Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1093
Anonym bruker
"Stø Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har drukket sprit fra norsk vinmonopol minimum 300 ganger, er nesten selvklassifisert alkoholiker.

Men i dag drakk jeg kanskje 3dl sprit som jeg kjøpte av en utlending og har aldri vært så "giret" før, er nesten "speedet" up som faen - har sniffet amf før så vet hva det går i... Istedenfor å bli trøtt som du blir på alkohol, så blir jeg våken som faen og helt gal.

Er greiene her rent (vanlig alkohol?) eller har disse jævlene tatt noe i drikken??
Anonym bruker
"Stø Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Til info., så sov jeg 4 timer i natt og er vanligvis trøtt og jævlig. Men etter jeg drakk i kveld så er jeg helt våken og fin i formen, bare å drite i å sove i natt for å si det sånn... Kan gå på jobbintervju nå for faen og jeg drakk for ca. 2 timer siden?? Skriver helt fint, men helt ute - weird...
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
umulig å svare på, som du kanskje vet så ikke drikk du vet hvor kommer fra. Som du skriver så vet du hvordan polsprit er så dette kan tyde på at at det er noe annet i spriten, men dette kan ikke vi svare på her uten at dette er testet på lab
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres rart ut. har drukket utallige liter med smuglersprit å aldri opplevd lignende... skjønner heller ikke hvorfor de som solgte deg spriten skulle tjene på å blande andre stoffer i spriten? Høres mer ut som noia/placebo spør du meg..
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var det hjemmebrent? Hvis ikke, hva var navnet på spriten og var korken forseglet?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg heller mot teorien om at det kun var vanlig sprit. Hvis det var noe annet enn vanlig sprit så ville det etter min spekulering ha vært at de har blandet GHB i spriten for å gjøre den sterkere. Andre begrunnelser for det hypotetiske valget er at det er billig, det synes ikke om det blandes i sprit, det har en nokså lik effekt, men som prikken over i’en så synes jeg at denne forskjellen i effekt høres ut som den effekten du opplevde.
Kan det være hjemmebrent? Har selv opplevd overraskende kvikk og klar form av hjemmebrent (90-96% ca). La også merke til at rusen opplevdes mye "renere" og nesten stimulert, i forhold til vanlig polsprit.

Kanskje det er mye sukker igjen i spriten? Hvis det har blitt brukt for mye sukker i satsen, kan det jo tenkes at en god del blir igjen og gir et skikkelig sukkerkick når du drikker... Ikke helt godt å si.

Men lite trolig at det er GHB blanda i spriten?Er ikke det litt tullete, siden GHB + alkohol er en potensielt farlig miks?
Mener å huske at de mest sketchy narkovennene mine sa man aldri skulle blande de to....
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sprit kan absolutt gi den følelsen du beskriver. Spesielt om man drikker fort. Sier som over, kanskje denne rett og slett var sterkere enn polsprit.
alkohol er stimulerende til å starte med (opptur), veldig merkbart om promilla økes konstant, men ikke for fort.

evt å putte speed el no i ulovlig sprit er jo bare dust, både taper penger og kunder da vs å selge de hver for seg.
ulovlig sprit er det samme som lovlig sprit som regel, men de gangene jeg har hørt om bøff på det markedet er det som regel en van fra polen/sverige med metanol (det som gjør deg permanent blind).