Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 811
Da jeg går innpå kontrollpanel og prøver å trykke på Legg til/fjern programmer ikonet, så vil det ikke starte, det virker som jeg mangler en fil. Hva tror dere?
Jeg hadde samme problem da jeg hadde virus. Jeg fikk ikke åpne windows task manager eller.
Kverulant
Sambadelight's Avatar
Trådstarter
Hva var det du gjorde da? Formaterte?
Legge inn et antivirus program kanskje? Eller kjøre online scan..
Kverulant
Sambadelight's Avatar
Trådstarter
Det er vel en selvfølge...
Jeg formaterte ja. Virus programmene finner kanskje virusene men de klarer aldri og gjøre noe med de.
Kverulant
Sambadelight's Avatar
Trådstarter
Det går heller ikke ann å åpne enhetsbehandling, skulle vert innpå der får å skru opp signalet på det trådløse nettverkskortet. Noen som vet noen annen måte å gjøre det på?
Sist endret av Sambadelight; 22. desember 2005 kl. 12:35.
Kverulant
Sambadelight's Avatar
Trådstarter
*bump* Har nå funnet ut at jeg mangler en såkalt marscore.dll fil. Har funnet den på internett, men vet ikke hvor jeg skal legge den
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Min 2000 har ikke denne filen, men ett kjapt søk på google sier at cwindows\system32 eller cwindows\pchealth\helpctr\binaries kan være verdt ett forsøk