Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1413
Hei, har rundt 0,8 med super emma og tenkte å mekka noen fete knips ut av dette. Nå holder jeg på å rense litt pepper, tenkte også å skaffe litt MXE. Har plan om å lage 8 kapsler som inneholder 100mg emma hver, ca. 30mg med MXE, litt pepper (avhengig av hvor mye jeg har igjen etter å ha renset 1g) og litt coffein/taurin. Hva tror dere om denne komboen, blir det bra? Kom med forslag!
Personlig hadde jeg droppet MXE'n, men ellers høres det jo greit ut. Lykke til hvertfall.
Drit i MXE og koffein, så blir det bra. Gode knips er gode enten fordi de er rene, eller fordi de består av en god kombinasjon. De bli ikke bra bare fordi man har puttet alt man klarte å få tak i oppi dem.
Blaze it fgt
Trooploop's Avatar
Trådstarter
Joda, jeg ville bare skape litt variasjon. Er litt lei av det vanlige derfor tenkte å prøve noe nytt Hvorfor er det bæd med MXE?, har ikke noe erfaring med stoffet men jeg har lest at det skal være bra i en slik kombo, gjerne litt euforisk o.l.
Jeg liker ikke MXE individuelt, og ville ikke likt det i knipsen min.
Blaze it fgt
Trooploop's Avatar
Trådstarter
Ok da dropper jeg det, de blir fine uansett
Lag 1 med litt mxe og prøv om du selv vil