Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  289 27465
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
CoD 5-8 eksisterer ikke. Det blir vel egentlig CoD4 - Black Ops 1-2 og CoD 4 Modern Warfare 1-3.
Vis hele sitatet...
Jaha?
  1. Call of Duty 1
  2. Call of Duty 2
  3. Call of Duty 3
  4. Call of Duty 4: Modern warfare
  5. Call of Duty: Modern warfare 2
  6. Call of Duty: Modern warfare 3
  7. Call of Duty: World at war
  8. Call of Duty: Black Ops
  9. Call of Duty: Black Ops 2
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitter nå med black ops 2 i hendene, men når jeg prøver å installere det kommer det "This game cannot be installed" på steam. Er det noen måte jeg kan komme meg rundt dette før den offisielle release datoen? har lyst til å spille campaign=(
Hvordan har du det?!

forhåndsbestillte bops 2 hardened edition på ps3 skal på spaceworld på mandag kl 00:00 noen andre? i byen i trondheim
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av VHSspiller Vis innlegg
Sitter nå med black ops 2 i hendene, men når jeg prøver å installere det kommer det "This game cannot be installed" på steam. Er det noen måte jeg kan komme meg rundt dette før den offisielle release datoen? har lyst til å spille campaign=(
Vis hele sitatet...
Er ikke helt sikker, men tror ikke det er noen måte å spille det på før det er unlocka på Steam siden du trenger noen filer derfra ells, TROR jeg.
umulig og spille det før unlocked med mindre du er en superhacker
Får mine to kopier imorgen, skulle hatt de idag, fuuu posten
Sitat av Narcissistic Zebra Vis innlegg
Kjøpte Cod4 på steam forrige fredag for 190kr, beste kjøpet jeg har gjort på lenge.
Vis hele sitatet...
CoD4 er jo det beste CoD spillet i mine øyner.
Når vil online-serverene komme opp?

Sitat av Egeenz Vis innlegg
CoD4 er jo det beste CoD spillet i mine øyner.
Vis hele sitatet...
Cod4 og WaW.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Cod4 og WaW.
Vis hele sitatet...
Zombiefan? Nye zombiemodusen ser vill ut, 8 spillere, "campaign-ish", den store skolebussen (som man visstnok skal kunne oppgradere), bildør/ropt shield.
gleder med
noen andre som ikke får lasta ned nuketown 2025?
Sitat av mrcheetos Vis innlegg
noen andre som ikke får lasta ned nuketown 2025?
Vis hele sitatet...
på xbox? For spillet er ikke ute enda... Kommer på tirsdag.
ps3:P har fått det alt:P men får ikke lasta ned mappen:P
det er jo mulig at serverne ikke er oppe enda så ingen får lastet ned før den egentlige releasen.
ja tenkte på det samme:P

eller så har di ikke fått lasta den opp til ps store enda:P
Campaingen er oppe eller?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Campaingen er oppe eller?
Vis hele sitatet...
Neeeeeeeeeiiii. hva faen tror du?
Sist endret av Rosapanter; 10. november 2012 kl. 20:11.
Beste cod spill i rekkefølge:

1. Call of duty: Modern Warfare 2
2. Call of duty: Black ops
3. Call of duty: World at war
4. Call of duty: Modern Warfare 3
5. Call of duty: Modern Warfare

Haters gonna hate
Noen som veit hvorfor spillet låses opp på steam om 1 dag og 20 timer ? Burde det ikke låses opp om akkurat 1 dag? Tirsdag kl. 00:00 ? Mulig jeg regna feil..
kl 8 tror jeg det er om morgenen var snn med mw3...
Spiller nå jeg
Noen andre som ikke får spillt online på PS3? Har fungert fint hele helgen men rundt midnatt ble jeg kastet ut av gamet jeg var i og kommer ikke inn igjen.
same shit different wrapping
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Til dere som spiller nå, hvordan er det med maps? Er de like små og fucked som på MW3 der folk spawner bak deg selvom du ikke har flippet spawn eller mer som BO & MW2 der du må flippe spawn får at de skal spawne bak deg?

