Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4661
Hei freaks!
Hva gir man i julegave til en 26 år gammel jente som ikke ønsker seg noe som helst?

Liker ikke klokker/smykker.
Gavekort/billett til en fin opplevelse. Restaurant, kino, teater, konsert, fallskjermhopp, spahotell, alt etter budsjett. Får vel ikke brukt det med det aller første, men.
Sist endret av *pi; 26. november 2020 kl. 10:40.
Konsertbilletter, gavekort på spa eller lignende, hotell-opphold, et eller annet fra Hermès eller lignende, tur-utstyr om hun er av den typen, eventuelt plukk noe hun liker/eier fra før/eller interesserer seg for og så kjøper du utgaven bedre enn hun selv synes hun har råd til(for min kjæreste vil det si årgangs champagne istedet for hverdagsvin, espresso-maskin for å erstatte mokka-mastern, kåpe i ull istedet for den kjipe bik-bok akryll-blandingen hun bruker hver dag ellers, et par fete løpesko som hun ikke føler hun har råd til selv for å bytte ut de slitne reebok-joggeskoene hun har. Den type ting.)
Opplevelsesgaver kan jo bli liggende ubrukt en lang stund pga corona. Hva med å gi henne noe hun kan glede seg over når som helst? Sexleketøy, varme tøfler, et plagg hun har ønsket seg men ikke sett seg råd til, eller feks et fint bilde eller noe du vet hun liker. Og ekstra poeng om du kommer på noe hun faktisk har nevnt et par ganger men som du vet hun ikke har prioritert.
Min erfaring er at alle damer blir glad for smykke fra kjæresten fordi det har affeksjonsverdi nettopp fordi man får det av en man er glad i og kan være minne i mange år, kanskje i minneskuffen helt til de blir gamle og mimrer tilbake før de dør, selvom de til vanlig ikke bryr seg om billige juggelsmykker de kjøper selv.

Ellers så tenker jeg spa dag og hotell er også en slager som viser du verdsetter henne.
Er det dama di eller en platonsk relasjon/familie?

Er det dama di vil jeg anbefale deg å notere ned alle ting du setter pris på ved henne hver dag. Alt du legger merke til av positive ting hun gjør, fokuser på hva hun gjør som du er takknemlig ovenfor og setter pris på. Kjøp en litt kul, spesiell eller spennende journal til å skrive i.
Gjør dette i alle dagene opp til julaften, og på slutten i boka så legge du et hjemmelagd gavekort som hun kan bruke på at dere gjør noe sammen. Er du matglad kan det f.eks være "Gavekort på 1 stk valgfri 3 retters middag med vin etter ditt ønske, jeg lager maten OG tar oppvasken", eller et gavekort på en erotisk aften med massasjeolje og andre spennende sensuelle ting som kan piffe opp for dere. Eller noe helt annet.

Er det venninne/søster/kusine vil jeg se om hun har noen vaner/uvaner som du kan bruke til å kjøpe en gave som er noe hun ellers kjøper ofte. Snuser hun, kjøp et snustårn, røyker hun weed gi en bag + noen pakker med papes/filter/grinder, trener hun kjøp en pose proteinpulver, etc.
Eller hvis du har en favoritt-film/bok eller annet som du tror hun ville like så gi henne det. Ellers er brettspill alltid en slager i min familie, så har man noe å gjøre i romjulsdagene også.
Trådstarter
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Er det dama di eller en platonsk relasjon/familie?

Er det dama di vil jeg anbefale deg å notere ned alle ting du setter pris på ved henne hver dag. Alt du legger merke til av positive ting hun gjør, fokuser på hva hun gjør som du er takknemlig ovenfor og setter pris på. Kjøp en litt kul, spesiell eller spennende journal til å skrive i.
Gjør dette i alle dagene opp til julaften, og på slutten i boka så legge du et hjemmelagd gavekort som hun kan bruke på at dere gjør noe sammen. Er du matglad kan det f.eks være "Gavekort på 1 stk valgfri 3 retters middag med vin etter ditt ønske, jeg lager maten OG tar oppvasken", eller et gavekort på en erotisk aften med massasjeolje og andre spennende sensuelle ting som kan piffe opp for dere. Eller noe helt annet.

