Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2501
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stort problem her, ville være litt mer trygg da jeg gikk ute så jeg gjemte en klipspose med 1g speed, problemet er at jeg har brukt ca 30 min på dass for å prøve å drite den ut, men jeg antar at den ligger så dypt inni analen at jeg ikke bare kan grave den ut. PS, klarte ikke bæsje, klarte bare grave noe av bæsjen ut. Noen tips?? Å tror dere klipsposen vil dissolve mens den er i rektalen?
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jo ikke noe form for magesyre der så går nok bra. Anbefaler å stikke på apoteket å kjøpe laxatives når det åpner. Hvis ikke så driter du den nok ut iløp av dagen. Btw 1g speed er vel ikke noe vits å gjemme i ræva, holder med å ha den i boxern elns er jo ikke akkurat slik at dem sjekker der der om det skulle fattes mistanke.
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da satser jeg på at posen faller ut neste gang jeg må drite haha
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Let's go cave exploring?
Vis hele sitatet...
Prøvde med neglklipper, no luck. Den sitter langt inne fant jeg ut...
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å herrgud, stakkars deg! Prøv med klyx klyster, det får du på apoteket. Setter nok fart på tarmen din. Lykke til!!!
Tips for fremtiden, forhuden er svært elastisk og med øvelse vil du bli overrasket over hva du kan gjemme der. Langt mindre stress å slikt under forhuden enn å ende opp med posen fastkjørt langt opp i rumpa.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Innimellom når jeg virkelig vil tømme meg fullstendig, kjører jeg vann oppi der, ved å skru av dusjhodet og sprute med høyt trykk. Men dette kan jo føre til at posen går enda lenger inn da. Kos deg.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med han over. Når jeg var ung og dum som et helvete så var jeg på et badested med en bekjent. De var slike spyleslanger i badebassenget, meg og han tok ræven godt inn i slangen og stakk på dass rett etter på. Tror meg og han andre dret i cirka 2 timer. Var godt tømt for å sli det slik.

Ta på deg badehette, gå inn i dusjen og spyl deg så langt inn i ræven som mulig, så skal jeg love deg at du må dass etterpå.
Her kommer det gode råd på rad å rekke! *knegg*..Fra spøk til alvor: du bør ikke grave mer oppi der i kveld. Det er noe "dritt" å få rift eller hull i tarmen. Hvis du er i stukehumør er det ikke lurt å pelle i hverken øye, munn eller rasshøl..Spis en god porsjon havregryn før du legger deg, så ordner det seg i morgen!