Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1594
Tenker å ha med noen doser ket på byen, ca 30-40 mg i hver.
Hvordan pakke?
Må kunne gå kjapt, stikker bare en tur på dass og snorter.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
40mg doser med ket er så lite at du kan gjemme det hvor som helst uten at noen merker det. Legg det i noe plast eller mini ziplock poser ment for 1g pulver
Ha doser med sniffeklart pulver i kapsler i en liten boks e.l i underbuksa. Åpne de, sniff rett ut av kapselen eller strø på ønsket overflate, enjoy
Kapsler, ikke dumt
Lol, hvorfor ikke bare Key bumpe?
mener en god måte å pakke dette på. slikat alt er ordnet når jeg går på dass. og minst mulig svinn selvsagt.
Kan ikke legge et gram på bardisken og keybumpe en gang i timen....
Sitat av iamafreak Vis innlegg
mener en god måte å pakke dette på. slikat alt er ordnet når jeg går på dass. og minst mulig svinn selvsagt.
Kan ikke legge et gram på bardisken og keybumpe en gang i timen....
Vis hele sitatet...
Tror du misforstår hva key bumping er hvis du trenger en bardisk for å gjøre det..
Eventuelt så kan du kjøpe deg en Snuff Bullet.
Den er grei.
Uansett en unøyaktig måte og ikke noe å drive med i fylla. Da blir det fort tomt, tenker at kapsler er en god metode, da kan jeg veie opp 40 mg i hver kapsel, og snorte hele ca en gang i timen
Sitat av iamafreak Vis innlegg
Den er grei.
Uansett en unøyaktig måte og ikke noe å drive med i fylla. Da blir det fort tomt, tenker at kapsler er en god metode, da kan jeg veie opp 40 mg i hver kapsel, og snorte hele ca en gang i timen
Vis hele sitatet...
ser ut som du allerede har valgt den beste måten, men vil du være ekstra nøye kan du jo sette på alarm når det er "lov" å snorte neste også :P
Bullet, sniffing bullet, snuff bulllet fra wish/ebay er det beste i min mening, bare prøv en bump først for å se ca hvor mye du får om gangen. er det for lite så tar du bare to, hvis ikke ta en. lurt å lære seg teknikken på forhånd så man unngår feil feks ved å snu opp ned og åpne etc.

Skal man ha større mengder pulver om gangen kan man kjøpe en bumpe-skje fra nettet og gå rundt med oppi klipsposen, kan fint ta 0,1-0-2 i slengen da
Sist endret av Bluesky_; 26. februar 2020 kl. 18:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.