Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 6235
Jeg kom i dialog med en bekjent av meg her om dagen på kafe, og temaet streifet innom lsd. Han hadde prøvd det en gang og snakket om at det hadde en bitter smak. Jeg har ingen peil på dette, men mener å ha lest at LSD skal være smakfri med mindre du tar ekstremt stor dose. Og da skal den bare være svak metallisk.
Så jeg sanjeg skulle høre med noen, og med noen tenkte jeg selvsagt på dere, Folkens
Online Orakelet mitt
Hva er dette, hva har skjedd og var det farlig?
Sist endret av Mokkasinen; 3. november 2015 kl. 01:33.
Bitter smak er kjemisk.
Ingen smak er real deal :P
Så da kan det ha vært lsd allikevel da,og jeg tok feil?
Jeg glemte å nevne i første tråden at det eneste han fikk var magesmerter, krampe og oppkast.
LSD er også kjemisk.

Bitter smak tyder på at det er et annet stoff enn LSD på lappene, gjerne da et stoff i 25x-nBOME serien. LSD skal ikke smake noe som helst, annet enn at det kan smake litt blekk fra lappene. Ved 25x-nBOME er det en veldig bitter smak samt at du blir nummen i munnen.

NBOME serien er ikke aktiv i magesekken med mindre det blandes med DSMO for å kunne ta det opp, om jeg ikke er helt på bærtur; men dette er egentlig en ikke-sak da du må bevvist innta DSMO ved siden. Du er dog ikke sikker på at lapper er LSD selvom de svelges da DOx kjemikalene er aktive i magen, men de er såpass skjeldne at det er ufattelig liten sjangs for å få dette som LSD - og lappene er betydelig større enn legit syrelapper. DOx smaker også bittert.
NBOME stoffer er også gjerne på litt større lapper enn syre, men det er ikke noen garantert måte å se det på.

"If it's bitter it's a spitter."
Sist endret av Lyra; 3. november 2015 kl. 02:04.
Sitat av FLITDCOT Vis innlegg
Bitter smak er kjemisk.
Ingen smak er real deal :P
Vis hele sitatet...
Så LSD har ingenting med kjemi eller laboratorium å gjøre?..

Selv om lappene smaker litt bittert så er det mye mulig at det er lsd på den så lenge de kommer fra en troverdig kilde, det kan være en god ide og gå til innkjøp av et EZ test-kit.
Grunnen til at de kan ha bitter smak kan være på grunn av papiret blotterne de er lagt på er laget av, "blekk"?/farge fra bilde som er printet på blotterne eller en kombinasjon av disse.
LSD kan i noen få tilfeller smake litt kjemisk om det har skjedd noe rart under produksjon.
Ren LSD skal altså være smakløst, men blotterne kan smake litt rart.
Farlig? nei, men om det er nbome som nevnt her oppe så ja.
Sist endret av Trollanon; 3. november 2015 kl. 02:05.
snakket om at det hadde en bitter smak.
Vis hele sitatet...
Om man kommenterer smaken på LSD er det nok dessverre ikke LSD.
Merker klart forskjell på bitter typ LSD-blottere og bitter som i nBOME... Det ene er litt bismak, det andre er som å tygge et nøkkelknipe .
Magesmerter, krampe og oppkast(nå har jeg aldri opplevd dette selv, men den spy-følelsen er veldig tilstede) er jo svært typisk nBOME også.
Litt OT kanskje; er det noen stoffer, bortsett fra LSD, som ikke smaker bittert? Opplevde det sist.
Hvordan smaler 1-lsd?
Sitat av Picard Vis innlegg
Hvordan smaler 1-lsd?
Vis hele sitatet...
Er det 1P-LSD du tenker på nå? Vel det smakte faktisk ikke noe det heller, men det kommer på mye tjukkere blottere, nesten papp...

Til en liten oppfordring så anbefaler jeg dere å kjøpe dere en UV penn, LSD-25 er det eneste lysergic acid molekylet som vil lyse under UV lys MEN det er fortsatt ikke det beste da mange kan blande inn noe som vil aktiviseres under UV lys så det er ikke en definitiv måte og se det på, men den skulle visst være effektiv
Det er vel mulig å se forskjell på LSD og 25i-NBOMe med UV lys.
LSD gløder under UV lyset, mens 25i-NBOMe ikke gjør det.
Hva er forskjellen på rusen til 1p-lsd og andre kopier i forhold til lsd-25?
Sitat av elakmdma Vis innlegg
Hva er forskjellen på rusen til 1p-lsd og andre kopier i forhold til lsd-25?
Vis hele sitatet...
1P-LSD er helt identisk vanlig 25-LSD, det blir omdannet til vanlig syre i kroppen - dvs. at du klarer ikke kjenne forskjellen på dem to med mindre du er meget erfaren, men til og me de mest erfarne psykonauter kjenner ikke forskjellen. Det er derimot lett å kjenne forskjellen hvis det er andre "kopier" inn i bildet
Ekte LDS skal væra luktfri og smaksfri kjipt du har funnet noe annet men d betyr ikke d kan væra bra saker. Personlig HATER jeg alt som ikke er ekte vare. var borti noe 2ci elns som ''skulle'' være LSD. Med en gang jeg fikk smaken spytta jeg den ut å sku ha penga tilbake
Opplevde dette med noen lapper fra Sverige. Den kraftig bitre og metalliske smaken fikk meg med en gang til å tenke på hva jeg har lest om Nbome, et stoff jeg alltid har prøvd å unngå. Tok ut lappen i noen minutter for å google, men mye tydet på at denne smaken kunne forekomme. Viste seg at det var LSD
Sist endret av wat; 3. november 2015 kl. 21:15.
Sitat av piratenpyro Vis innlegg
Ekte LDS skal væra luktfri og smaksfri kjipt du har funnet noe annet men d betyr ikke d kan væra bra saker. Personlig HATER jeg alt som ikke er ekte vare. var borti noe 2ci elns som ''skulle'' være LSD. Med en gang jeg fikk smaken spytta jeg den ut å sku ha penga tilbake
Vis hele sitatet...
Hvorfor hater du alt som ikke er ekte vare? regner du hinter til RC, du skal ikke mange årene tilbake før LSD var et Research chemical akkurat som MDMA er nå har du prøvd MDMA eller bare spytta du det rett ut siden det ikke var ekte vare?
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Hvorfor hater du alt som ikke er ekte vare? regner du hinter til RC, du skal ikke mange årene tilbake før LSD var et Research chemical akkurat som MDMA er nå har du prøvd MDMA eller bare spytta du det rett ut siden det ikke var ekte vare?
Vis hele sitatet...
Folk har stryket med av så lite som to lapper med 25B-NBOMe, derfor er folk selvsagt skeptiske til å innta slike ting. Fatalities / Deaths

