Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 722
Hallo

http://www.itsolutions.no/imaker.exe?id=5192

Det har kommet en ny versjon av It's learning, som visnok har et såkalt "Juksefilter". Det vil si om du kopierer noe fra nettet og deretter leverer arbeidet dit på it's learning, skal det greie å spore opp hvor mye av det stoffet du har, som er tatt rett ned fra nettet.

I den anledning lurer jeg på da hvordan dette system funker, er det sånn at den tar setninger fra stoffet og deretter søker igjennom det med google?

Dette er ikke ment som en skolerelatert tråd.

Mvh Tuxeren
Sitat av tuxeren
Hallo
I den anledning lurer jeg på da hvordan dette system funker, er det sånn at den tar setninger fra stoffet og deretter søker igjennom det med google?
Vis hele sitatet...
Det kalles et plagieringsfilter

Ja, den søker etter lignende sider, men jeg tror ikke den bruker google. Ja jeg ble tatt i å jukse :-P (ikke no spess egentlig)
Kverulant
Sambadelight's Avatar
Trådstarter
Åja, var sikkert veldig surt :/ Hadde du skrevet av veldig mye da eller ?
Nja, copy paste i 2 minutter før innleveringsfrist :P
propaganda?
kjedelig da... mange i klassa mi brukte www.skoleforum.com , og ingen ble oppdaga... Men å kopiere hele stiler er _litt_ drøyt tbfh..