Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1033
Hvis jeg får en kamerat til og bestille en iPhone 5s fra usa (640$) vil den virke her hjemme ? Skjønner at den ikke vil støtte 4G før 800mhz blir lansert, men edge og 3G vil virke ? Noen andre ting som kan bli problemer?

Takker for svar

Ingen som veit noke ? :/

Sitat av Ayaycaptain Vis innlegg
Hvis jeg får en kamerat til og bestille en iPhone 5s fra usa (640$) vil den virke her hjemme ? Skjønner at den ikke vil støtte 4G før 800mhz blir lansert, men edge og 3G vil virke ? Noen andre ting som kan bli problemer?

Takker for svar

:/
Vis hele sitatet...

Noen som har peiling ? ^^

Noen som vet om det bare er 4G som ikke vil virke hvis man kjøper en USA versjon?
Har en 5s fra USA selv. Alt fungerer som det skal på den, 4G også. Det du må være obs. på er at du får kameraten din til å kjøpe en Verizon-telefon, om mulig.

Jeg bare ploppa i et nano-sim fra Telenor i min, og den fungerte som normalt
Sitat av c00k13 Vis innlegg
Har en 5s fra USA selv. Alt fungerer som det skal på den, 4G også. Det du må være obs. på er at du får kameraten din til å kjøpe en Verizon-telefon, om mulig.

Jeg bare ploppa i et nano-sim fra Telenor i min, og den fungerte som normalt
Vis hele sitatet...
kan du linke til mobilen du kjøpte fra Ebay?
Jeg kjøpte min igjennom Multicom.no for noen uker tilbake.

Det ble litt dyrere enn det kunne blitt, men jeg gjorde det for enklere reklamasjon om noe går galt.

Edit: http://www.multicom.no/iPhone-5s-Spa...-p/c/p10626895
Sist endret av c00k13; 8. november 2013 kl. 11:11.
http://www.verizonwireless.com/b2c/s...oYearPrice7243

Så denne ville virke ? Hørt at man må betale taxes ekstra, hvor mye er den på ?

Skjønner det med at reklamasjon i USA ikke varer. Men sparer heller 2200,- på telefonen ved og kjøpe den der. 3600kr for iPhone 5s isteden for 5,800.. Hvis noe går galt med den (Som jeg ikke har opplevd før, vi har 4 iPhone i huset) Kjøper jeg heller en ny en.
Rimelig sikker på at telefoner fra de andre operatørene også vil virke, men om du skal ha 4G i Norge må du nok ha en Verizon-telefon.

Du kan jo alltids risikere å få forsendelsen tollbehandlet, men avgiftene i USA har jeg ikke 100% kontroll over, dessverre.

Edit: Korrektur
Sist endret av c00k13; 8. november 2013 kl. 12:07.