Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 7413
til stedet: meg alene i leil.
substans: alkohol,hasj,fleinsopp
dose:5 g tørka

tidligere erfaringer: har spist Lsd og forskjelige typer sopp flere ganger før.!!

etter og spist en god midda, lager jeg meg et par drinker som jeg koser meg med og røyker et par jointer iløpet av kvelden. formen begynner og bli fin og jeg begynner og sikle over de 5g med tørka fleinsopp som jeg har liggende.

kl er nok rundt 10-11 på kvelden når jeg inntar de 5 g med sopp jeg har liggende. det tar ca en halvtime før jeg merker at det begnner og røske bra i skallen og oppturen er på god vei. fargene blir sterkere og sterkere og rommet begynner og vugge og bølger i takt med musikken. oppturen begynner nå og bli så kraftig at jeg ikke klarer og sitte i stolen og slappa lenger så jeg bestemmer meg får og legge meg på sofaen og trekker teppet over meg så lukker jeg øynene og vips så er jeg borte.

våkner av at tlf ringer og jeg hiver meg etter tlf og svarer og det er en vennine som begynner og skravle, men jeg klarer ikke og forstå hva hun sier så jeg roper ut at jeg er tura og må legge på. så kommer det opp får meg at jeg ar vært borte i 4-5 timer. skjønner ikke hva som har skjedd.

spørsmåler er da. hva skjedde med meg, sovna jeg på opptur. fikk jeg blackout grunnav overdosering hva skjedde? kan noen svare meg på dette.

takk får svar!
Det er ikke umulig å sovne på psykedelika, og det skjer nok mye oftere enn en blackout på psykedelika. Tatt i betraktning at det var sent på kvelden, kombinasjonen av alkohol og hasj, at du lå under pleddet med lukkede øyne, og at du bare var på opptur og enda ikke hadde peaket, legger jeg en finger på at du sovnet.
Jeg antar at du var litt brisen og skakk, og du var på en trip, så når du la deg under dynen og lukket øynene sovnet du rett og slett. Cannabisen og soppen kan ha forvrengt tidsperspektivet ditt noe, godt mulig du lå under den dyna med lukkede øyne så lenge at du faktisk sovnet.
Trådstarter
39 0
jævli kjipt og sovne da når jeg er på god vei til og få en kraftig trip. aldri spist så store doser flein før på en gang, har holdt meg til 2-3 g før. har fått i meg 5 g før iløpet av en kveld men da spist f.eks 2g så 3g senre når jeg har peaket fra første dosen. blir vell nødt til og spise 5g på nytt får og se åssen det er. men da mot stå fristelsen og legge meg nedpå grunnav jeg føler det blir får heavy. liker store doser psykedlika men på sopp syns jeg det rusher så jævli på oppturen.!
Ikke bland inn alkohol så blir det lettere å holde seg våken
Neste gang ville jeg verken røyket eller drukket i forkant av trippen, og så burde du gjerne starte litt tidligere, når du er mer opplagt og har mer energi.
Det er ikke noe unormalt med å besvime på virkelig høye doser, flein er i en annen divison en slappe sorter som cubensis.
Lurer på hvor mange flein er ca. 5g? Jeg har alltid dosert etter antall tørkede sopp.
ca 30 sopp pr gram, så 30x5=150 stk. Men det varierer jo selvfølgelig. Doser heller etter vekt, det er mye tryggere.
Er sikkert enklere å holde seg våken om du venter til etter soppen har kicka med drikkinga å røykinga så det blir litt lettere å navigere formen der du ønsker å ha den.
Sitat av varmtarm Vis innlegg
Er sikkert enklere å holde seg våken om du venter til etter soppen har kicka med drikkinga å røykinga så det blir litt lettere å navigere formen der du ønsker å ha den.
Vis hele sitatet...
Røyking eller drikking sammen med 5g sopp er unødvendig, og forringer heller trippen enn å tilføre noe. 5g alene vil gi en renere, skarpere og dypere tripp enn å tåke det hele til med f.eks alkohyler.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Røyking eller drikking sammen med 5g sopp er unødvendig, og forringer heller trippen enn å tilføre noe. 5g alene vil gi en renere, skarpere og dypere tripp enn å tåke det hele til med f.eks alkohyler.
Vis hele sitatet...
Det har du rett i. Tok ca. 300 flein sammen med 0,7L cognac. Artig tripp, men kunne vært mye dypere og klarere uten alkoen.
Trådstarter
39 0
liker og bruke alkohol men i små doser får og få mere kontrol på psyken. sliter litt med ustabil psyke så det hjelper på og kunne nyte trippen bedre hvis jeg har drukket litt. tokk bare et par drinker. men neste gang skal jeg starte tdiligere på dagen og ikke røyke så mye hasj før jeg begår meg ut på en ny trip. regner med at det blir Lsd neste gang siden kontakten min er tom får flein. takk får innspill folkens. regner med at det ikke er lenge til neste trip. kommer ogsåå med noen mdma rapporter etterhvert. ikke like spennende men.
noen andre som har spist 5g og oppover her? hva kan jeg regne med. har spist mere lsd før enn flein. denne batchen syns jeg ikke var så visuel som jeg har opplevd på flein før. litt skuffende egentlig. får vell kanskje ta større doser.
Ikke rart det ikke blir så visuelt når du sover bort turen da
Hadde en 2,5 g tripp i går som var ganske intens men på en god måte. Tenkte å spise 3,5 g neste gang. Da skal det nok svinge bra i skallen. Men som en sa lenger oppe, det rushet på vei opp er ganske heftig. Men faen så gøy
Sitat av NoFeaR Vis innlegg
liker og bruke alkohol men i små doser får og få mere kontrol på psyken. sliter litt med ustabil psyke så det hjelper på og kunne nyte trippen bedre hvis jeg har drukket litt.
Vis hele sitatet...
Hvis du føler psyken egentlig ikke er moden for en større tripp, er det bedre å ta lavere dosering og face egen indre uro/frykt, enn å selvmedisinere med alkohol eller andre sentraldempende rusmidler.

