Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2039
Hæj Freaks

Har tenkt å mekke meg et nettbrett, Apple eller ikke, har ikkeno å si.
Vil ha en som har god ytelse og byr på gode features. Kan ikke så mye om det men... Har aldri hatt ett nettbrett før..

Noen som har råd om gode nettbrett? Som du/dere har erfaring med

-Egeenz
Sist endret av nso; 21. oktober 2012 kl. 20:01.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Hæj Freaks

Har tenkt å mekke meg et nettbrett, Apple eller ikke, har ikkeno å si.
Vil ha en som har god ytelse og byr på gode features. Kan ikke så mye om det men... Har aldri hatt ett nettbrett før..

Noen som har råd om gode nettbrett? Som du/dere har erfaring med

-Egeenz
Vis hele sitatet...
Skal være superhipster og svare ipad. Ipad er ett bra nettbrett, sånn er det. Har hørt Samsung greiene er bra og. Aldri prøvd da. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en Ipad 2.
Sist endret av nso; 21. oktober 2012 kl. 20:02.
iPad er et fint valg, men det er også mange andre nettbrett. Først må du bestemme deg for om du vil ha iOs, Android eller Windows tablet. Jeg ville valgt Windows tablet, noe det kommer fler av
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Skal være superhipster og svare ipad. Ipad er ett bra nettbrett, sånn er det. Har hørt Samsung greiene er bra og. Aldri prøvd da. Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for en Ipad 2.
Vis hele sitatet...
Har tenkt mye på iPad 2 også.
Altså, sikkert en dumt spørsmål, men i og med at jeg ikke har noe erfaring med dette...

-Er det mye bugs på iPads?

/close this thread.
Jeg har tenkt litt på dette i det siste, jeg fant ut at finalistene ble Samsung Galaxy Pad 2 og Asus Transformer Infinity.
Asus Transformer Infinity vant, jeg har enda ikke fått den enda så jeg kan ikke gi deg noe svar på om det er verdt det eller ikke.
Sitter å sikkler litt på Windows sin tab som er ute snart(?)
Den skal vist være bra og ikke så alt for dyr heller.
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Sitter å sikkler litt på Windows sin tab som er ute snart(?)
Den skal vist være bra og ikke så alt for dyr heller.
Vis hele sitatet...
Skal skjekke dette
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Har tenkt mye på iPad 2 også.
Altså, sikkert en dumt spørsmål, men i og med at jeg ikke har noe erfaring med dette...

-Er det mye bugs på iPads?

/close this thread.
Vis hele sitatet...
Jeg har en ipad 3. merker ikke så supermyeforskjell fra den og ipad 2, og siden ipad 2 er så billig vil jeg anbefale den. Har aldri opplevd noen bugs med den, funker bra og har det ett nettbrett bør ha. Men som andre sier, windows og samsung er også bra alternativer. Jeg anbefaler å lese noen reviews av alle å se hva du synes hørs bra ut.
Kan dessverre ikke anbefale Asus sine tablets. Mye bugs, selvom det har blitt bedre ved de siste oppdateringene.

Kundeservicen er også ubrukelig, og flere har slitt med sprukne skjermer som ikke blir dekket av garanti.

Skulle jeg kjøpt nå hadde jeg kjøpt nyeste Galaxy tab.

Har Transformer Prime med tatstaturdockingen fra før.
Ipad! *titegn*
Kan anbefale Galaxy Tab 2 7.0
Har to sånne selv (Og en Galaxy Tab 1...)

Spesiell grunn til at jeg anbefaler dette?
- Android
- Får plass i lomma, FAKTISK.
Galaxy Tab etter min mening er mye bedre enn iPad, men nå er ikke jeg altfor stor fan av apple da.
Sitat av SanderKulen Vis innlegg
Galaxy Tab etter min mening er mye bedre enn iPad, men nå er ikke jeg altfor stor fan av apple da.
Vis hele sitatet...
Har selv en galaxy tab og en galaxy tab 2, og er vel greit nok fornøyd. Det er på langt nær like smooth som en iPad, men med mye flere muligheter. Galaxy tab'en skulle vært kraftigere, så hadde den vært perfekt!
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Hvis du klarer å jailbreake, anbefaler jeg iPad 3. Det er også det eneste nettbrettet jeg har langtidserfaring med. Etter å ha lekt meg litt med tweaks må jeg si meg veldig fornøyd.

