni 2022 kl. 13:23.
Anonym bruker
"Syk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sæd Vis innlegg
De er legit 200mg ir tramadol,de var labtestet for ikke så lenge siden oh inneholder riktig virkestoff,Dem er ikke depot. Tho dem er trykket opp i det kriminelle miljøet. Du får ikke 200mg ir fra apotek.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar mann
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt disse fra det mørke nettet, kan ikke si jeg har merket stort av de jeg har testet.
Smaker jævlig gjør de også.
Rip 8-4-23
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kjøpt disse fra det mørke nettet, kan ikke si jeg har merket stort av de jeg har testet.
Smaker jævlig gjør de også.
Vis hele sitatet...
Kroppen tar ikke opp så mye instant release tramadol av gangen,så og spise en hel med engang er bortkastet.det er anbefalt og dele den i 4 og ta 1 bit vær time til ønsket effekt er oppnåd.
Anonym bruker
"Syk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
tok 400mg i går, ble i ganske fin form helt til jeg røyka weed...bada noe så inni helvete, trodde jeg sko dø
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Aldri hørt om akkurat dette merket, men de ble testet så de inneholder riktig virkestoff?