Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 614
Er dette en ok pc?:

Komplett Gamer a10

AMD's Radeon Ruby Rewards
Cooler Master HAF 912 Adv. Midi Tower
Cooler Master G500, 500W PSU
AMD FX-6300 6-Core Processor
ASUS M5A97 R2.0, Socket-AM3+
Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB
XFX Radeon HD 7850 2GB GDDR5
WD Desktop Blue 1TB
Samsung DVD Writer, SH-224DB
CM Storm Devastator - MS2K & MB24
Logitech OEM S-120 2.0 høyttaler

Kjører bare en gammel laptop nå og det siste spillet jeg fikk til å kjøre greit, var deus ex. Har lyst å spille wasteland 2 f eks. Ikke så nøye om den ikke klarer å kjøre nye spill på max liksom.
Vet ikke hva Wasteland 2 krever jeg - så vidt jeg kan se er det ikke sluppet enda. Så det blir å gjette for min del.

Ellers lagde jeg nettopp et oppsett for tilsvarende sum i en annen tråd, om du skulle ville bygge selv:

Sitat av apocalypse Vis innlegg
Værsågod.

Selv ville jeg kjøpt bare en liten SSD først, så skrapt sammen litt penger etterhvert til en lagringsdisk. Legg merke til at jeg bare har tatt med 4GB RAM også - dette er verdens enkleste upgrade når du får skrapt sammen penger. Legg også merke til at det er et mATX-hovedkort og -kabinett (det gjør det bare ørlite mer knotete å bygge i). Denne riggen koster det samme som din, men er bedre på stort sett alle punkter.
Vis hele sitatet...