Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1711
Anonym bruker
"Rød Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er noe plagsomt. Jeg er ikke særlig kåt. Jeg sover nå sammenhengende om nettene. Men blir plutselig veldig trett om dagen. Fra 12-14. Legger meg og slapper av og sovner da svakt. Sover i 10 min (ser på klokka). Våkner at jeg blir ekstremt kåt, drømmer om sex og skilkelig adrenalin. Kåtheten forsvinner når jeg våkner skikkelig, men kroppen er klar for å jobbe. Hodet mitt får ikke forb
Anonym bruker
"Rød Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får ikke forberedt seg skulle det stå.
Går vel over når du er ferdig med puberteten.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke uvanlig i perioder det. Kroppen må få utløp for sitt så siden du ikke et kåt til vanlig kommer det frem i underbevisstheten din når du drømmer og er døsig. Hadde det mye sånn når jeg var deprimert, eide ikke sexlyst og tenkte aldri på sex men iblandt når jeg var sliten og trøtt så var det som at kroppens hormon eller libido nivå endra seg og måtte pleie kroppen eller hva man kan si...

Men om du bruker noe kosttilskudd kan det være det.
Anonym bruker
"Rød Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Går vel over når du er ferdig med puberteten.
Vis hele sitatet...
Er 28
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du tar kosttilskudd som øker sexlyst/libido, kan jo det være årsaken(rosenrot, macarøtter, moringabær osv). Eller så er det vel bare en naturlig greie, kroppen din er keen på å pule.
Kanskje det hjelper å trene det ut, rett og slett.