Om man inntar alkohol så forsvinner også fort mye av de positive virkningene med psilocybin; som f.eks indre innsikt - og personlig vekst (selv ved "moderat" alkoholinntak). Det hele kan stå i fare for å bare bli flipp og ture-vas. Tar man større doser sopp bør man ha stor respekt og sørge for god set og setting.Hvis man behandler psilocybin utelukkende som underholdnings- eller nytelses-dop - så kan det slå tilbake negativt på en selv og egen psyke.
Sist endret av Bearass; 7. april 2015 kl. 19:40.
Neste gang kan du heller prøve å innta noe naturlig beroligende, som f.eks kamille-te (eller tinktur). Det finnes utallige urter og naturmidler som også er dempende på nervene, uten å være slørende og "fordummende" (pardon my french, alcolovers )
Alkohol er ingen god løsning i lengden, og det slører til og fjerner noe av det som er mest nyttig med psykedelika - dype tanker, filosofisk innsikt og så videre..
Det som er ironisk er at du kanskje hindrer deg selv fra å konfrontere problemene du har med psyken (og derved kanskje løse opp i problemet), ved å bruke alkohol i kombinasjon slik du gjorde her
Trådstarter
39 0
greia da er at jeg har 2 prolabser i ryggen. noe som gjør at jeg ikke klarer og slappa og nyte øyblikket. sitter bare og tenker negetivt og er sliten i huet av smerter. ubehaglig og sitte grunnav smerter og alt er dritt egentlig men har jeg drukket litt så slapper kroppen av og jeg klarer og slappa, så da forsvinner alt det negative rundt det og ha vondt, klarer da og nyte trippen istedet får og vandre rundt i stua uten og klare og sitte grunnav smerter og slapper av i stolen og turer og har det gøy istedet får. men fins sikkert bedre metoder får og lindre smertene får så og klare og trippe. smertestillende f.eks men det kan jo hemme trippen det også. får de som er kronisk smertepasienter veit at det ikke er lett og slappa og nyte ting når smerter dominerer tilværelsen din. blir urolig,stressa,sliten osv. tbruker da alkoholen får og stabilisere psyken før tripp. fins jo ganger jeg ikke har så vondt så jeg slipper og bruke alkohol før jeg har trippa men stort sett sliter jeg mye med smerter. skal sørge får og ikke ha vondt i ryggen og starte tidligere på kvelden når jeg er opplagt så ture.
Sist endret av NoFeaR; 8. april 2015 kl. 20:26.
Skjønner. Prøv ett par paracet f.eks. istedenfor. Da slipper sinnet å tåkelegges.

