Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4984
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har byttet fra buprenorfin og over til buvidalinjeksjon? Erfaringer rundt dette? Må jo være evig mye mer digg enn å møte på apoteket hver dag
▼ ... over en uke senere ... ▼
jeg begynner nå kommende onsdag på buvidal, er veldig spent.
Hvordan kan man lage noe som har depotvirkning når det injiseres?
Bare følger det blodbanen der det sakte men sikkert taes opp av kroppen?

Ser for meg folk som verken har Dop eller Subutex desperat injiserer blodet til kompis som går på Buvidal

Har sett folk gjøre mye desperat med mål om å skaffe dop og andre ting..
Sist endret av krystallkongen; 3. januar 2020 kl. 17:18.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvordan kan man lage noe som har depotvirkning når det injiseres?
Bare følger det blodbanen der det sakte men sikkert taes opp av kroppen?
Vis hele sitatet...
Det injiseres subkutant og ligger dermed i underhudsfettet og frigis over tid. Settes denne i.v så er det instant blodpropp så derfor gis det kun av lege/spes. sykepleier
Sitat av sth Vis innlegg
Det injiseres subkutant og ligger dermed i underhudsfettet og frigis over tid. Settes denne i.v så er det instant blodpropp så derfor gis det kun av lege/spes. sykepleier
Vis hele sitatet...
Godt å høre - da blir scenarioet mitt ikke aktuelt.

De kunne jo egentlig laget Buprenorfinplaster og oppnådd samme effekt, men dem kan jo folk bare rive av. Etter injeksjon får man det ikke like enkelt ut av kroppen
Sist endret av krystallkongen; 3. januar 2020 kl. 19:53.
Hei ts. Jeg fikk telefon fra lar nå rettfør jul om jeg ville bytte til buvidal. Og det hadde nok hvert av interesse om jeg hadde hatt en annen hente ordning.

Men jeg henter medisin hver mandag på apoteket og får med hjem for 1uke. Å tar max 6 stikk prøver i året

Går på 32mg subotex pr døgn.

Så jeg ville ikke byttet uansett.

Tar ikke lang tid å få samme henteordning som jeg har å da styrer du all dosering på egen hånd.
Ville aldri turd å prøve noe sånt, hør bare på dette. Jeg går på testo depo, nebido, 1g testosteron hver tiende uke, pga NULL egenproduksjon av testo pga metadon i mange år, anyways, og jeg blir nesten full i amfetamin aktig i formen to uker, så normal, så to uker med kjerringfakter på slutten av doseintervallet. Jeg vet ikke hvor ofte dette skal settes, men tenk den berg og dalbanene effekten om det skal vare en uke eller hva, og stikk gjør at jeg halter pga smerter i skinken..... lykke til dere da. jeg går på metadon selv, vet ikke hva jeg skal si om det heller...

Nå er jeg fem uker etter testo ca og er bra pga lite rus og tull. Om tre uker griner jeg lettere, og blir en kjerring følelsesmessig. Kjipe greier synes jeg, det værste er svettingen de første to ukene. Men ja lykke lykke til.

s
Sist endret av saviour; 4. januar 2020 kl. 08:39.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner to som har byttet over fra buprenorphin. Ene personen er veldig fornøyd, opplever mindre angst og mer energi, andre personen opplevde at den ikke varte lenge nok, sånn at de 2 siste dagene før ny injeksjon var plaget med abstinenser. Fikk øket opp dosen, men det hjalp visst ikke, effekten avtok for raskt i forhold til ny injeksjon. Hun valgte å gå tilbake til buprenorphin.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg har gått på buvidal i en måned nå og har 2 uker igjen av denne månedsinjeksjonen. Føler jeg ikke er 100% frisk. Har smålig abstinenssymptomer, men det er overkommelig. Kjenner også på mye mer angst og er mer depressiv av en eller annen grunn og tror det skyldes denne. Jeg gjør hva som helst for å slippe det apotek peset hver eneste dag så må få økt til maxdose og se hva som skjer. Men LAR her hvor jeg er fra er noen ordentlig uforstålige idioter.
Jeg prøvde den i 4 uker.

Jeg opplevde att jeg ble abstinent lenge før neste sprøyte skulle settes, og att det var vanskelig å få påfyll eller hjelp før tiden.

Det er mange som opplever det samme ang virketiden, men hvorvidt man blir følgt opp og får hjelp (påfyll) kommer Ann på hvilket distrikt man bor i.

Jeg anbefaler TS å teste ut og finne ut hvordan h*n reagerer på buvidal. Hvis den fungerer som den skal så er gevinsten stor. Mere frihet og mindre bivirkninger.

Jeg har aldrig sovet så godt som jeg gjorde de 3 første dagene 32mg buvidal faktisk fungerte på meg.

Forbred deg på att du Kan bli dårlig før tiden og få til avtale om påfyll. Helst sett sprøyta på en fredag eller torsdag, slik du minsker tjangsen for å bli dårlig i helgen når alt er stengt.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei. Håper buvidalen fungerte for deg. Jeg har brukt buvidal i 18mnd nå å jeg er veldig fornøyd. Enesste problemet jeg hadde i starten var dem siste 4-5 dagene ble jeg litt abstinent men i sammarbeid med pleierne på ara//lar ble vi enige om 3 ukers intervall ikke 4 ukers. Det er helt perfekt. Våkner ikke på morningen litt abstinent som jeg gjorde med sub, slipper å hente..bare positivt for min del.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Slank Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får buvidal hver 4. Uke.
Gått på det siden desember.

Men litt skuffet over at jeg har fin effekt av heroin De to siste ukene