Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1239
Hei, er det noen andre her som har erfaringer med hvordan dere har hatt det etter overdoser? Har dere hatt noen problemer, eks angst eller lignende? Type "traumaer"? For tror jeg sliter som faen med det.. Er flere måneder siden, gjerne fortell hva dere har opplevd av type bivirkninger.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sterk angst ja.
Motherfuckerr
crazychicken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sterk angst ja.
Vis hele sitatet...
Hvordan er denne angsten da?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hadde en overdose i oktober 2019, etter overdosen merket jeg en sterk angst og en del flashbacks. nå går det mye bedre tenker nesten aldri på det.
Anonym bruker
"Forbauset Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overdose for 2mnd siden.
Lå 9 døgn i kunstig koma
Anonym bruker
"Kjent Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ingen psykiske reaksjoner, men på grunn at jeg lå så lenge i samme stilling (lå i fosterstilling), så har jeg problemer med smerter i beina. Hadde ekstremt vondt i beina rett etter overdosen, men det er bedre nå. Smertene kommer tilbake hver gang jeg ligger mer enn 15 minutter i fosterstilling. Ingen problemer når jeg beveger meg eller sitter. Det er 6 år siden overdosen.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har hatt et par overdoser. En som var veldig alvorlig, der de måtte sette 3 motgifter IV før de fikk liv i meg. Merkelig nok fikk jeg aldri noe angst eller noia av dette i etterkant. Det burde jo egentlig være en traumatisk opplevelse, men for min del var jeg så inni ruslivet og det ble liksom en naturlig del av det.