Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5384
Kommer på ingen måte til å noen gang ta dette helvete av ett stoff, men er lite som er mer underholdende enn å høre historiene til folk som faktisk fant på å gjøre dette!

Hvordan var opplevelsen og hva slags bivirkninger fikk dere i etterkant?
Du spør som om det liksom er så mange her som har prøvd Datura.
Sorry, men tror du(heldigvis) er heldig hvis du får svar fra noen som faktisk har prøvd.

Mener å huske det lå en gammel trip-rapport her inne typ 10 år tilbake som ikke var særlig hyggelig lesning.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Les denne tråden. Håper ikke du tenker å prøve det selv.
Squanchy
Emilher1's Avatar
Trådstarter
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Du spør som om det liksom er så mange her som har prøvd Datura.
Sorry, men tror du(heldigvis) er heldig hvis du får svar fra noen som faktisk har prøvd.

Mener å huske det lå en gammel trip-rapport her inne typ 10 år tilbake som ikke var særlig hyggelig lesning.
Vis hele sitatet...
Det har du nok dessverre rett i, postet denne fordi jeg ikke finner veldig mange på norsk.

Sitat av kamelia Vis innlegg
Les denne tråden. Håper ikke du tenker å prøve det selv.
Vis hele sitatet...
Haha tusen takk! Aldri i liiiivet om jeg risker permanente skader og rent helvete bare for ha gjort det
Sist endret av Emilher1; 19. januar 2020 kl. 19:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En del veldig gode, en del veldig skeive. Man må vite hva man driver med.

Datura + morfin= himmelriket.
Datuta+ LSD= mer visuellt, mindre kvalme.
Dosering er a og o, as always.
▼ ... flere år senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
beklager en bump, men kom over denne rapporten: https://psychonautwiki.org/wiki/Expe...by_Isopropanol
kan det være mulig? sitter å måper og aner ikke hva jeg skal tru. knulle en hallusinasjon?

leser så mye blandede rapporter at jeg blir usikker, å de helvettes turene er ofte folk som ikke planlegger i det hele tatt (virker det oftest som)
Fy faen. Jeg husker at vi nesten spiste piggeple når vi gikk på ungdomskolen. Glad for at det aldri ble noe av etter å ha lest tråden det ble linket til lengre oppe her.
New generation
colakork's Avatar
Det er ikke utenkelig at fyr med rett mikstur og "nok" altfor lite søvn får besøk i sengen mens hjernen pulserer inn og ut av denne virkeligheten.