Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3169
En rap-debutant fra Vestlandet har endelig fått muligheten til å ta turen i studio.
Sjekk ut resultatet:

https://www.youtube.com/watch?v=TfLmwzWknsU

Har dere trua på Karsten-K?
Banalt og kult som alltid
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
takk pyromanic.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
10/10 - flirte som bare faen.

Lag mer! Elsker videoene dine. Humoristisk musikk på denne måten er dritgøy. Jeg holdte på å le meg ihjel når vokalen faktisk var såpass lav at man ikke kunne høre et eneste ord av hva han sa ca, + null innlevelse i rappinga. Sånne smådetaljer er gull! Nå vet jeg ikke om du mente å ha vokalen så lav, men det gjorde låten ekstremt humoristisk i mine øyne, så det fungerte.
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
Takk Dongerino!
Ja, det er meninga at det skal være sånn, det kommer naturlig når man er en elendig musiker som meg selv
hehe, veldig morsomt
var helt ok. ikke noe jeg kommer til å høre igjen akkurat men bedre en gjennomsnittet som blir postet her. teksten forstod jeg svært lite av så skal ikke uttale meg om den.
Hahahaha, jeg lo meg skakk. Skal dele den videre.
Studio?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/414hcZSqrgL.jpg



Er det meningen at man ikke skal høre eller forstå teksten?
Må være noe av den verste driten jeg noengang har hørt.
Skjønner at dette ikke er ment seriøst, men at noen kan synes dette er "ekstremt humoristisk" synes jeg er sykt, det var verken morsomt eller bra, bare jævlig dårlig og irriterende "låt". Ikke ment som "hat", det er bare min mening.
Min første tanke var at dette er nok drit. Hører jo ikke engang på rap eller hipping og hopping.. Men jeg mener dette var definitivt latterlig nok til å kunne kalles bra.. ;P Det at jeg faktisk såg den mer enn en gang beviser litt.
Seriøst, dette fikk meg faktisk til å le!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Drit i haterne uten humor over her. Alt du lager er genialt, og jeg har vært blodfan siden første gang jeg så videoene dine!
Hva var genialt med dette?
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
ThatPurpleStuff, Kangaroo og Deagleflyndre: Takk, setter pris på det.

Dongerino: Takk igjen, og jeg tar meg ikke nær av at noen absolutt ikke liker det. Prøver å lage ting som jeg selv liker, og da er det alltids noen som syntes det suger siden det ikke treffer deres egne preferanser
Sitat av Kangaroo Vis innlegg
Ikje kom her å snakk me munnen full av vin.
Vis hele sitatet...
Kanskje festlig for enkelte freaks, men tror nok det er veldig få med "normal humor" som både skjønner å setter pris på dette.

Prøv å post den på diverse andre forum/plattformer, jeg er spent på resultatet.

Faktisk ment som konstruktiv kritikk, så bl.a. "Første skoledag" som var noen hakk over denne.
Sist endret av trikker95; 31. mars 2015 kl. 02:03.
Det der er et humorstadie som jeg har vært gjennom selv, det er ingenting morsomt med det, bare drittunge-humor. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men håper virkelig du modner og kommer deg videre. Ikke morsomt, ikke underholdene. Bare kjedelig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
Karsten K er tilbake, og han har noe å offentliggjøre, spesielt til alle som gidde han en tommel-ned.
Karsten K - Kontroversiell
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hahahha, litt ensidig tekst kanskje? Savner et "munnen full av vin" rim. :'(
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Hahahha, litt ensidig tekst kanskje? Savner et "munnen full av vin" rim. :'(
Vis hele sitatet...
Legger ut en ny låt i dag, i en ny tråd. Ikke helt "munnen full av vin" den heller, men skal gi Karsten K frie tøyler i neste låt som lages
▼ ... mange måneder senere ... ▼
robotmaskin
johnpetter's Avatar
Trådstarter
jes, nå er det også mulig å stemme på den
http://humornieu.no/video/karsten-k-...C3%A5-fest-bro