Å fikse smerter med alkohol er uansett en dårlig løsning. Jeg håper du ikke surrer rundt mer eller mindre halvbrisen døgnet rundt som selvmedisinering for smerter.

Og husk at tar du doseringer opp i 5gr fleinsopp - så er "å ha det gøy" noe du burde putte langt ned på lista over intensjoner for trippen. Slike doseringer er ikke noe man skal ta lett på, eller ta med hovedintensjon om å ha det moro.

Jeg er sikker på at du får mer ut av å ta en mindre dosering uten å mikse med andre rusmidler - enn å kjøre på med monsterdoser blanda med alkohol. Prøv deg heller på en lavere dosering (f.eks 2,5-3,5g) og åpne deg for alle aspekter i trippen - ikke bare hva som er "gøy".
Trådstarter
39 0
har mange ganger spist 2g-3g men syns det begynner og bli kjedelig og det er får lite som skjer med meg. musikken blir litt bedre og tankebanene forandrer seg litt men stort mere en det skjer ikke syns jeg. så derfor er jeg intresert i og ta større doser og smelte sammen med omgivelsene og musikken blir noe av det råeste jeg har opplevd. på lsd har jeg opplevd level 4 og 5 opptil flere ganger og syns det er intresant når ting blir intenst uten om opptur/intenst. eneste jeg ikke liker helt er oppturen på flein. river og røsker som du har putta i deg 10 extasy på engang. og nei jeg drikker ikke hverdag og er brisen døgnet rundt. koser meg med alkohol i helger. men har kanskje et litt overdrevent pillemisbruk grunnav smerter. brukte i mange år heroin får og døyve smerter men har slutta og gått tilbake til piller. hovesaklig valium får og slippe spenninger i kroppen.. veit det ikke er bra og selv medisere seg mot smerter men ser ingen annen utvei får og klare og leve et brukbart liv. får medisiner av legen. går også på subutex..
Ok.. Skal man få mest ut av fleinsopp - så er alle former for beroligende noe man bør ha ute av systemet. Dette er sannsynligvis også grunnen til at du får lite ut av moderate doser.

Skal jeg være helt ærlig så vil jeg ikke anbefale fleinsopp eller andre psykedelika mens du går på beroligende medisiner, subutex o.l. Du vil sannsynligvis ikke få noe særlig oppbyggelig ut av det - og det er fort gjort at psykedelika, blandet med beroligende, alkohol e.l. bare blir til en annen form for rusmisbruk.

Lykke til uansett!
Trådstarter
39 0
okei takk får rådet.. tenkte egentlig at siden jeg ikke får noe rus ut av subutexen og ikke merker noe til den siden jeg har gått på det så lenge så hadde det ikke så stor påvirking på og spise psykedelika. men der tok jeg nok grundig feil.
bare får og få sagt det så har jeg ikke spist beroligende de gangene jeg har tura, veit det hemmer trippen..
Virker ikke som du har tilstrekkelig respekt for sopp.
Sitat av NoFeaR Vis innlegg

spørsmåler er da. hva skjedde med meg, sovna jeg på opptur. fikk jeg blackout grunnav overdosering hva skjedde? kan noen svare meg på dette.

