Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 9561
Hei!

Var her om dagen å tok en tentamen på trafikkskolen som da skulle vise meg om jeg hadde noen sjanse på teori prøven for bil hos biltilsynet. Da jeg var ferdig å skulle gå fikk jeg opplyst om at jeg ikke fikk den med meg på grunn av at svarene der var ganske lik de svarene vi får på den ordentlige prøven.

Derfor spør jeg dere om det finnes noe av dette scannet inn på nettet. Husker at det krydde av sånt på norbits den tiden jeg var medlem der.

Takker for svar

Edit: Å ja, jeg har selvsagt prøvd meg på alle de prøvene som ligger på nettet; teoritentamen.no osv.
Sist endret av Sambadelight; 12. november 2007 kl. 16:14.
Det er ikke vits i scanne dem opp, det er de samme spørsmålene på www.teoritentamen.no. Mange av spørsmålene er faktisk formulert helt likt der som på teoritentamen. Selv åpnet jeg ikke boken før jeg gikk opp, jeg satt meg ned to dager før og gjorde ca. 40 tentamener, når jeg klarte 10 på rad gikk jeg opp. Fikk to feil, på første forsøk.
Kverulant
Sambadelight's Avatar
Trådstarter
Sant det. Men det blir jo sånn at jeg tar prøven så mange ganger at jeg til slutt ikke trenger å se på spørsmålet engang, er de samme spørsmålene som kommer igjen og igjen.
Som Akanth sa. Ta prøven på nettet mange ganger. Det finnes mange forskjellige sider der du kan ta gratisprøver. Det finnes også en side som det koster 30,- for 24timers tilgang, men husker ikke url.
Jeg satt meg ned en dag og tok prøvene på nettet ut å inn helt til jeg kunne alt utenatt.Og når jeg kom på biltilsynet for å ta eksamen, kom _mange_ av spørsmålene opp igjen, så det gikk kjempebra.
Sist endret av margido; 12. november 2007 kl. 16:22.
Tok nylig prøven jeg også, og må si www.teoritentamen.no (den som koster 30kr per. 24timer) hjalp meg så det sang etter!
- Leste boken ordentlig en gang og leste et par ganger litt ekstra godt på paragrafer og skilter.
- Som Akanth: Tok prøven 30 ganger, de 8 siste gangene klarte jeg prøven feilfritt.

Tråtte opp på Biltilsynet og bestod prøven med 2 feil \o/ hurrah!

Følte at jeg var utrolig heldig med prøven jeg fikk, da jeg nesten bare fikk samme spørsmål som de jeg hadde tatt på nettet - var virkelig en stor hjelp, selv om det blir litt som du sier at man ikke trenger å se på spørsmålene en gang, når man har tatt prøven så veldig mange ganger.

Les boken, ta prøvene man finner på nettet, så skal du se at prøven går på skinner =)

Lykke til! heia heia
Sist endret av t0g; 12. november 2007 kl. 22:47.
King of Spooning
Acidous's Avatar
For en del år sida når jeg tok lappen hadde kjøreskolen en CD med teoriprøve program på. Den lånte de villig vekk bare man spurte fint

Veit ikke hvordan det er med teoriprøvene på nett nå, men når jeg tok teorien var i alle fall den CDen gull verdt mens prøvene på nett var ikke i nærheten av selve teoriprøven.
▼ ... flere år senere ... ▼
HVa er poenget med å scanne inn teoriprøven? Alle spørsmål du får på teoriprøven hos biltilsynet er klin like som de som ligger på nett... Det finnes mange som også er gratis. www.lappen123.no og www.teori-prover.no er noen som har gratistjenester.
Og poenget med teori-eksamen er???
Dere skal jo kunne trafikk-reglene såpass bra at dere skal bestå prøven. Ellers er jo hele poenget med prøven borte.
Hjelper ikke noe at man memorerer svarene.
tok teoriprøven den forje uke, hadde ikke åpnet boken en eneste gang, jeg hadde bare tatt prøven på prove.no et par ganger, var utrolig mange like spørsmål!
Sist endret av Mathiasbk; 21. mai 2011 kl. 11:02. Grunn: fiksa skrivefeil
Les mye og ver obs på lure spørsmål. ver sikker på at du leser spørsmålet ordentlig og forstår det, formuleringer på spørsmål og svar har mye og si jeg nailan på 1. forsøk
Jeg brukte en uke på prøvene på nettlappen.no og tok teorien etterpå. Det var mange like spørsmål, til og med bildene var like! Hadde 3 feil på eksamen...
Sitat av jorgenvogt Vis innlegg
HVa er poenget med å scanne inn teoriprøven? Alle spørsmål du får på teoriprøven hos biltilsynet er klin like som de som ligger på nett... Det finnes mange som også er gratis. www.lappen123.no og www.teori-prover.no er noen som har gratistjenester.
Vis hele sitatet...
Tråden er 3,5 år gammel. Når ts skulle ta lappen er det ikke sikkert alt var like tilgjengelig som det er i dag