Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1182
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok en lapp for 6 timer sida. Er det mulig å få liv i trippen igjen med en ny dose lsd?
Ikke egentlig, du vil føle deg rar, turen vil vare litt lengre og bli litt sterkere men det er i hovedsak bortkastet syre.
I teorien skal man bygge toleranse for lsd kort tid etter inntak, slik at nytt inntak ikke skal gi deg så mye. Men min erfaring er at det funker å redosere. Har mange ganger tatt en lapp, har ikke fått den virkningen jeg ønsket og derfor tatt mer. For meg har det virket hver gang. Det gir effekt, men ikke like heftig som om jeg skulle tatt alt på en gang. Men det er slitsomt å forlenge en trip med lsd, fordi det varer så lenge. Er bedre å ta en dose lsd som man har i bunn, og så justere med sopp. Har mange gode erfaringer med å ta lsd i moderat dose, sånn at det er mulig å oppføre seg som et normalt menneske, ut for å gå tur, dra på kunstutstilling eller akvarium. Alt blir mer levende, intenst og mer interessant. Så vel hjemme der jeg slipper å tenke på å oppføre meg normalt, så tar jeg en dose sopp, og så velter trippen over i next level. Min konklusjon er at om du har grei tilgang, så funker det helt fint å redosere. Det er litt sløsing på den måten at man må bruke mer av både lsd og sopp for å komme inn i den tilstanden om man tar litt og litt sammenlignet med å ta alt på en gang. Mine beste tripper har vært moderat dose lsd først, peake, så redosere med sopp. Elsker lsd og sopp hver for seg, men synergien av de sammen er bare det beste jeg vet ❤️
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk engang i meg det jeg tror er bromo dragonfly som jeg trodde jeg doserte til 100 ug (altså lsd), tok 8 timer før timg begynte å skje. Redoserte den 6. Timen med det jeg trodde var 50 ug til.

Det endte med en 30 timer søvnløs pulserende trip der jeg hadde plikter døgn 2, jævligste jeg jar vært borti i mitt liv.

Er du sikker på at det er lsd du har?