Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 7738
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Corona med lime eller andre maisøl, amerikansk vann-øl. Eventuelt drikk en romtemperert sekser med Bare, Isbjørn eller Mack, så blir det meste godt etterpå. Unngå for all del pol-øl. Noen lite-varianter, kanskje spesielt Tuborg og Ringnes går greit ned.
Corona øl og øl med ingefær smaker bra og ikke så veldig øl
Prøv Humbar serien Har den på Meny (Om det ikke bare er Østlandet/Buskerud) iogmed det er et lokalt bryggeri.

Kronenbourg 1664 er iskald er også helt innafor
Sist endret av Krølleløffe; 25. april 2022 kl. 11:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stø Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg digga Mango IPA. Skjer med det haha?

Eller digga og digga, men var jo ikke gale
Hehe en kald mango IPA eller juicy IPA frafrydenkund en varm sommerdag er digg. Er jo kanskje en vei inntil ølen for deg dette.
Anonym bruker
"Stø Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Hehe en kald mango IPA eller juicy IPA frafrydenkund en varm sommerdag er digg. Er jo kanskje en vei inntil ølen for deg dette.
Vis hele sitatet...
Vurderer og teste Juicy IPA og ass. Er det samme så og si smak som mango ipa?
Vill si at Hveteøl er en god vei inn i ølverden. Den er ikke så bitter. Hveteøl er typisk overgjæret og ufiltrert og kan derfor ha bunnfall. Slett ikke farlig og det finnes dessuten mange vrier på denne med smakstilsetninger. Du kan jo også lage en "Shandy", eller Radler som det kalles i Tyskland: 50/50 øl og sitronlemonade. Godt i varmen og lav på alkohol sånn at du holder ut lenger. Mange kombinasjonsmuligheter.
Hvor gammel er du? Likte ikke øl fra jeg var 18-24 selv. Men nå digger jeg det. Tror det handler om tilvenning, elsker smaken jeg får av øl fra smaksløkene, som en rennende orgasme nedover halsen. Ikke handel dritt som bare øl, ta litt kvalitet Heineken, carlsberg etc
Ja juicy IPA er nesten det samme. Test deg frem, kjøp en boks med noe som ser godt ut og smak, så finner du frem til noen favoritter etterhvert.

Jeg drikker alt fra pils til trapist, men det tok tid til å komme dit, pils er tørsteslukkker, IPA er kos, fatøl er fyll, også er det gøy å teste nye øl, på bar, på polet, med kompiser.

Du har en hel verden av smak foran deg og lang tid å lære det,.

Samme gjelder whiskey, cognac, rom og gin. Begynner å bli gammel så vil at ting skal passe meg.