Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3317
Eg har lenge holdt på med Stencils/sjablonger og har nettopp begynt med wheat paste! Såg nettopp denne videoen og blei ganske interesert. Dette var en veldig bra måte og lage posters/plakater. Som jeg deretter kan henge opp med wheatpaste.

Har du noe du vil sei om wheat paste så e dette plassen!

Jeg laget denne tråden slik at jeg kunne få svar på hvordan jeg kan lage "denne screenprinteren/silketrykkeren". Og hvordan og hvor jeg kunne få tak i det jeg trenkte. Jeg vil ha "ALT" som du faktisk vil skriva om dette. Derfor kalte jeg denne tråden "Alt om silketrykk"!

Takker på forhånd!
Alt du trenger er en sjablong i noe litt hardere en papir så legger du netting over (gjerne fest med lim eller noe), og om du vil gjøre helt likt han så setter du det i en ramme og setter på noen hengsler.
Sist endret av Aaatcho; 31. oktober 2011 kl. 22:15.
Denne videoen var bra... Men hvordan kan jeg få tak i det ståffet han smører på???? :P
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av hva som helst Vis innlegg
Men hvordan kan jeg få tak i det ståffet han smører på???? :P
Vis hele sitatet...
du googler.
http://lmgtfy.com/?q=ink+for+silkprint
Sist endret av meitemark; 17. juni 2023 kl. 23:42.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er ikke dette stoffet jeg trenger...... Jeg vet hvor jeg får blekket. Men jeg trenger det ståffet som du legger arket oppå. (og vasker av..) Du kan se det i video oppfår. Takk.