Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 815
Jeg tok 5g tørket spissflein med sitronsaft og grapefrukt juice og et par øl. Ble litt intense farger litt og oppkast etter 1 time. Litt paranoia men det gikk fort over.
Dama tok 2g og ligger her og maler som en katt. Dette var første gang for oss begge. Er nå 2.5 timer ut i trippen.

Fortsettelse kommer fortløpende.

Dette er første gang jeg skriver innlegg her så jeg setter pris på alle tilbakemeldinger
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Fint at du ordner tripptapport men det er kanskje en ide å la datamaskinen/telefonen være mens dere tripper og heller ta stikkord som du kan forme til en skikkelig
tripprapport etter turen.
Da kan du bearbeide inntrykkene skikkelig og før du prøver å sette ord på opplevelsen.
Sist endret av Dodecha; 1. desember 2023 kl. 17:02.
Tusen takk
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
5g er vel å som kalle en heroisk dose, og hvertfall første gang.
Du slår meg ikke som en som tenker seg om alt for mange ganger før du måker noe i kjeften
Dere er vel snart nede igjen da det er 7 timer siden du postet. Håper dere har kost dere og får noe fornuftig ut av trippen.
Gleder meg til å lese triprapporten.

https://healing-mushrooms.net/heroic-dose