Er det venninne/søster/kusine vil jeg se om hun har noen vaner/uvaner som du kan bruke til å kjøpe en gave som er noe hun ellers kjøper ofte. Snuser hun, kjøp et snustårn, røyker hun weed gi en bag + noen pakker med papes/filter/grinder, trener hun kjøp en pose proteinpulver, etc.
Eller hvis du har en favoritt-film/bok eller annet som du tror hun ville like så gi henne det. Ellers er brettspill alltid en slager i min familie, så har man noe å gjøre i romjulsdagene også.
Vis hele sitatet...
Er kjæreste
Får man kjøpt snustårn i norge?
Sitat av Yabaho Vis innlegg
Er kjæreste
Får man kjøpt snustårn i norge?
Vis hele sitatet...
www.snuslageret.no
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Opplevelsesgaver kan jo bli liggende ubrukt en lang stund pga corona. Hva med å gi henne noe hun kan glede seg over når som helst? Sexleketøy, varme tøfler, et plagg hun har ønsket seg men ikke sett seg råd til, eller feks et fint bilde eller noe du vet hun liker. Og ekstra poeng om du kommer på noe hun faktisk har nevnt et par ganger men som du vet hun ikke har prioritert.
Vis hele sitatet...
Bra kleint å gi sexleketøy til dama si i gave.
Sitat av kalism Vis innlegg
Bra kleint å gi sexleketøy til dama si i gave.
Vis hele sitatet...
Kleint? Nei på ingen måte. Såpass leken og fortrolig bør en vel være at en kan leke og utforske uten at det blir kleint? Sexleketøy er ikke skammelig, det er ikke laget for perverse griser sexleketøy er heller ikke et tegn på at noe mangler i sexlivet. Sexleketøy gjør deg ikke til mindre mann, en dårlig elsker eller degraderer deg i noen som helst grad. Skaff litt mer selvtillit og slutt å te deg som en gammal snurpefrøken.

Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Og på stort sett alle kiosker, bensinstasjoner, kolonialer osv. Snusen leveres vel i tårn fortsatt? Gjorde det før vet jeg.
Sist endret av _abc_; 26. november 2020 kl. 16:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Kleint? Nei på ingen måte. Såpass leken og fortrolig bør en vel være at en kan leke og utforske uten at det blir kleint? Sexleketøy er ikke skammelig, det er ikke laget for perverse griser sexleketøy er heller ikke et tegn på at noe mangler i sexlivet. Sexleketøy gjør deg ikke til mindre mann, en dårlig elsker eller degraderer deg i noen som helst grad. Skaff litt mer selvtillit og slutt å te deg som en gammal snurpefrøken..
Vis hele sitatet...
Men til jul? Altså, i julekalender sure thing, men på selve julaften? Er ikke det litt... lavmål?
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Og på stort sett alle kiosker, bensinstasjoner, kolonialer osv. Snusen leveres vel i tårn fortsatt? Gjorde det før vet jeg.
Vis hele sitatet...
Stemmer. Ja, får de levert i 5packs fra snuslageret, sånne som man får på norsk tax-free (phew .. det var tider...) Forøvrig rask og gratis levering på døra litt billigere enn rema også.

Nei, jobber ikke hos snuslagret
Sist endret av Heimdall-; 26. november 2020 kl. 17:33.
Kalendergaver? Driver folk med det altså? Trodde det var for barna det. Ja ja men hvorfor ikke som en kalendergave?
Om en pakker ned ting i gave som skjøre mennesker kan føle seg støtt av så kan jo pakkes overleveres på privaten, feks på julaften på morningen? Pakken må jo ikke ligge under juletreet og bli åpnet foran hele storfamilien?