takk får svar!
Vis hele sitatet...
Første gang jeg tura på flein tok jeg først 5g, så 15g til etter 1-2 timer. Dette var da tørket og ganske bra saker men alt i alt fikk jeg bare en svak "3D" effekt av omgivelsene, som om du ser en 3D film uten briller og ser rødt og blått(grønt) ved siden av silhuetter, mulig du overdoser men også mulig at det bare er fantasi.
Ikke bland soppen med alkohol neste gang da
Trådstarter
39 0
hatt mine del med Sterke tripper og har en god del erfaring med psykedelika at respekt er noe jeg har i høy grad.veit hvor faar out du kan bli og hvor intenst farger og tanker kan bli.. skal holde meg unna alkohol neste gang. kanskje droppe subutexen en dag får og få sterkere effekt også.
Ser at du sier i en annen tråd at du går på 30mg zyprexa daglig også. Zyprexa vil også øke din toleranse for psykedeliske stoffer som f.eks lsd da det er en antagnonist mot f.eks 5ht2a-receptorene (som lsd binder seg til).

Dessuten er det sikkert gode grunner til at du tar antipsykotika. Det frarådes sterkt å trippe om man sliter med f.eks psykoseproblematikk.
Trådstarter
39 0
er litt komisk bruker zyprexa grunnav humør svingniger og sliter med søvn grunnav overdrevent bruk av lsd. viste at zyprexxa kan hemme trippen men har hatt et par heftige tripper mens jeg har gått på det så har ikke hatt noe betydning di gangene.. men da spist store doser så hvis jeg tenker meg om så kanskje det hadde det like vel.
får vel kutte ut alle medisnene jeg bruker nå jeg skal trippe neste gang så holde meg til moderate doser. og ja hører hva jeg selv sier så kanskje ikke det beste får meg er og spise psykedelika men er så fasinert over det og liker hva jeg får ut av en tripp. etter heavy bruk av speed i 5 år i strekk så spiste jeg lsd får første gang. spiste da store doser første gang 3 biter og delte 17 g med sopp med 2 kompiser og fikk så spirutuell opplevelse at jeg kutta ut alt av rusmidler på dagen og klarte og holde meg nykter i 1 år. og jeg har hatt et ganske heavy rusmidbruk hele livet mitt. klarte og gjøre det samme sist etter en heavy tripp. brukte mye speed og piller men har nå vært nykter i 4 mnd. og har tenkt til og forsette sånn. men har veldig lyst til og prøve og trippe igjen nå nå jeg er klar i huet og nykter.
Zyprexa vil også motvirke efekten av psilocybin - da psilocin også binder seg til 5ht2a-reseptorer. Om du stopper med alle former for beroligende og antipsykotika så vær forberedt på at trippen sannsynligvis vil være mye sterkere enn ved beroligende og antipsykotika etc. innabords.

Ellers kan man selvsagt ikke anbefale at du stopper med medisiner som lege mener du trenger. Kanskje det er best å smøre seg med tålmodighet til ting har stabilisert seg før du begir deg ut på nye psykedeliske eventyr?

Egenbehandling med psykedelika mot rusmisbruk kan også være litt bingo. Kanskje det hjelper deg. Kanskje vil det trigge angst og uro - som igjen vil føre til større rusbehov i ettertid (eller behov for andre medikamenter)

For mest mulig trygg bruk - så vis stor respekt for set og setting. Og behandle psykedelika som det sakramentet det kan/bør være. Lykke til med en mer nykter tilværelse
Trådstarter
39 0
takk bearass.. nå som jeg har vært nykter i 4 mnd og psyken er sterk og ting har stabilisert seg veldig bra.har jeg veldig lyst til og trippe igjen. har da tenkt til og ikke spise zyprexa på noen dager før trippen. men blir ikke med det første får er på leting etter lsd. noe som sannsyneligvis kommer til og årne seg siden jeg har et par kontakter jeg kan høre med men kan ta litt tid. har også slutte med faste medisiner men går forsatt på subutex da. men klarer meg 3 dager uten subben uten og bli dårlig så da regner jeg med at det holder med et par biter. starter seff med en bit får og finne ut styrken så hiver innpå et par stk en annen dag får og trippe skikkelig. kommer jo an på styrken da. men du skjønner hva jeg mener. kommer med trip rappor etterhvert.