Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 977
USA skal ødelegge masse masseødellegelses våpem,
USA har ikke slike våpen selv, bare svake våpen som skader litt

http://www3.niu.edu/newsplace/t-b52.jpg

blir faen meg irritert på falske presidenter
Forstår ikke hvor du vil her..?
Det er da ingen hemmelighet at USA har masseødeleggelses-våpen...
bobbo's Avatar
Trådstarter
Synes det er litt dobbelt moral jeg da. USA har betemt at kun de skal ha krutt, og de skal ha nok til å sprenge vekk kloden.
Hvem vil du mest skal ha "krutt", USA eller Iran f.eks.? (Det er heller ikke kun USA som har "krutt" da... Kina, England, Frankrike, Israel og Russland har det også).

Hadde sikkert vært bedre om ingen hadde hatt det i det hele tatt. Men, uansett; ingen tjener på at flere får atomvåpen, å hindre at andre får det er positivt.
Opprinnelig postet av bobbo
USA har ikke slike våpen selv, bare svake våpen som skader litt
Vis hele sitatet...
USA har selv innrømmet å ha 40 000 WMD (Weapons of Mass Destruction, også kalt masseødleggelsesvåpen).

/me er litt for MUN-geek :S
dobbeltmoral schobbeltmoral!

"la oss alle være venner å legge ned våpnene!"

verden funker ikke sånn milord, det vil alttid finnes idiot nasjoner.

det beste er bare å ignorere dem å gå seg en tur i skogen istede.


og usa er faktisk mongo ja.
Den størrste trusselen med WMD er vel egentlig ikke at stater skal bruke dem, men at de skal komme i hendene på terrorister, det er dette FN jobber mye med å motarbeide. Dessverre er det mange land, slik som USA som ikke vil medgi hvor og hvor mange WMD de har, det er et brudd på "National Suvrenety" (ok, det er feil skrevet og på engelsk, men jeg husker det bare sånn!) å kreve det av dem!

Dersom USA virkelig vil gjøre noe med dette er den første løsningen å dele informasjon til FN om sine egne våpen!
Har vi ikke slått fast en gang for alle at lederne i USA er mongo?
finnes det noen ledere som ikke er mongo?
Send våpeninspektører inn i USA! Og prøv å finne ut om hva de egentlig snakker om når de snakker om strategiske atombomber: små bomber som kan ødelegge fjell, men som likevel er atombomber. Finn ut hvor mye atomavfall (utarmert uran) de bruker i granatene sine.. Ja er enig i at de er en smule mongo..
Opprinnelig postet av Redstorm
Har vi ikke slått fast en gang for alle at lederne i USA er mongo?
Vis hele sitatet...
Det der er en ufattelig teit kommentar. Politikken til USA er til tider helt på trynet, men å si at lederne i USA mongo blir å "dra den" litt langt!
det er et definisjons-spørsmål. Jeg synes det er mongo at en president styres (ihvertfall delvis) av oljeindustrien.
Altså er Bush mongis

Jeg kan godt være enig i at mongis burde vært forbeholdt de mer useriøse diskusjonene....
Bush har og tatt i bruk land miner, noe som humanitære organisasjoner, Clinton, Diana prøvde å få en internasjonal stop på. Det klarte de, på en måte. Stor sett alle land skrev under på avtalen inkludert USA.
Opprinnelig postet av RoadKill
Bush har og tatt i bruk land miner, noe som humanitære organisasjoner, Clinton, Diana prøvde å få en internasjonal stop på. Det klarte de, på en måte. Stor sett alle land skrev under på avtalen inkludert USA.
Vis hele sitatet...
De skriver ikke under på så mye annet. dessuten er det en ting å skrive under, en annen å ratifisere!
det som virkelig er komisk er at det ofte er de samme som argumenterer for at så få som mulig skal ha atomvåpen (dvs aller helst bare usa), som argumenterer FOR at så mange som mulig burde ha våpen i hjemmene sine... plutselig brukes samme argument (avskrekking fra angrep mot en bevepnet motstander) motsatt... hmmm...
Alle land som bruker kjernekraftverk vil ha tilgang til å lage atombomber. Er ikke en ekspert på hvor mange kjernekraftverk USA har, men jeg tror utvilsomt at kildene deres til atombomber er noe helt andre...USA skal allti ligge foran andre nasjoner med teknologi og bomber...slik er det bare.
Hjelpes. USA har som tidligere nevnt innrømmet hvor mye masseødeleggesvåpen de har. Prøv å undersøke før dere evnt skal komme med en konklusjon på at USA's president er flask på dette punktet.