Mulig jeg bare er grenseløs, men jeg ser virkelig ikke ikke noe lavmål i å gi sexleketøy til en man er glad i, ikke er det på noen som helt måte kleint heller. Tvert imot tenker jeg så er det vel mange nok som holder igjen seksuelt fordi de føler de må passe i en mal eller vil unngå å fremstå som løsaktig, horete eller whatever. Sexleketøy i gave kan jo faktisk bidra til mer trygghet, mer åpenhet og gjensidig glede og dermed bidra til langt mer enn bare seksuell nytelse. Men ja nei, jeg skal ikke presse noen til å kjøpe noe som helst. Folk får nå tenke og føle hva enn de gjør og handle deretter.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Kalendergaver? Driver folk med det altså? Trodde det var for barna det. Ja ja men hvorfor ikke som en kalendergave?
Om en pakker ned ting i gave som skjøre mennesker kan føle seg støtt av så kan jo pakkes overleveres på privaten, feks på julaften på morningen? Pakken må jo ikke ligge under juletreet og bli åpnet foran hele storfamilien?

Mulig jeg bare er grenseløs, men jeg ser virkelig ikke ikke noe lavmål i å gi sexleketøy til en man er glad i, ikke er det på noen som helt måte kleint heller. Tvert imot tenker jeg så er det vel mange nok som holder igjen seksuelt fordi de føler de må passe i en mal eller vil unngå å fremstå som løsaktig, horete eller whatever. Sexleketøy i gave kan jo faktisk bidra til mer trygghet, mer åpenhet og gjensidig glede og dermed bidra til langt mer enn bare seksuell nytelse. Men ja nei, jeg skal ikke presse noen til å kjøpe noe som helst. Folk får nå tenke og føle hva enn de gjør og handle deretter.
Vis hele sitatet...
Enig abc.. så lenge pakken ikke åpnes foran familie på julaften er det vel helt greit?
Ivertfall innafor i en gavekalender spør du meg.. faan erre forslags prippne folk da? Tenkte ikke du var en sånnen moret
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Enig abc.. så lenge pakken ikke åpnes foran familie på julaften er det vel helt greit?
Ivertfall innafor i en gavekalender spør du meg.. faan erre forslags prippne folk da? Tenkte ikke du var en sånnen moret
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke prippen når det kommer til akkurat det seksuelle, det er jeg helt innafor med. Synes bare det er en dårlig gave, sånn i seg selv, på julaften å kjøre sexleketøyet.
Men by all means, om det er sånn du vil feire jul så for all del.

" kjæresten min, når jeg tenker på deg er det kun seksuelt. Her ta en dildo. God jul"
Sist endret av moret; 26. november 2020 kl. 18:10.
Hæ forslag fra Revbatim som gavekort på å lage middag til henne, som om noe så hverdags skulle være en presang, OG ta oppvasken etter seg som om det skulle være noe wow? Hæææ gjør dere ikke sånt i hverdagen? Ikke flytta ut fra mor enda og vant til å aldri lage middag og ta oppvasken, eller er du så lite opptatt av å yte og sette av tid til koselige stunder i forholdet? Forslag om gavekort på å massere henne? Ikke si du forreal trenger en spesiell anledning til å gjøre det? Ikke drep hverdsgsromancen a!

Jeg syns de forslagene er jo vanlige ting i et forhold på vanlige dager fra tid til annen man gir og man tar og så egentlige selvfølgelige ting skal ikke værra noe "gave". Sexleketøy er også helt casual spør du meg as som man kjøper ellers i hverdagen når man kommer over det men det er ikke alle som leker med det eller er så åpne at det passer seg å kjøpe så det kommer an på dama og dynamikken. Om man ikke før har snakket åpent om å kjøpe nye leketøy er det heelt malplassert å plutselig komme med på julaften haha!

Gave? Må signere Moret og Celtseus i tråden eller gavekort på klær om det ikke er noen praktiske ting hun har nevnt hu savner eller kunne hatt bruk for.
Ikke tøfler a..! Cringe. Med unntak om hvis hun har sagt hun trenger det!
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg er ikke prippen når det kommer til akkurat det seksuelle, det er jeg helt innafor med. Synes bare det er en dårlig gave, sånn i seg selv, på julaften å kjøre sexleketøyet.
Men by all means, om det er sånn du vil feire jul så for all del.

