Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 671
Heisann freaks

Jeg gjennomfører nå en kraftig oppgradering av maskinparken, deriblant ny PC, Netgear ReadyNAS hjemmeserver samt ny TV.

Ser for meg følgende scenario:

- Laste ned film (tast inn navn her) - Rett ned på NASet.

- Hvordan går jeg frem for å få tilgang til hele filmbiblioteket fra NAset på TVen?

I tillegg. Er det mulig uten å leie domene å få tilgang til hele biblioteket fra en hvilken som helst annen PC i verden? Typ User+Pwd og profit?

Vh. Riverton
Det kommer vel an på hvilken TV du kjøper. Har selv en Samsung UE55F8005 som har tilgang til min Synology NAS. Laster alt rett ned på den (torrent klient på NAS`en) og velger NAS`en som kilde på tv`n når jeg skal se på noe.
Pseudonym
Riverton's Avatar
Trådstarter
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Det kommer vel an på hvilken TV du kjøper. Har selv en Samsung UE55F8005 som har tilgang til min Synology NAS. Laster alt rett ned på den (torrent klient på NAS`en) og velger NAS`en som kilde på tv`n når jeg skal se på noe.
Vis hele sitatet...
Så det går egentlig på TVen, fremfor valget av hardware ellers?