Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3546
Noen som fikk tak i runde små blå piller (desigerpiller) som inneholder benzodiazepan. De er bitte små med en delestrek på ene siden, og blank på andre. Skal være fra øst-Europa. Noen som vet noe om disse, og hva de heter osv..

Takker og bukker på forhånd
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
http://www.buckledbonzi.co.uk/product_images/uploaded_images/etiz.jpg
disse?
mh87's Avatar
Trådstarter
20 2
JA!! :-D knall.. takk skal du ha

søkte de opp på google. masse info.. bra jobba;-)
Er det lovlig med designer-dop i Norge? Så en dokumentar om dette, og i USA ble det solgt syntetisk-marijuana over disk på super'n...
Sitat av Henyg04 Vis innlegg
Er det lovlig med designer-dop i Norge? Så en dokumentar om dette, og i USA ble det solgt syntetisk-marijuana over disk på super'n...
Vis hele sitatet...
"Designerdop" er jo ikke en egen type stoffer, det er substanser som er designet spesifikt for å unngå lovverket. Så lenge derivatloven er ute av funksjon i Norge er mye av "designerdopet" i teorien lovlig, ja.
Tullebegrep. Stoffene er jo ikke "designet", de finner bare stoffer som molekylært ligner på ulovlige stoffer, men som enda ikke er ført opp på listen.
Sitat av fetter Vis innlegg
Tullebegrep. Stoffene er jo ikke "designet", de finner bare stoffer som molekylært ligner på ulovlige stoffer, men som enda ikke er ført opp på listen.
Vis hele sitatet...
Hvor "finner" de disse stoffene?
Sitat av Apedop Vis innlegg
Hvor "finner" de disse stoffene?
Vis hele sitatet...
De lager disse stoffene i laboratorium. Tror grunnen til at vi har så mange syntetiske cannabinoder(?) er fordi noen klarte å fremstille ett THC-lignende stoff, men så ble stoffet gjort ulovlig, så forskerne gjorde mindre kjemiske endringer for å forandre formelen på den, samtidig som det nye stoffet beholdt lignende effekter.

Håper dere skjønner hva jeg skriver, er fremdeles tidlig om morgenen for meg...
Sitat av Maglii Vis innlegg
De lager disse stoffene i laboratorium. Tror grunnen til at vi har så mange syntetiske cannabinoder(?) er fordi noen klarte å fremstille ett THC-lignende stoff, men så ble stoffet gjort ulovlig, så forskerne gjorde mindre kjemiske endringer for å forandre formelen på den, samtidig som det nye stoffet beholdt lignende effekter.

Håper dere skjønner hva jeg skriver, er fremdeles tidlig om morgenen for meg...
Vis hele sitatet...
Nettopp. Så man kan godt si at de er designet.
Dette er et legemiddel i flere land. De brukes ihvertfall i India og Italia.
Sitat av Apedop Vis innlegg
Nettopp. Så man kan godt si at de er designet.
Vis hele sitatet...
Men ikke som dop. Stoffene er jo allerede syntetisert i laboratorium for andre formål. De som selger de som rusmidler har ikke designet noe som helst. Det har forsåvidt ikke forskerne heller. Oppdaget er et bedre ord.