Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 757
Jeg klippet ut en mappe med 1gb musikk fra D: som jeg skulle lime inn på skriverbordet.
Startet overføringen og gikk selv å se på tv, når jeg kommer tilbake så er overføringen ferdig men mappen innholder bare 16mb musikk og ikke 1gb.
Nå driver jeg å leter etter resten men finner ikke, hvor er det blitt av musikken?
Sist endret av knurre_Leif; 19. juli 2004 kl. 09:28.
Er det mulig at du ikke hadde plass til all den musikken på system disken?
Trådstarter
9 0
var jo over 3 gig ledig plass på system disken.

Edit: Når det ikke er nok plass på system disken, forsvinner musikken da sånn helt uten videre?
Sist endret av knurre_Leif; 19. juli 2004 kl. 09:42.
Den kommer ikke til å fortsette å kopiere filene hvis du er gått tom for diskplass.
Trådstarter
9 0
Ok, så stopper den å kopiere men skal den ikke bli liggende D: da? den ligger jo ikke der...nei huff det her var triste greier. Her har jeg lastet ned mye bra musikk og en malmsteen guitar lesson video og nå er nesten alt borte.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Har du prøvd å søke etter dem (litt teit å spørre men...)
Sist endret av SilverKhan; 19. juli 2004 kl. 10:46.
Jeg har opplevd "klipp ut" funksjonen i Windows som utrygg, neste gang du skal flytte store mengder data, bruk kopier istedenfor.