" kjæresten min, når jeg tenker på deg er det kun seksuelt. Her ta en dildo. God jul"
Vis hele sitatet...

Er folk virkelig så pripne? Sex er latter og glede, nytelse og hengivelse. Om du ved å gi en sexgave får din partner til å nyte ekstra eller senke skuldrene så er jo det en bonus oppå selve gaven.

Seriøst, du legger noe i dette som jeg ikke klarer å forstå. Det er jo heller ikke slik at en må kun gi 1 gave. Gi flere gaver da vel.

Vi trenger jo ikke være noksakte metroseksuelle eller skjemmes av å være seksuelle vesener. Vær stolt å av å være en seksuelt lysten mann. Du må ikke skamme deg over egen lyster. Gi det er forsøk moret, kjøp noe til din kjære som dere kan nyte sammen i år. Må jo ikke være en dildo men om du lander på det så er det sikkert helt fint det også. Også kan du fortsatt kjøpe de andre tingene du har hatt i tankene.

Er jo ikke noe feil med å også tenke på det seksuelle når det er snakk om kjæresten din. Sex er jo selve limet i et forhold. Og noen og enhver kunne sikkert trengt å ha et litt mer avslappet forhold til sex, en må ikke komme dit at sex er en bid deal. Det er tross alt helt naturlig og jo mer vi klarer å slappe av å nyte jo bedre blir det.

Håper en du er glad finner en seksuell julegave til deg, som dere kan nyte sammen det neste året. Snakk om gave som gleder.
Svelg stoltheten og lag spadag for henne! En ekte mann har ingen problemer med å varte opp dama (så lenge hun fortjener det) og jeg skal love deg at det er en god investering - du kommer til å få igjen for det

Først disker du opp med masse forskjellig snacks (oppkuttet frukt, mørk sjokolade og andre ting du vet hun liker) og drikke (alt fra juicer, smoothier til champagne)

Så:
Tenk stearinlys og lag kos stemning.
Musikk.
God lukt.

Start med:
Grønnsåpefotbad for føttene hennes og så kan du skrubbe med pimpsten etterpå. Klipp + fil negler og lakkér dem med en fin farge etterpå.

Så er det hendene sin tur, også kjent som en manikyr. Grønnsåpebad, klipp og fil. Så lakkérer du i samme farge som tærne.

Til slutt avslutter du med en lang (45-60min) oljemassasje der du starter med skuldre, nakke og rygg. Gjerne armer og hender også.

Så ned til føttene, oppover leggene og mot lårene, sakte.

Deretter - bytt på hvor du masserer og hold på i bokstavelig tre kvarter til en time.

Om dere er et meget seksuelt aktivt par avslutter du massasjen med fokus på erogene soner og gir henne helt til slutt skikkelig god og våt oralsex til hun kommer, og husk å ta på henne og bruke fingre.

Jenter/kvinner setter utrolig pris på å være i fokuset til mannen hun elsker, og dette er en veldig god måte å vise henne at du både vil gjøre fine ting for henne, sørge for at hun har det bra samtidig som du viser at du er tiltrukket av henne

En liten søt gave til slutt faller garantert i smak
Sist endret av krystallkongen; 26. november 2020 kl. 19:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En ting jeg misliker med denne type spørsmål er at som oftest nevnes aldri budsjett.

Penger betyr ikke alt, men er faktisk avgjørende for å komme med relevante tips.

100-500-1000-10 000 ?