Og hvordan er det med lag? Spilte nesten ingenting på MW3 siden lag & dårlig map design ødla alt for meg.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Noen andre som ikke får spillt online på PS3? Har fungert fint hele helgen men rundt midnatt ble jeg kastet ut av gamet jeg var i og kommer ikke inn igjen.
Vis hele sitatet...
Samme problem her.. Hadde vært greit om noen hadde et svar
Noen andre som skal strekke leggetia i natt?
Sist endret av Skauman; 12. november 2012 kl. 21:22.
meg helt klart! kjører nedover til midnights release om 2 timer Så Exicted!!
Haha flott! jeg laster ned min igjennom steam nu. Så håper den blir ferdig til midnatt!
Trur jeg begynner med campain da jeg er litt rusten i avtrekkern..
Da har eg også fått meg BOII, og for første gang et CoD spill på PS3 Kan bli spennende
Til dere som har spillet allerede. Er det no bra?

Verdt å kjøpe? Er det stor forbedring fra forje Black Ops?
Har et stoooort problem! Kjøpte BO2 til PC istad. Installerte og gleda meg noe verre til å spille hele dagen! Men så fort dolby-reklamen er over, så får jeg blackscreen. Har vært så heldig å kommet litt ut i cinematicen noen ganger også. Men bildet og lyd fryser. Så får jeg beskjed om at BO2 ikke svarer. Hva kan problemet være?
Har prøvd dette:
installere DirectX End-User Runtime Web Installer
Microsoft .NET Framework 4 (Web Installer)
Kjøre spillet som admin via steam-mappa

Noen som har peiling?
jeg har bare spilt multiplayer hittlil, men av det jeg har spilt må jeg si at jeg liker det Spesielt det nye "create a class" systemet virker lovende og spennende, men også det at du har mulighet til å spille i ranked ligaer virker kult
Bare jeg som synes alt er så helvetes stort? Tenker på HUD osv, alt er jo så...stort å dårlig? Kjører selvfølgelig på høy oppløsning, 1920x1200.
blackops 2 på ps3 multispiller teringkast 6 ! En spiller delen terningkast 3+
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Til dere som har spillet allerede. Er det no bra?

Verdt å kjøpe? Er det stor forbedring fra forje Black Ops?
Vis hele sitatet...
Syns gameplayet er kliss likt MW3 eg, bare med andre baner og våpen.
Men, det er uten tvil et underholdene spill så langt.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
blackops 2 på ps3 multispiller teringkast 6 ! En spiller delen terningkast 3+
Vis hele sitatet...
Viste ikke at en terning hadde pluss og minus?


Jeg holder på og installerer spillet på PC nå, er det noen som har noen formening om hvor langt tid det tar? Installerer via plate på Steam, og det står det vil ta ca 50 min? Det virker jo som komplett bullshit, da GTA IV tar type 12 min..
Hvilket lvl er folk kommet til?
Og hvilken gamemode og bane liker dere best så langt?
Er i level 28 nå, spilt mest hardpoint hittil og synes Yemen er ganske artig
yemen og nuketown! rank 41<3 ps3
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Syntes spillet var helt greit selv, sniper er for gode og hipfire på SMG er også for bra og trenger nerf. Har også hatt litt Lag compensation problemer der folk dreper meg LANGT bak en vegg, mye mer en som har skjedd på tidligere CODs.
Sist endret av ArtOfHacking; 13. november 2012 kl. 21:52.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hvilket lvl er folk kommet til?
Og hvilken gamemode og bane liker dere best så langt?
Vis hele sitatet...
lvl 28, liker Jemen best. Fikk en ganske heftig streak der.
Noen andre som sliter med at spillet fryser? skulle starte nytt match, men så fryser det bare, å jeg må restarte PS3 :s
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Noen andre som sliter med at spillet fryser? skulle starte nytt match, men så fryser det bare, å jeg må restarte PS3 :s
Vis hele sitatet...
Skjedd meg en gang, men holdt og gå ut og inn av spillet.
Er selv lvl 21, har ikkje funnet noen bane som eg liker mer enn noen annen enda.
Ja, men det skal jo ikke skje uansett hva man gjør. hoff.
Sist endret av Yoshii; 13. november 2012 kl. 22:11.
PS3 har blitt restartet 3 ganger på 2-3 timer, det er nesten ikke til å holde ut.
Den undervurderte
Syns spillet er ganske bra! Add meg på PSN hvis du vil game! gamer i hele natt.. Limitless_Prod
level 17 meste domination og search and destroy
Liker best å spille domination/demolition. Men oftest da med andre jeg kjenner. Siden random folk har en tendens til å drite i objektet..
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Liker best å spille domination/demolition. Men oftest da med andre jeg kjenner. Siden random folk har en tendens til å drite i objektet..
Vis hele sitatet...
Folket er helt idiot. Hatt flere runder med Headquarters hvor jeg er den _ENESTE_ som capper. Det ødelegger jo litt for spillet, igrunn.
same shit diffrent wrapping..