Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4490
Jeg bruke cloud services til oracle for 30 dager etterpå så glemte jeg å skru av tjenestene så nå fikk jeg regning på 184kr. Og de har navnet mitt må jeg egentlig betale regningen med tanke på at de er registrer i norge? Sendte dem mail der jeg snakker om at det er lureri og unødvendig haha.
Skjønner ikke helt logikken din, men du er kanskje under 18 år. Da slipper du nok unna.
Hvis ikke så har du nå en gjeld på kr 184 til Oracle hvis det er de du kjøpte tjenesten av.
Betal den 200lappen og slipp masse styr. Lær til neste gang. Anbefaler ingen å kuke til økonomien sin om det enkelt kan ungåes. Husk å si opp tjenesten i etterkant.
Det er mulig det er litt sent siden den har gått til inkasso, stort sett så får man sånt kreditert hvis man bare spør pent. Så du må nesten bare vente på svar eller bite i det sure eplet og betale dem innen betalingsfristen.

Det er nesten imponerende, det er ofte vanskelig å få en faktura av disse leverandørene med mindre man kjøper for store summer.