Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2029
Hei .
Har prøvd forskjellige antidep . Citalopran og Brintelix i det siste . Prøver nå Remeron . Gått på det i 8 dager .
Problemet er at psyken blir så mye verre i oppstartsfasen at jeg ikke orker mer .
Tvang meg gjenom 14 dager med Brintelix og ble på slutten klar for å gjøre slutt på alt .
Remeron skulle være bedre . Men etter 8 dager begynner jeg å bli bekymret der og .
Kan legge til at jeg går på 30mg. Merker omtrent ingen bivirkninger utenom forverring av psyken .
Noen som har noen erfaring og råd å komme med ?
Anonym bruker
"Lykkelig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg startet opp på cipralex for mange år siden ble angsten så ille at jeg ble liggende på sofaen å riste og konsentrere meg om å puste rolig. Fikk sobril de første 2 ukene.
Jeg fikk aldri den helt store effekten av tablettene og sluttet, hjelp av sobril også på nedtrapping.
Remeron prøvde jeg også, kan ikke huske jeg sleit av dem bortsett fra at appetitten ble stor og jeg gikk opp i vekt.

Snakk med legen om det blir for ille!
Anonym bruker
"Sinna Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du må prøve å holde det ut. Etter tre mnd skal det bli bedre
Trådstarter
26 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du må prøve å holde det ut. Etter tre mnd skal det bli bedre
Vis hele sitatet...
3 måneder???
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg startet opp på cipralex for mange år siden ble angsten så ille at jeg ble liggende på sofaen å riste og konsentrere meg om å puste rolig. Fikk sobril de første 2 ukene.
Jeg fikk aldri den helt store effekten av tablettene og sluttet, hjelp av sobril også på nedtrapping.
Remeron prøvde jeg også, kan ikke huske jeg sleit av dem bortsett fra at appetitten ble stor og jeg gikk opp i vekt.

Snakk med legen om det blir for ille!
Vis hele sitatet...

Jeg gikk ned 10 kg på Cipralex, byttet til Remeron og da gikk jeg opp 20kg på 2 uker. Det ga meg ingenting for uten latterlig bra søvn, men det er ikke nok for at jeg fortsetter.
Trådstarter
26 1
Har faktisk gått ned i vekt med remeron. Men det er kanskje fordi det knyter seg i magen og derfor ingen matlyst.
De skulle begynne å virke etter en uke sto det i beskrivelsen.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av trollo Vis innlegg
De skulle begynne å virke etter en uke sto det i beskrivelsen.
Vis hele sitatet...
Hvis det er det du satt igjen med har du kun lest det du ønsket å lese. Virkningen begynner etter 1-2 uker, og man kan merke effekten etter 3-4 uker. Bivirkningene burde roe seg etter ~2 uker, så prøv å hold ut litt til om du kan.