Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1220
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er dødstrøtt og nær ved å sovne.

Men er det trygt å sove når man er helt fucka på subutex? Har brukt rundt 30 min på å lage denne tråden fordi jeg glemte hva jeg skulle.

Så er det som andre opiater? Fare for pustestans om man sovner?

Føler jeg nesten glemmer å puste nå i våken tilstand.

Har hatt en OD på H før så er litt ekstra nervøs, hvor jeg la meg for tidlig

Og for å gjøre saken enda værre så skal jeg på jobb om 6 timer...
Så jeg spør dere om råd
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanskelig for noen her å svare på.Sub har jo en "ceiling effect" som skal forhindre overdoser, men vet ikke om du har toleranse fra før?
Har ligget der selv og vært redd for å sovne fordi pusten har vært svak på opiater. Mener svaret jeg fikk var at så lenge du ikke er helt nedopet og faktisk klarer å fungere så burde du ikke få pustestans, men better safe than sorry.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Kjær Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bumper innlegget, lurer på hvordan det er og sove på subutex ved snorting
Ikke hør på han "Legen" her da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mener svaret jeg fikk var at så lenge du ikke er helt nedopet og faktisk klarer å fungere så burde du ikke få pustestans...
Vis hele sitatet...
Utover det har jeg ikke noe godt svar.
Legg deg på sia på opiater. Ikke smart å sovne på ryggen hvertfall ellers skal det vel som regel gå ganske greit.