Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2496
JEg husker en gang vi var unge så røkte en bekjent exstasy piller husker jeg..

Kan man røyke feks rivotril å få en bedre virkning av mindre mengder enn oralt tro?noen som har prøv å røyke/vaporize benzodiapin piller i det heletatt her og er det noen forskjell??

bare av nyskjerrighet liksom
Sist endret av rødøre; 14. desember 2010 kl. 16:14.
Nei. Det kan du ikke.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Piller består omtrent 95% eller mer av bindemidler og fargestoffer, avhengig av virkestoffet kan det destrueres av varmen.

Dette er kort sagt et hakk mer bortkastet enn å sniffe piller, som heller ikke er en måte som er verdt å bruke.
Sist endret av Dodecha; 14. desember 2010 kl. 17:59. Grunn: skriveleif
har røyka valium en gang i mine yngre dager.det hadde ingen effekt
Kjørte på med masse blå på pipe å alle mulige måter jeg kunne tenke, kun fordi jeg satt på en del da, men det var null virknig uansett hvordan jeg prøvde. Veit det høres dumt ut å prøve, men prøver man ikke, finner man ikke ut!

woop woop
Har røyka concerta engang, null virkning!
Nå må man også tenke på at å røyke kokain i pulverform også funker rimelig kjipt, siden det ødelegger det meste av stoffet pga varmen, derfor inhalerer man heller dampen gjennom en pipe (i form av crack for eks). Kunne det samme gjelde for noen andre legemidler også? Jeg bare spør, jeg er ingen ekspert og har forsåvidt liten interesse av å røyke verken crack, kokain eller legemidler generelt.
Kjenner folk som har røyket metamfetamin i tablettform i Thailand

http://en.wikipedia.org/wiki/Ya_ba

"Quality varies according to source, most are manufactured for "chasing" on aluminum foil or inside covers of cigarette packs: placing part of the pill on aluminum foil and inhaling the fumes through a straw as a lighter slowly heats the aluminum foil. "


Jeg har sett en person røyke MDMA krystaller, han mente på at det fungerte, men jeg har ikke prøvd det personlig så jeg skal ikke si det helt sikkert.
yaba i Thailand er Amf i tabelettform som røykes ja. Skal visst være heftige saker. Har selv sett dokumentarer om dette og arbeiderne som går på dette lenge har en tendens til å flippe ut. Har sett flere thaiere tatt gissel med kniv på åpen gate og laget mye leven til politiet "ordner" opp.
Lurer på tid tråden ''Kan man spise røyken?'' kommer jeg..

Men til trådstarter, ta heller å spis evnt piller du vil prøve å røyke.
Man mister jo nærmest all funk av å røyke pillene. Kan aldri tro det smaker spesielt digg heller.
Sist endret av Bombasa; 15. desember 2010 kl. 02:09.
Hva med opiater i piller? Kan de røykes?
Bare sånn teoretisk sett
Sist endret av Kjeksboks; 15. desember 2010 kl. 02:11.
Sitat av pedagogen Vis innlegg
yaba i Thailand er Amf i tabelettform som røykes ja. Skal visst være heftige saker. Har selv sett dokumentarer om dette og arbeiderne som går på dette lenge har en tendens til å flippe ut. Har sett flere thaiere tatt gissel med kniv på åpen gate og laget mye leven til politiet "ordner" opp.
Vis hele sitatet...
har hørt om yaba,arbeiderne jobber24/7 med det der!
Sist endret av murmade; 15. desember 2010 kl. 09:11.