Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4167
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Heisann.

Jeg er på utkikk etter Mack-. Har sjekket samtlige butikker i Sogndal og Gjøvik, og en del i Oslo, men har dessverre ikke greid å oppdrive ølet. Noen som nylig har kjøpt Mack-øl i Oslo-området, eller vet hvor det kan kjøpes?

Takker for svar
Sist endret av Buddapower; 10. juli 2012 kl. 22:43.
Flere butikker her: MACK-øl i Oslo!

Tråden er fra 2008 tho, så kan hende butikkene nevnt der ikke har Mack øl eller eksisterer.

Selv handler jeg Mack-øl på den lokale joker-butikken.
Dafuq? MACK øl? smaker bajs. De har forøvrig MACK øl på Div rema butikker.Rema 1000 Hauketo vet jeg har!
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Flere butikker her: MACK-øl i Oslo!

Tråden er fra 2008 tho, så kan hende butikkene nevnt der ikke har Mack øl eller eksisterer.

Selv handler jeg Mack-øl på den lokale joker-butikken.
Vis hele sitatet...
Jeg fant tråden, men det er nå nylig at jeg har sluttet å finne det i forskjellige butikker. Joker i...?
Trur det selges mack øl på meny på grønland.
Meny har vel ? ... di store Rema butikkene her på vestlandet har da brukt å hatt Mack.

Vist ikke så er jo er jo Polet en mulighet ... Vika i Oslo er ivertfall spesialbutikken til polet i Oslo, så dem har da veldig stort utvalg å bør sjekkes ut selv om du ikke bare er ute etter Mack, for dem har veldig mye annet spennende også
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Jeg fant tråden, men det er nå nylig at jeg har sluttet å finne det i forskjellige butikker. Joker i...?
Vis hele sitatet...
Gamlebyen

Sitat av Mantuz Vis innlegg
Vika i Oslo er ivertfall spesialbutikken til polet i Oslo, så dem har da veldig stort utvalg å bør sjekkes ut selv om du ikke bare er ute etter Mack, for dem har veldig mye annet spennende også
Vis hele sitatet...
House of Oslo i Ruseløkkv 26 har en menybutikk (Meny Vika) som har flere typer Mack øl.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Kult, takk for svar folkens