Personlig ville jeg ikke gått for iPad om jeg ikke hadde hatt muligheten til å jailbreake. Lykke til med valget!
Jeg vil anbefale deg å prøve de ulike nettbrettene du finner interesante - og se hvilken du liker best. Forskjellene er ikke så store, og alle dekker det samme behovet. Så er veldig mye smak det går i - og den er veldig forskjellig fra person til person. Jeg er f.eks. ikke veldig fan av Home-screenen til iPad. Jeg føler den fort blir alt for rotete om jeg har mange applikasjoner, samt at den ikke støtter widgets. Andre derimot synes iPad sin homescreen er mye lettere å bruk.
iPad 3, superrask!
nexus 7 er jo passe greit.
Trådstarter
Masse interessant her. Når jeg så> Galaxytab (Passer til og med i lomma) ble jeg skuffa. Jeg vil ha noe med stor skjerm, som ikke skal passe i en lomme. (åpenbart). Større skjerm > Bedre opplevelse, ifølge meg. Skal ikke trasse på nettbrettet i en lomme..>

iPad 2 eller 3?
iPad 3 om du har litt mer cash som brenner i lomma.
Hvis du skal mekke deg en Ipad kommer Aplle til å saksøke deg.
Sitat av Bako123 Vis innlegg
Hvis du skal mekke deg en Ipad kommer Aplle til å saksøke deg.
Vis hele sitatet...
What?


[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
iPad eller Nexus 7 Har iPad selv, men må innrømme at Nexus 7 frister litt!
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Masse interessant her. Når jeg så> Galaxytab (Passer til og med i lomma) ble jeg skuffa. Jeg vil ha noe med stor skjerm, som ikke skal passe i en lomme. (åpenbart). Større skjerm > Bedre opplevelse, ifølge meg. Skal ikke trasse på nettbrettet i en lomme..>

iPad 2 eller 3?
Vis hele sitatet...
Galaxy Tab får du i 7" og 10.1"

10.1" blir samme størrelse som iPad.
vent til etter 29. det går rykter at samsung skal komme med nettbrett med 299 ppi (bedre enn iPad i oppløsning og pixler per inch) og iPad mini kommer vel også?
samsung galaxy tab er jeg veldig fornøyd med
iPad er det beste nettbrettet imo.. veldig god touch og haugevis med apps

-pinkman

[quote=pinkman;2735732]iPad er det beste nettbrettet imo.. veldig god touch og haugevis med apps
Sist endret av nso; 21. oktober 2012 kl. 20:01.
Trådstarter
Sitat av KarlsenK Vis innlegg
Galaxy Tab får du i 7" og 10.1"

10.1" blir samme størrelse som iPad.
Vis hele sitatet...
Så veldig fristende ut!
Sitat av Marr Vis innlegg
Har selv en galaxy tab og en galaxy tab 2, og er vel greit nok fornøyd. Det er på langt nær like smooth som en iPad, men med mye flere muligheter. Galaxy tab'en skulle vært kraftigere, så hadde den vært perfekt!
Vis hele sitatet...
Men så må du også sammenligne pris og funksjoner. Galaxy Tab 2 nok ytelse til en lav pris.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Men så må du også sammenligne pris og funksjoner. Galaxy Tab 2 nok ytelse til en lav pris.
Vis hele sitatet...
Riktig det, får veldig mye for penga. Er vel en grunn til at Android ikke kjører like smooth som iOS, og det er jo forskjellen i antall muligheter. Vedder på at det krever mer av HW for å kjøre Android kontra iOS.

Får håpe 4.1 hjelper (om det kommer)
Sist endret av Marr; 21. oktober 2012 kl. 21:57.