Jeg foreslår: kjøp ting du vet hun bruker. Rot litt i sminkevesken hennes og kjøp sminken hun ofte bruker. Bruker hun ikke sminke kjøp andre ting som du vet hun bruker og blir overrasket for at du har tatt observert det.
Legg gjerne med er par kose tøfler/sokker, litt sjokolade/snop hun liker.
Har du mere å gå på legger du til en sexy nattkjole eller kose klær til å bruke hjemme. Kjøp i den prisklassen hun har tøy gjerne hakket opp.
Har du enda mere å gå på kanskje en weekend tur til Amsterdam. Lag er koselig kort siden billetten er dust å ordne i disse dager.
Siden du avsluttet med en spliff

Hvis du har enda mere å gå på bruk hodet på enda bedre opplevelser en nevnte.

Nordlyset er jo unikt. Hva med tur til nord med litt spa, snøskuter tur på vidda, og badestamp under stjernene og nordlyset over en lang helg.

Altså alt går på hva budsjett ditt er.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hva med å gi kjæresten din en god kjole eller pose eller spør henne hva hun vil. For det er ikke noe problem å gi henne noe erotisk så lenge hun er åpen for det. Jeg husker jeg ga kona mi et dildo toy, og hun var sjokkert over det, men på slutten av dagen brukte hun det hvis jeg ikke er i nærheten. ha ha
Sist endret av HagenJ; 28. september 2021 kl. 09:24.
Oji, trodde noen var ute i god tid med julegavene.
Jeg hadde blit glad uanset, en liten gave, en bok, litt snop, selv om jeg ikke spiser det, en blomst eller en liten sex leke".....
Vi er jo ikke så vanskelige. Bare at du har brukt litt tid er nok.
Klem fra Betty
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Oji, trodde noen var ute i god tid med julegavene.
Jeg hadde blit glad uanset, en liten gave, en bok, litt snop, selv om jeg ikke spiser det, en blomst eller en liten sex leke".....
Vi er jo ikke så vanskelige. Bare at du har brukt litt tid er nok.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er enig med deg. Så lenge du gir det fra hjertet.
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg er ikke prippen når det kommer til akkurat det seksuelle, det er jeg helt innafor med. Synes bare det er en dårlig gave, sånn i seg selv, på julaften å kjøre sexleketøyet.
Men by all means, om det er sånn du vil feire jul så for all del.

" kjæresten min, når jeg tenker på deg er det kun seksuelt. Her ta en dildo. God jul"
Vis hele sitatet...
Gee. Snakk om prippenhet. Det gjør deg ikke til mannsgris eller pervers sexfreak selv om du har selvtillit nok til å leke på soverommet. Tipper dama di ville satt langt mer pris på et sexleketøy dere kan kose dere sammen med i lang tid fremover enn om du slenger innom gullsmeden rett før 12 på julaften og klorer med deg et par random øreringer eller ender opp med andre panikkgaver uten noen egentlig tanke.
Sist endret av _abc_; 10. oktober 2021 kl. 14:04.
Her på lovebuddy.no har de mange tilbud som du kan gi.
Kjøp inn diverse såper, kremer, hårkur, body rub osv. Noe snop et par øl/cider putt det i ei eske/korg
Sist endret av tøffel; 15. oktober 2021 kl. 12:37.
Her var det mye rare forslag. Gavekort på å ta oppvasken? Hjemmespa? Snus tårn?
Fruktkurv med godteri og såper er noe du får av tanter og venninner.

Hvis det å ta oppvasken eller å ha en romantisk kveld hjemme med levende lys ansees som en gave så bør dere steppe det opp litt i hverdagen. For all del, for noen er dette sikkert innertier, kanskje jeg er litt gammeldags men for meg høres det litt tafatt ut.

Det første du må gjøre er å begynne å notere deg hver gang hun sier "Åååå, den var fin" når dere går forbi et butikkvindu.
Dersom du ikke allerede gjør dette så bør du se på hobbyene hennes (om hun har noen). Driver hun med strikking så går du inn på en facebookgruppe for strikkere og får tips til de raffeste strikkepinnene eller et garn som er håndspunnet på toppen av Himalaya.

Eller se etter ting hun bruker i hverdagen og kjøp en bedre utgave, feks rettetang, løpesko, neste bok i en bokserie hun leser eller lignende.