Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1052
Fant en bra artikkel om google på astalavista som flere her sikkert kan finne intessesant..

"Useful overview of Google and its history, features etc. includes info for both, novice and advanced users."

http://www.astalavista.com/?section=dir&act=dnd&id=2222

I det minste kan flere lære seg noen mer avanserte søketeknikker...
Det skulle dette forumet hatt for å fått lov til å registrere seg, ett online kurs i søking på nett.
Google og diverse nedlastingsprogrammer.
Når man hadde passert den testen, så kunne man fått registret seg her på forumet
er blitt litt bortskjemt jeg, får så mye mer presise svar her på freakforum, google er full av rot... her får man svar på akkurat det man spør om...
Så må man ikke glemme Google Hacking =D
http://johnny.ihackstuff.com/
(Er en fet Google guide på siden også)
fr0zty: du må lære deg å beherske rotet, så funker det fint...
Lære man seg å søke ordentlig, finner man det meste.
Hvordan "hacker" man google? Eller med andre ord, hva er det der og "hacke" egentlig?
Mongeland: Hacking med google er å bruke google til å finne passord, brukernavn, saftig informasjon osv.
F.eks. mange sider bruker systemer til å sette opp sidene, og mange systemer har bugs, så man kan bruke google til¨å finne sider me de systemene.
Eller, så kan man ta noe så simplet som: <filetype:txt passwords.txt>, da søker den etter alle filer som heter "passwords.txt"..
Så er det også mulighet til å søke etter databaser osv.
man hacker ikke google, man bruker google til å finne sårbare sider osv.. det er veldi lett, og ett godt triks å bruke viss du bare er ond og ska vist kamaratene dine at du kan hacke en side.. for min del pleier eg å finne sånne sider og så skrive en mld til admin om en eventuelt exploit, elle at di "sjulte" sidene han ikke er så sjulte alike vel.. eg finner feks 200 .mil sider som har skulte admin steder eg noen av dem har faktisk passorda sine liggende på sida.. :P man kan jo hacke google og.. :P men det tar laang tid og du vil sikkert få politiet på døra etter 5 min..

Å hacke er å ha ekstrem kunnska om web, telnet, programmering (som java osv) weblesere osv, å så bruke denne kunnskapen til å bryte seg inn på andre sider..

det er min definisjon.. :P men du kan jo google det
gå på google og skriv: define:hacker
(og kansje define:idiot (for morsome svar))