Til trådstarter: Er en vesentlig forskjell på "litt bitter smak" og NBOMe og/eller DOx. Ikke uvanlig at blottere smaker litt kjemisk, kan være blekket eller trykkpapiret som er brukt. Skaff deg Erlich test, er nesten nødvendig å ha nå til dags.
Hvis smaken var litt bitter kan det ha vært 2c-b, hvis smaken var veldig bitter 2c-i.
Hvis smaken var litt bitter kan det ha vært 2c-b, hvis smaken var veldig bitter 2c-i.
Vis hele sitatet...
Bare tull. Verken aktive doser av 2c-b eller 2c-i har plass på en blotter, og begge de to smaker ekstremt kjemisk uansett.
Sitat av Rundstykke Vis innlegg
Hvis smaken var litt bitter kan det ha vært 2c-b, hvis smaken var veldig bitter 2c-i.
Vis hele sitatet...
2c-i og 2c-b gjør seg svært dårlig på blottere though, er liksom ikke plass til nok dop på bitene til at de skal funke noe videre. Ender du opp med å spise liksom 15 stk eller noe.
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Hvorfor hater du alt som ikke er ekte vare? regner du hinter til RC, du skal ikke mange årene tilbake før LSD var et Research chemical akkurat som MDMA er nå har du prøvd MDMA eller bare spytta du det rett ut siden det ikke var ekte vare?
Vis hele sitatet...
MDMA er da ikke et Research Chemical
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
MDMA er da ikke et Research Chemical
Vis hele sitatet...
Det var en gang i tia

Sånn når det kommer til funk på 1P-LSD vil jeg faktisk si 1P-LSD er bedre på noen områder, ikke fult så bølgete etter min mening, men fast linje med trippy outlay. farger/sanser kommer mye sterkere frem på 1pLSD fremfor lsd25, du svetter myye mer på 1p, RC så dette er ikke så veldig rart...

Min oppfatning er: Hvis du sitter aleine hjemme og skal ta en kose dose med syre så er 1P-LSD heeelt kurant Skal du ut i skogen hadde jeg tatt med 25
farger/sanser kommer mye sterkere frem på 1pLSD fremfor lsd25, du svetter myye mer på 1p, RC så dette er ikke så veldig rart...
Vis hele sitatet...
1P-LSD Blir om til LSD 25 i kroppen, altså det er praktisk sett umulig å merke forskjell på de to. Ser det er skremmende mye feilinformasjon ute og går, hvor får folk denne feilinformasjonen fra? Finner folk det bare på?
Sist endret av En deling; 7. november 2015 kl. 16:50.
Sitat av En deling Vis innlegg
1P-LSD Blir om til LSD 25 i kroppen, altså det er praktisk sett umulig å merke forskjell på de to. Ser det er skremmende mye feilinformasjon ute og går, hvor får folk denne feilinformasjonen fra? Finner folk det bare på?
Vis hele sitatet...
Klipp og lim fra wikipedia:
While 1P-LSD shows only 38% the potency of LSD in mice, LSD is detected via LC-MS when 1P-LSD is incubated in human serum,[6] meaning 1P-LSD not only acts as a prodrug for LSD, but is also a directly acting serotonin receptor agonist in its own right.
Vis hele sitatet...
Dermed er det vel ikke helt riktig at det er prikk det samme som LSD 25. Siden 1p-LSD virker på serotonin receptor "in its own right".

Dessuten er det ikke alltid at teori stemmer prikk med praksis. Psilocybin skal også bli brytt ned til psilocin i kroppen, og i teorien ville dermed alle psilocybin/psilocin sopper være helt like i rus-karakter. I praksis derimot kjenner iallfall jeg greit forskjell på hawaii sopp og cubensis.
Sitat av En deling Vis innlegg
1P-LSD Blir om til LSD 25 i kroppen, altså det er praktisk sett umulig å merke forskjell på de to. Ser det er skremmende mye feilinformasjon ute og går, hvor får folk denne feilinformasjonen fra? Finner folk det bare på?
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt fair share syre doser, og ingen syre typer i verden har fått meg til å svette som 1p-lsd, det var som å være på emma, svetta rant :P Så jeg vet ikke jeg? Finner du den på ?