Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1330
Hei! Vet dette kan minne litt om å lete etter nåla i høystakken, men jeg gir det et forsøk.

Nylig fant jeg en liten pose med noe veldig fint hvitt pulver, på et lite privat rave med kanskje 60 personer. Kast det vil noen si, men mtp settingen og menneskene velger jeg å betvile at det er noe 'farlige' greier.

Så nysgjerrig som jeg er valgte jeg å ta en liten mengde på tunga for å se, og gjett hva- etter kort tid inntraff en behagelig nummen følelse.

Jeg har lite til ingen erfaring med både kokain og ketamine, og da skjønner dere vel hva jeg spør etter. Kokain har jeg prøvd ved et par anledninger, uten at jeg på noen som helst måte føler det er mitt type dop. Men av det har jeg utvilsomt opplevd en nummen nesten hoven følelse ved påføring på tunge/tannkjøtt. Må også si at jeg føler det heller mer mot ketamin når det gjelder publikum på dette eventet, men hvem vet. Ketamin blir vel brukt som bedøvelse, så lurer på om tungen vil bli nummen, hvis det er tilfellet? Det varte ikke veldig lenge, kanskje 5 min før følelsen gradvis forsvant.

Ellers er all info dere kan sitte på mottatt med stor takk.
Det var kokain du fant.
Bruk ihvertfall et test kit før du eventuelt prøver å innta noe av det du fant.